AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Prøver å fatte dette kort. Hvordan ville du oppfattet det om en mann sa han elsket deg, men raskt innså hva han hadde sagt, og ettertrykkelig tok seg i det og sa: jeg elsker dette! Anonymkode: d7c27...12e
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Under sex? Den blemma har jeg gått på selv, og mente definitivt dette som i sexen og ikke ham ha ha Anonymkode: 881c7...0e8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Kommer litt an på… så lenge han ikke trakk det tilbake og sa nei, vent litt, det er dette jeg elsker og ikke deg.. så hadde jeg tenkt at han elsker både meg og oss og det vi har sammen. Anonymkode: 8a67a...be9
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden #4 Skrevet 11 minutter siden jeg hadde ivertfall ikke tenkt at han elsket meg. Hadde tenkt han ble revet med, eller sa det på tull, men etter å sett reaksjonen din angret seg da han innså at du trodde han faktisk mente det. ' Etter et langt liv som kvinne har jeg lært gjennom erfaring, både egne forhold men også kompiser sin væremåte, at en mann som vil ha en kvinne han vingler ikke. En mann som elsker en kvinne, han tuller ikke med det. Han later ikke som, han unngår ikke, han risikerer ikke å miste noe han virkelig har lyst på. De mennene som har vært seriøse og noe å satse på, de har alltid vært straight forward, uansett alder. Det har de til felles, han på 17, han på 21, han på 27, og han på 42. Alle de andre sa mye riktig, og uriktig sånn sett. Men handling og ord kunne ofte være i utakt, eller ikke stemme overens. Ting som en gang ble tullet med, kunne år senere vise seg å være essensen i det vi opplevde som et problem. Anonymkode: 1d39f...36a 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #5 Skrevet 5 minutter siden Vel, han som sa sånt til meg tror jeg aldri har elsket meg. Men en mann er neppe fasit for andre menn. Anonymkode: e132c...1da 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå