Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde dere ved samlivsbrudd, og utflytting til leie markedet, og depositum. Sparte dere opp til depositum. Ofte må en ut på leiemarkedet igjen. Og utleie leiligheter er dyre opp mot 45 000 ca ish. Hva gjør man ved manko på depositum hvis det haster, beste løsningen. Er ikke i direkte situasjon nå. Men tiden vil vise..

Anonymkode: f60f6...559

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er grunnen til å ha buffer. 

Hvis tiden vil vise, så ville jeg begynt å spare NU.

Anonymkode: 7bb7b...456

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lånte til depositum av foreldre.

Anonymkode: a96ac...294

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hatt minimum 150.000 i buffer.

Hvis dere begge er enige om å avslutte forholdet så kan det være lurt at dere selger boligen først.

Anonymkode: c0263...84a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spart opp penger (i skjul). Brukte lang tid på dette da jeg slet med å jobbe nok, og at vi hadde generelt lite penger.. (aner ikke hva han brukte sine på). Ikke store greiene, men er nok til en husleie. 

Jeg har også lånt en liten sum av foeldrene mine. 

Her gikk huseier med å bruke forsikring istede for depositum.. Gjensidige har en depositumsgaranti forsikring. Måtte betale en engangsum på 15% av depositumet, men det gikk fint. 

Anonymkode: 431e3...4a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det var et godt spm. En påminnelse til alle de som tror at kjærligheten varer for alltid og at det ikke er vits å være selvstendig. Håper det ordner seg for deg ts, og til neste gang så bør du ha en ordentlig buffer i tilfelle 

Anonymkode: e2792...944

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...