Fionas Skrevet onsdag kl. 18:49 #1 Skrevet onsdag kl. 18:49 Venninne slanker seg og det som er litt merkelig er at hun er begynte å komme med mye nybakt bakst og godis ca annenhver-tredje dag i 2 måneder. Det er begynt å bli synlig at hun går ned i vekt. Jeg synst det er så rart for jeg sier på fin måte at vi ikke ønsker godteri, men da ler hun bare. No er jeg begynt å takke og kaste det etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:54 #2 Skrevet onsdag kl. 18:54 Kan du ikke gi det til noen som har bruk for det? Anonymkode: 13ce7...c9a 7
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:57 #3 Skrevet onsdag kl. 18:57 Hun klarer ikke å motstå å kjøpe/bake - men spiser bare litt og skynder seg å gi bort resten for å unngå å sprekke helt. Tipper jeg. Ta det med på jobb? Gi bort til et eldresenter? Frivillighetssentralen? Anonymkode: 93605...519 8 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 18:59 #4 Skrevet onsdag kl. 18:59 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun klarer ikke å motstå å kjøpe/bake - men spiser bare litt og skynder seg å gi bort resten for å unngå å sprekke helt. Tipper jeg. Ta det med på jobb? Gi bort til et eldresenter? Frivillighetssentralen? Anonymkode: 93605...519 Dette var også min første tanke. Hvorfor kaste det?? Anonymkode: d2cc4...470 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:00 #5 Skrevet onsdag kl. 19:00 Hvis det er en venninne bør du jo kunne si "vet du hva, vi kan ikke fortsette å ta imot fordi vi ikke ønsker å spise dette like lite som deg. Slutt å ta med dette er du snill". Anonymkode: fd7e9...868 3 4
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:01 #6 Skrevet onsdag kl. 19:01 Og hva mener du er relevansen med hennes vektnedgang og at hun gir bort, om ikke det er det vi har skrevet? Anonymkode: d2cc4...470 3 1
Fionas Skrevet onsdag kl. 19:06 Forfatter #7 Skrevet onsdag kl. 19:06 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Og hva mener du er relevansen med hennes vektnedgang og at hun gir bort, om ikke det er det vi har skrevet? Anonymkode: d2cc4...470 Jeg begynte å lure på om hun ville prøve å gjøre oss tykke 😂 jeg er nemlig vektoperert og prøver å holde vekten nede. 2 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:12 #8 Skrevet onsdag kl. 19:12 Fionas skrev (4 minutter siden): Jeg begynte å lure på om hun ville prøve å gjøre oss tykke 😂 jeg er nemlig vektoperert og prøver å holde vekten nede. Det er en skremmende utspekulert intensjon å ilegge et menneske. Slikt er det ingen som holder på med mindre de kanskje har sterke narsisisstiske tendenser eller personlighetsforstyrrelser. Hjelpes. Anonymkode: d2cc4...470 8 2
Fionas Skrevet onsdag kl. 19:16 Forfatter #9 Skrevet onsdag kl. 19:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er en skremmende utspekulert intensjon å ilegge et menneske. Slikt er det ingen som holder på med mindre de kanskje har sterke narsisisstiske tendenser eller personlighetsforstyrrelser. Hjelpes. Anonymkode: d2cc4...470 Nei, for vedkommende kjøpte store is og salat hun selv skulle spise.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:17 #10 Skrevet onsdag kl. 19:17 Fionas skrev (9 minutter siden): Jeg begynte å lure på om hun ville prøve å gjøre oss tykke 😂 jeg er nemlig vektoperert og prøver å holde vekten nede. Jøss. Vær direkte, si det ikke er nødvendig å ta med da det bare ender som søppel. Anonymkode: c7ae4...15b 2
Fionas Skrevet onsdag kl. 19:19 Forfatter #11 Skrevet onsdag kl. 19:19 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jøss. Vær direkte, si det ikke er nødvendig å ta med da det bare ender som søppel. Anonymkode: c7ae4...15b Jeg kan ikke kritisere henne. Hun er så langsint.
