AnonymBruker Skrevet 17. juni #1 Skrevet 17. juni Skal prøve å gjøre dette kort. Har hatt trekant med mannen og min venninne to ganger, helt ukomplisert. Alle har respektert grenser og det ble spurt om de ulike tingene var ok for den tredje, da spesielt om det gjaldt en av oss som er et par. Venninnen min er ikke singel (så de to gangene trekanten foregikk så var hun utro, og det er jeg langt fra stolt av, men hun lever med en drittsekk, så delvis forståelig at hun er litt kontaktsøkende. Uten å forsvare det, for det gjør jeg ikke). Hun hadde i går fått godkjenning fra sin mann om å ha trekant med oss, fordi han kunne se på det som et krydder i deres sexliv. Han har også fått fripass. I går skjedde dette: venninnen min er på besøk hos meg, og mannen min kommer hjem fra jobb. Så forteller hun han at hun har fått lov av mannen sin til å ha trekant med oss. Så begynner hun å kysse han, han kysser tilbake også er de i gang på soverommet før jeg vet ordet av det. Han knuller henne mens jeg ser på. Putter pikken i munnen hennes. Ingen som spør om jeg vil være med. Hører ikke mitt navn overhodet. det er to ting som sårer: Det å ikke bli inkludert i et samspill jeg trodde vi hadde klare regler på. Jeg har aldri gitt de lov til å ha sex alene uten meg. Vi skulle være 3, ikke 2 med den ene stående utenfor. Og det som sårer mest er måten mannen min kastet seg over henne på. Det gjør han nesten aldri med meg. Jeg holder på å spy av dette. Følelsen som bredte seg over meg der jeg stod og synet av de to så inn i h***** kåte på hverandre. har snakket sammen etterpå. Mannen sier han ble kåt sa vi sendte bilde av oss sammen i senga tidligere på dagen, da vi prøvde å pirre han. Han sier han var så overgira når han kom hjem at han tenkte ikke. Tingen er også at han nesten ikke så på meg engang når han kom hjem, og kastet seg over henne tvert. Jeg var ikke et alternativ engang. Her prøver han å rettferdiggjøre med at ja men hun kysset meg og stod så nært, så da var det naturlig å ta henne først. jeg er i sjokk jeg. Fortsatt. Dette skjedde i går og jeg vet ikke hva som skjer nå. er så kvalm av tanken på de to. Tanken på at han tenner med på henne enn på meg gjør at jeg bare vil spy. Hva gjør man nå?? Jeg vet ikke om jeg orker de to mer Anonymkode: 46e07...cea 30 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni #2 Skrevet 17. juni Det er jo en kjent sak at menn liker å ha ny dame klar før de dumper nåværende. Anonymkode: 89e3a...75b 28 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juni Populært innlegg #3 Skrevet 17. juni Feil nr 1 er at dere har sex med en venn av dere... Dere falt rett i fella. Nå kan du jo ikke være sammen med henne uten å tenke på dette, mannen din kan ikke være sammen med dere uten at du lurer på om han vil ha henne osv. Dere dummet dere ut. Anonymkode: e565b...954 73 3 45
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juni Populært innlegg #4 Skrevet 17. juni Idiotisk valg og oppførsel av dere alle. Anonymkode: 85175...94d 76 17
Melus Skrevet 17. juni #5 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Feil nr 1 er at dere har sex med en venn av dere... Dere falt rett i fella. Nå kan du jo ikke være sammen med henne uten å tenke på dette, mannen din kan ikke være sammen med dere uten at du lurer på om han vil ha henne osv. Dere dummet dere ut. Anonymkode: e565b...954 Dette. Trekanten burde vært med en som ikke er dere nær. Med det sagt, jeg forstår følelsene dine. 27 2 5
AnonymBruker Skrevet 17. juni #6 Skrevet 17. juni Jaja, sånn er det når man driter i egen seng.. Anonymkode: 1a246...d3c 19 10
Populært innlegg Callisto83 Skrevet 17. juni Populært innlegg #7 Skrevet 17. juni Det er jo derfor folk advarer mot ting som dette. Det blir aldri så ukomplisert som folk innbiller seg. 40 13
AnonymBruker Skrevet 17. juni #8 Skrevet 17. juni Er desverre dette dilemmaet som fort kan skje når man har trekant med en ektemann og en annen dame. Tror nok desverre ekteskapet ditt er over, siden barrieren for hva som er utroskap bare er en udefinert tåke. Jeg hadde aldri villet hatt trekant med min ektemann, hadde aldri kunnet vite om de holdt på kun de to bak ryggen min og hvor jeg deretter ville blitt dumpet og de ville blitt kjærester. Du får spørre drittsekk mannen til venninna di om han også vil være med? Trekant fungerer veldig mye bedre med 2 menn og 1 dame pga hun strengt tatt har 3 hull å fylle mens mannfolk har bare 1 pikk. Anonymkode: d102f...358 25 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 17. juni Populært innlegg #9 Skrevet 17. juni Skjønner deg godt, det må ha vært veldig sårende. Men samtidig så er jo dette ikke så uventet, klart han tenner mer på henne som er en ny person inn i relasjonen, enn på deg han har hatt sex med X antall ganger før. Tenker det er en risikosport å involvere andre i sexlivet. Anonymkode: 5ce09...f44 43 9
AnonymBruker Skrevet 17. juni #10 Skrevet 17. juni Trekant med venner re sjelden ukomplisert Anonymkode: c1347...8f9 14 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #11 Skrevet 17. juni Da var det ikke en trekant og ikke det dere avtalte, altså hadde jeg revurdert hele fyren. Anonymkode: e97b6...5a4 19 12
AnonymBruker Skrevet 17. juni #12 Skrevet 17. juni Dette må være tull? Hvem vil ha sex med mannen sin og venninnen sin? Anonymkode: b547f...8c6 21 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #13 Skrevet 17. juni Jeg er enig med det over, samtidig som jeg selvsagt forstår hvor vondt det gjør. Klart det er vanskelig å unngå tanker om sammenligninger etter noe slikt, og det er slettes ikke sikkert at dette forholdet er liv laga. Eller vennskapet heller.. Samtidig forstår jeg også at mannen har trodd det var lagt opp til en trekant her. Du sendte han bilde av dere to i sengen tidligere sqmme dag.... For å pirre han... Altså. Selvfølgelig forventer han da trekant. Og den smertefulle sannheten er jo at kan bli dratt raskt inn lidenskapen når man har følt seg kåt i mange timer og tenkt på hva som skal skje. Og dessverre... Nytt er ofte mer spennende for noen mennesker. Jeg tenker du må skrive deg på tabbekvote, hvor alle burde håndtert situasjonen litt annerledes. Og så tror jeg nok jeg ville innsett at kjæresten din er lettere ledet av lyst enn av samhold til partner, og så må du vurdere om det føles ok å forbli i et forhold med. Jeg hadde ikke ønsket det. Anonymkode: 8b1d8...204 18 3
AnonymBruker Skrevet 17. juni #14 Skrevet 17. juni Noen ideer er så dårlige at "alle" skjønner det vil gå skeis. Å blande inn en venninne og hennes gale ektemann i deres liv var en skikkelig dårlig ide Håper dere er barnløse hele gjengen, dette blir for stygt Anonymkode: 1d5b9...9aa 28 11
AnonymBruker Skrevet 17. juni #15 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er enig med det over, samtidig som jeg selvsagt forstår hvor vondt det gjør. Klart det er vanskelig å unngå tanker om sammenligninger etter noe slikt, og det er slettes ikke sikkert at dette forholdet er liv laga. Eller vennskapet heller.. Samtidig forstår jeg også at mannen har trodd det var lagt opp til en trekant her. Du sendte han bilde av dere to i sengen tidligere sqmme dag.... For å pirre han... Altså. Selvfølgelig forventer han da trekant. Anonymkode: 8b1d8...204 TS ønsket jo trekant så det er ikke problemet her. Problemet er at det ikke ble trekant. Ts ble bare tilskuer. Nei hva skal du gjøre ts, si det. Du må jo ta innover deg at mannen din ønsket å ha sex alene med venninnen din, og han grep muligheten uten å bry seg om deg. Kan du leve med det? Jeg kunne ikke levd med det, men hadde aldri satt meg i en sånn bisarr situasjon i utgangspunktet. Anonymkode: a66c5...2b6 19 1 11
Ulven Skrevet 17. juni #16 Skrevet 17. juni Det å være kåt fører ikke til tap av hjernekapasitet. Så at mannen din kaster seg over din venninne og overser deg er fordi hun er mer interessant seksuelt akkurat nå enn deg. Uansett hvor mye han prøver å bortforklare situasjonen, er situasjonen den at han bevisst valgte bort deg til fordel for venninnen. Så må du tenke over om det er noe du kan godta og klare å komme over. 30 6
AnonymBruker Skrevet 17. juni #17 Skrevet 17. juni Det skjønner jeg må ha vært helt forferdelig for deg. Plutselig gikk det fra felles nytelse og lek til... utroskap rett foran deg.. At hun er ny, spennende og fristende er greit, men hun er ingen erstatning. Hun skal være "i tillegg til". Han merket vel at han ikke hadde noen seksuell omgang med sin egen partner?? Dette hadde for meg vært et enormt tillitsbrudd. Så stort at han måtte tatt fullt ansvar for sine handlinger - og selvsagt måtte jeg selv vært åpen for at han mistet hodet i det han kom hjem mtp bildet dere sendte. Trekant hadde vært uaktuelt før tillit var gjenopprettet. Hun hadde vært utelukket å ha sex med igjen. Jeg håper dere klsrer å jobbe dere gjennom dette. Lykke til! Anonymkode: 3ae85...6ff 16
AnonymBruker Skrevet 17. juni #18 Skrevet 17. juni Skjønner at du føler deg oversett. Og dessverre er det ingenting ukomplisert rundt det som har skjedd nå. Han kommer i framtiden til å ha sex med henne uten at du vet det også. For nå har de hatt sex, kjemien er der og "tillatelsen" for sex mellom dem er gitt. En gang eller ti fra eller til uten at du vet det spiller ingen rolle, for dem. Anonymkode: 7f53b...aa0 18 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni #19 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal prøve å gjøre dette kort. Har hatt trekant med mannen og min venninne to ganger, helt ukomplisert. Alle har respektert grenser og det ble spurt om de ulike tingene var ok for den tredje, da spesielt om det gjaldt en av oss som er et par. Venninnen min er ikke singel (så de to gangene trekanten foregikk så var hun utro, og det er jeg langt fra stolt av, men hun lever med en drittsekk, så delvis forståelig at hun er litt kontaktsøkende. Uten å forsvare det, for det gjør jeg ikke). Hun hadde i går fått godkjenning fra sin mann om å ha trekant med oss, fordi han kunne se på det som et krydder i deres sexliv. Han har også fått fripass. I går skjedde dette: venninnen min er på besøk hos meg, og mannen min kommer hjem fra jobb. Så forteller hun han at hun har fått lov av mannen sin til å ha trekant med oss. Så begynner hun å kysse han, han kysser tilbake også er de i gang på soverommet før jeg vet ordet av det. Han knuller henne mens jeg ser på. Putter pikken i munnen hennes. Ingen som spør om jeg vil være med. Hører ikke mitt navn overhodet. det er to ting som sårer: Det å ikke bli inkludert i et samspill jeg trodde vi hadde klare regler på. Jeg har aldri gitt de lov til å ha sex alene uten meg. Vi skulle være 3, ikke 2 med den ene stående utenfor. Og det som sårer mest er måten mannen min kastet seg over henne på. Det gjør han nesten aldri med meg. Jeg holder på å spy av dette. Følelsen som bredte seg over meg der jeg stod og synet av de to så inn i h***** kåte på hverandre. har snakket sammen etterpå. Mannen sier han ble kåt sa vi sendte bilde av oss sammen i senga tidligere på dagen, da vi prøvde å pirre han. Han sier han var så overgira når han kom hjem at han tenkte ikke. Tingen er også at han nesten ikke så på meg engang når han kom hjem, og kastet seg over henne tvert. Jeg var ikke et alternativ engang. Her prøver han å rettferdiggjøre med at ja men hun kysset meg og stod så nært, så da var det naturlig å ta henne først. jeg er i sjokk jeg. Fortsatt. Dette skjedde i går og jeg vet ikke hva som skjer nå. er så kvalm av tanken på de to. Tanken på at han tenner med på henne enn på meg gjør at jeg bare vil spy. Hva gjør man nå?? Jeg vet ikke om jeg orker de to mer Anonymkode: 46e07...cea Men du var i seng med ho alene også? Det ville iallefall jeg tatt som ett klarsignal til "alenesex" Anonymkode: 3f9a5...618 7 7
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Skal prøve å gjøre dette kort. Har hatt trekant med mannen og min venninne to ganger, helt ukomplisert. Alle har respektert grenser og det ble spurt om de ulike tingene var ok for den tredje, da spesielt om det gjaldt en av oss som er et par. Venninnen min er ikke singel (så de to gangene trekanten foregikk så var hun utro, og det er jeg langt fra stolt av, men hun lever med en drittsekk, så delvis forståelig at hun er litt kontaktsøkende. Uten å forsvare det, for det gjør jeg ikke). Hun hadde i går fått godkjenning fra sin mann om å ha trekant med oss, fordi han kunne se på det som et krydder i deres sexliv. Han har også fått fripass. I går skjedde dette: venninnen min er på besøk hos meg, og mannen min kommer hjem fra jobb. Så forteller hun han at hun har fått lov av mannen sin til å ha trekant med oss. Så begynner hun å kysse han, han kysser tilbake også er de i gang på soverommet før jeg vet ordet av det. Han knuller henne mens jeg ser på. Putter pikken i munnen hennes. Ingen som spør om jeg vil være med. Hører ikke mitt navn overhodet. det er to ting som sårer: Det å ikke bli inkludert i et samspill jeg trodde vi hadde klare regler på. Jeg har aldri gitt de lov til å ha sex alene uten meg. Vi skulle være 3, ikke 2 med den ene stående utenfor. Og det som sårer mest er måten mannen min kastet seg over henne på. Det gjør han nesten aldri med meg. Jeg holder på å spy av dette. Følelsen som bredte seg over meg der jeg stod og synet av de to så inn i h***** kåte på hverandre. har snakket sammen etterpå. Mannen sier han ble kåt sa vi sendte bilde av oss sammen i senga tidligere på dagen, da vi prøvde å pirre han. Han sier han var så overgira når han kom hjem at han tenkte ikke. Tingen er også at han nesten ikke så på meg engang når han kom hjem, og kastet seg over henne tvert. Jeg var ikke et alternativ engang. Her prøver han å rettferdiggjøre med at ja men hun kysset meg og stod så nært, så da var det naturlig å ta henne først. jeg er i sjokk jeg. Fortsatt. Dette skjedde i går og jeg vet ikke hva som skjer nå. er så kvalm av tanken på de to. Tanken på at han tenner med på henne enn på meg gjør at jeg bare vil spy. Hva gjør man nå?? Jeg vet ikke om jeg orker de to mer Anonymkode: 46e07...cea Det er jo nettopp den store risikoen ved å ta inn en tredjeperson i et etablert parforhold....det er stor fare for at det oppstår vanskelige følelser. Har sett flere her på KG som beskriver slike utfordringer. Anonymkode: 8bfab...39e 8 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå