AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:29 #21 Skrevet torsdag kl. 12:29 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hun har nok tid til å bli blid igjen. Slutt å trippe rundt folk. At folk blir sure fordi du ikke tar imot ting er IKKE ditt ansvar Anonymkode: 30f7a...c1d Enig! Det er jo bare å si at "nå har vi bestemt oss for å ikke spise sukker i ukedagene, så fremover må jeg dessverre takke nei, selv om det er veldig godt". Hvis noen blir sur for det, så er det deres problem! Anonymkode: 3b2d0...672 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:32 #22 Skrevet torsdag kl. 12:32 Kanskje hun er sånn som meg som elsker å bake men hater søtt😅 jeg prakker det ikke på andre da. Jeg smaker, tilbyr andre om det faller seg naturlig og så kaster jeg evt. Anonymkode: f5e5e...359
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:32 #23 Skrevet torsdag kl. 12:32 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun klarer ikke å motstå å kjøpe/bake - men spiser bare litt og skynder seg å gi bort resten for å unngå å sprekke helt. Tipper jeg. Ta det med på jobb? Gi bort til et eldresenter? Frivillighetssentralen? Anonymkode: 93605...519 Ho klarte ikkje halde seg. Anonymkode: a586e...ba9
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:40 #24 Skrevet torsdag kl. 12:40 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det er en skremmende utspekulert intensjon å ilegge et menneske. Slikt er det ingen som holder på med mindre de kanskje har sterke narsisisstiske tendenser eller personlighetsforstyrrelser. Hjelpes. Anonymkode: d2cc4...470 Haha! Har hatt flere venninner som har innrømmet at de har prøvd få andre opp i vekt. Selv er jeg superstreng med mat, og jeg ser hvor glade noen blir om jeg spiser litt sjokolade.... Anonymkode: 58569...1b5
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:49 #25 Skrevet torsdag kl. 12:49 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Haha! Har hatt flere venninner som har innrømmet at de har prøvd få andre opp i vekt. Selv er jeg superstreng med mat, og jeg ser hvor glade noen blir om jeg spiser litt sjokolade.... Anonymkode: 58569...1b5 Jaja, hva skal man med fiender når man har sånne venner… Anonymkode: 9ce95...70e
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:44 #26 Skrevet torsdag kl. 14:44 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jaja, hva skal man med fiender når man har sånne venner… Anonymkode: 9ce95...70e Hva skal man uansett med fiender? Anonymkode: a586e...ba9 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 15:02 #27 Skrevet torsdag kl. 15:02 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva skal man uansett med fiender? Anonymkode: a586e...ba9 Å hjelp. Er du denne venninnen? Anonymkode: 15836...0d0
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 16:29 #28 Skrevet torsdag kl. 16:29 AnonymBruker skrev (1 time siden): Å hjelp. Er du denne venninnen? Anonymkode: 15836...0d0 Hva tror du? Anonymkode: a586e...ba9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå