Gå til innhold

Sex-kontrakt

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha-ha, det der er det dummaste eg har hørt. Eg hadde i allefall ikkje gått med på det (om det var ein mann altså) Måte på! Snakk om nykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dette tror jeg faktisk ikke på. Greit at popstjerner og filmstjerner er litt rare, men sex- kontrakt, nei ærlig talt. Men man vet jo aldri.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke det der slå tilbake på henne selv da? Hvis kontrakten sier sex fire ganger i uka og hun kommer inn i en periode der hun ikke orker sex i det hele tatt? Kan jo være mange grunner til en slik situasjon, så det er vel ikke utenkelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres fornuftig ut å ha kontrakt på hvor mange samleier en skal ha i uka!... Blir jo fort litt variasjoner i det antallet dersom man ikke binder seg til noe... :wink:

Videre er jo målet å forbygge enda en skilsmisse, så da er jo en slik kontrakt virkelig tingen!..Resultat er jo garantert ingen konflikter av noe slag... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo helt sprøtt :o Ekteskapet er jo dømt til å misslykkes! Hva er grunnlaget for ekteskapet når man trenger slike kontrakter? Nei, håper dette ikke stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge leve galskapen sier bare jeg :ler:

Hvis dette er tilfelle så er det virkelig synd i jenta. Jeg hadde ikke gått med på noe i nærheten av en slik kontrakt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det morsomme her, er jo at det visst nok er mor som har stått for listen... Og mor mener datter MÅ ha sex 4 ganger uken...

Noen har merkelige familieforhold... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudbedremeg.....hadde mamsen skrevet en slik kontrakt for meg hadde jeg seriøst stussa på om hun var ved sine fulle fem :roll:

Men bare fire ganger i uka? Er ikke det lite da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- De må overraske hverandre med gaver for å holde kjærligheten levende

Ja... Akkurat. Litt av en overraskelse det må bli gitt!

-Kjære, se hva du skal få av meg..

-Det var på tide, ifølge kontrakten henger du litt etter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærlighet måles tydeligvis i penger, ser det ut til! Hva skjedde med kommunikasjon, tillit og de greiene der? Det er kanskje ikke noe som hører hjemme i Hollywood...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...