AnonymBruker Skrevet i går, 05:36 #12 Skrevet i går, 05:36 Fionas skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke kritisere henne. Hun er så langsint. Det er ikke kritikk. Og blir man sur for det er det ingen god venn. Si det rett ut. Ikke vær feig Anonymkode: 8e4b3...072 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:47 #13 Skrevet i går, 05:47 Du kan velge: Være konfliktsky og ta imot Oppføre deg som et normalt oppegående menneske og si takk, men nei takk Ditt valg Anonymkode: b18fc...260 3
AnonymBruker Skrevet i går, 05:49 #14 Skrevet i går, 05:49 Fionas skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke kritisere henne. Hun er så langsint. Glitrende, da et du kvitt henne og fristelsene hun prakker på deg. Anonymkode: d5e86...97d 2
AnonymBruker Skrevet i går, 05:51 #15 Skrevet i går, 05:51 Hvis du faktisk tror hun vil gjøre seg feit, så er det jo ikke ei venninne du vil ha. Hun vil så klart heller ikke ha deg som venninne når du tror slemme ting om henne. Anonymkode: 852c3...dc6 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:52 #16 Skrevet i går, 05:52 Fionas skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke kritisere henne. Hun er så langsint. Hun har nok tid til å bli blid igjen. Slutt å trippe rundt folk. At folk blir sure fordi du ikke tar imot ting er IKKE ditt ansvar Anonymkode: 30f7a...c1d 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:04 #17 Skrevet i går, 06:04 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hun klarer ikke å motstå å kjøpe/bake - men spiser bare litt og skynder seg å gi bort resten for å unngå å sprekke helt. Tipper jeg. Ta det med på jobb? Gi bort til et eldresenter? Frivillighetssentralen? Anonymkode: 93605...519 Dette!! Jeg har selv gått ned 12 kg nå, men må fortsette litt til. Jeg elsker å bake! Og jeg elsker å servere gode ting til gjester. Men må ha det ut av huset så fort som f... etter at besøket har fått sitt, ellers spiser jeg ALT i en smell. Null kontroll om det er innen rekkevidde. Så da er løsningen å gi det vekk eller kaste det. Anonymkode: 4e002...3e4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:17 #18 Skrevet i går, 06:17 Kjøpte hun dette også før hun gikk ned i vekt eller har det startet nå? Anonymkode: f4c29...426
AnonymBruker Skrevet i går, 12:24 #19 Skrevet i går, 12:24 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun klarer ikke å motstå å kjøpe/bake - men spiser bare litt og skynder seg å gi bort resten for å unngå å sprekke helt. Tipper jeg. Ta det med på jobb? Gi bort til et eldresenter? Frivillighetssentralen? Anonymkode: 93605...519 Skal TS få mye merarbeid ved å kjøre rundt på kaker og godteri fordi en annen venninne ikke skal forstå at dette ikke er greit? Anonymkode: 3b2d0...672 1
AnonymBruker Skrevet i går, 12:28 #20 Skrevet i går, 12:28 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dette!! Jeg har selv gått ned 12 kg nå, men må fortsette litt til. Jeg elsker å bake! Og jeg elsker å servere gode ting til gjester. Men må ha det ut av huset så fort som f... etter at besøket har fått sitt, ellers spiser jeg ALT i en smell. Null kontroll om det er innen rekkevidde. Så da er løsningen å gi det vekk eller kaste det. Anonymkode: 4e002...3e4 Ja, men da må den som baker dele ut slike steder, og ikke prakke det på andre venner som kanskje ikke vil ha det. Jeg er slank selv, men det kommer ikke gratis. Vi vil ikke ha kaker og sukker i hytt og gevær. Her spiser vi nesten aldri slik, utenom selskaper/spesielle anledninger. Anonymkode: 3b2d0...672
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå