AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:26 #1 Skrevet torsdag kl. 13:26 Vert sammen i 20 år. Drømmer om å kunne styre mitt eget liv, gjøre det jeg vil og slippe å ta hensyn til en mann. Lei av regelmessige diskusjoner og mas om lite sex. Noen som kjenner på det samme? Er det luksus å leve alene? Vere singel? Anonymkode: 8de9f...c17
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:34 #2 Skrevet torsdag kl. 13:34 Det er fordeler og ulemper med alt. Og det er umulig å si at det ene er bedre enn det andre hele tiden. Selv trives jeg godt som skilt og er glad for at jeg gjorde det. Men kanskje vil jeg føle meg mer ensom når jeg blir gammel og pensjonist. Akkurat nå har jeg det best alene. Anonymkode: 72ade...0f1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:39 #3 Skrevet torsdag kl. 13:39 Vi er samboere, vi eier ikke hverandre. Vil jeg noe mannen ikke vil så gjør jeg det og omvendt. Reiser mye da det er livskvalitet for meg. Mannen er hjemmekjær. Vi tar hensyn til hverandres intresser og følelser. Anonymkode: 7e089...cd2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:42 #4 Skrevet torsdag kl. 13:42 Han er sikkert dritlei diskusjoner og sexmas han også. Når du omtaler han som "en mann" så kan det ikke være mye godt igjen der uansett. Anonymkode: babe4...ad2 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:49 #5 Skrevet torsdag kl. 13:49 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vert sammen i 20 år. Drømmer om å kunne styre mitt eget liv, gjøre det jeg vil og slippe å ta hensyn til en mann. Lei av regelmessige diskusjoner og mas om lite sex. Noen som kjenner på det samme? Er det luksus å leve alene? Vere singel? Anonymkode: 8de9f...c17 Luksus å bo alene. Har kjæreste. men bor ikke sammen. Digg å dra på besøk og dra hjem igjen. Digg å ikke krangle med noen om sex eller bli lurt av en idiot igjen. Anonymkode: 4a28f...b7b 3
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:49 #6 Skrevet torsdag kl. 13:49 Slipp mannen din fri..🕊️ Anonymkode: 0d010...241 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:53 #7 Skrevet torsdag kl. 13:53 Det eneste kjipe med å være singel er jo at absolutt alt gjøres alene. Har ingen å dele vedlikehold, husarbeid osv med. Anonymkode: fcccc...2cc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:54 #8 Skrevet torsdag kl. 13:54 Vert? Anonymkode: b3a3c...d1d 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:18 #9 Skrevet torsdag kl. 14:18 Bo alene er sykt digg. En mann ødelegger mye av hjemmekosen. Kommer til å bo alene igjen som godt voksen. Anonymkode: 7bd12...3dc 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:11 #10 Skrevet torsdag kl. 16:11 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vert sammen i 20 år. Drømmer om å kunne styre mitt eget liv, gjøre det jeg vil og slippe å ta hensyn til en mann. Lei av regelmessige diskusjoner og mas om lite sex. Noen som kjenner på det samme? Er det luksus å leve alene? Vere singel? Anonymkode: 8de9f...c17 Både og. Men i ett forhold må man gi og ikke bare ta! Det kan fort bli ensomt alene, spesielt om du har delt 20år med en annen Anonymkode: bc4a9...b62
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:05 #11 Skrevet torsdag kl. 17:05 Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:14 #12 Skrevet torsdag kl. 21:14 Jeg har gjort begge deler i voksen alder.. foretrekker å bo sammen.. men nå har jeg et godt forhold da. Hvis man ikke liker den man bor sammen med så skjønner jeg man vil være alene. Jeg både liker å være samme rom som mannen, ha sex med han, reise, lage mat, snakke, gå tur.. ja.. vi liker hverandre. Anonymkode: d1165...bf3 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:50 #13 Skrevet fredag kl. 07:50 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d Kanskje noen som ikke har vært så mye på skolen? Anonymkode: d57a3...63e 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:03 #14 Skrevet fredag kl. 09:03 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d Jeg tror det er den samme gruppen som aldri har åpnet en bok, eller de få gangene de har åpnet en bok så har de lagt den fra seg etter 3. kapittel. Jeg mistenker også sterkt at det er den samme gruppen som ikke klarer å skille å fra og.. Virker også som den samme gruppen som vil leve alene 😂 Anonymkode: b3a3c...d1d
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:21 #15 Skrevet fredag kl. 09:21 Jeg elsket å være for meg selv da sist forhold tok slutt etter 16 år. Jeg flyttet rett hjemmefra og sammen men ham, og tror egentlig alle har godt av å være alene noen år/ en stund før evnt samboer. Det var en enorm frihet i å kun rydde etter meg, kun lage mat til meg, stå opp/ legge meg uten fare for å forstyrre noen andre. Også å kun styre min egen økonomi, da det var et par tusen uheldige situasjoner med eksen 😅 Jeg er gift nå, og hverdagen med mannen er flott. Vi koser oss sammen uansett hva vi gjør egentlig, og får alenetid likevel siden vi har skiftjobb. Skulle noe skjedd som gjør at jeg blir alene igjen likevel så tviler jeg sterkt på om jeg ville hatt ny partner. Livet alene er på mange måter så inderlig fritt og enkelt, men jeg ville aldri vært foruten ham jeg har nå 😅💗 Anonymkode: fc700...089
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:30 #16 Skrevet fredag kl. 09:30 Jeg har vært singel i mange perioder av livet. Har et barn fra et havarert ekteskap, og et langvarig samboerskap fra 6 år etterpå, men siden tidlig 2000-tall har jeg vært mer singel enn samboer/ kjæreste. Jeg trives godt som singel, og får jeg meg kjæreste, har jeg bestemt meg for å være særbo. Det blir ikke aktuelt å flytte sammen med noen. Til det er jeg nok blitt for sær. Ikke nødvendigvis på en negativ måte, men jeg har mine rutiner og ting jeg vil ha på mitt vis, og et ønsker jeg å fortsette med. Delvis også fordi jeg er kronisk syk. Det er så klart dyrere å bo alene, men fordelene med det veier opp for ulempene i mitt tilfelle i alle fall. Anonymkode: 1572b...0ed
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 09:51 #17 Skrevet fredag kl. 09:51 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vert? Anonymkode: b3a3c...d1d AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje noen som ikke har vært så mye på skolen? Anonymkode: d57a3...63e Vanlig feil av folk som egentlig har nynorsk som hovudmål. Anonymkode: babe4...ad2 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:02 #18 Skrevet fredag kl. 12:02 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d De samme som er så fisefine at de ikke kan skrive «bæsje», men «besje». Anonymkode: eda06...21b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:15 #19 Skrevet fredag kl. 12:15 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvem er alle disse vertene jeg ser i mange tråder? Anonymkode: 90939...07d Eg/jeg skriver egentlig nynorsk, men slår over så godt jeg kan i større forum. Ordet vært er det ordet jeg glemmer å skrive om, ein er kanskje ikke å vand med å bruke æ i ord på nynorsk, det blir da til vert som har ei ana betydning på bokmål. Vert betyr bli og er eit verb på nynorsk, og vert er presens, infinitiv er å verta/verte. Døme: verte verande; eg vert att etter møtet; dei vart med på turen verte 50 år; verte snikkar; det vert nok noko stort av han; han er vorten stor. Anonymkode: b0d84...83f 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 12:17 #20 Skrevet fredag kl. 12:17 Har man store barn/ barn som har flyttet ut så er det ikke så mye som holder deg tilbake fra å skille deg. Det kan være hyggelig å ha kjæreste, men man kan bo alene:) Anonymkode: e9e93...3bd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå