Gjest TildeB Skrevet 25. juni #21 Skrevet 25. juni Jeg røykte siden jeg var 17, så sluttet jeg 5 år senere. Byttet det ut med snus
SPOCA Skrevet 13. juli #22 Skrevet 13. juli Nei, jeg har aldri røyket eller snust. Aldri prøvd heller.
AnonymBruker Skrevet 17. juli #24 Skrevet 17. juli Snus er særdeles usexy, den mest sexy dama blir lite attraktiv om hun har en snus under leppa for min del. Anonymkode: f48bb...b06
AnonymBruker Skrevet 18. juli #26 Skrevet 18. juli Har kanskje kjøpt maks. fem snusbokser i løpet av mitt liv (i tjueårene)? Ble nesten alltid kvalm av det, så jeg har ikke snust på flere år. Har heller ingen planer om å begynne igjen. Anonymkode: a7d5e...ec8
Erle99 Skrevet 20. juli #27 Skrevet 20. juli (endret) Jeg pleide å røyke mye som student, men begynte gradvis å trappe ned. For å få nikotin suget på jobb, begynte jeg å snuse. Røyker også en del i tilleg. Det er u-ting, men de konsekvensene får jeg ta dersom jeg blir gravid eller senere i livet. Er usikker på om jeg klarer å slutte og blir en røykende mor om jeg får barn Endret 20. juli av Erle99
Fossegrimen Skrevet 26. juli #28 Skrevet 26. juli Allereie på ungdomsskulen forstod eg at eg ikkje hadde råd til ein sånn livsstil.
AnonymBruker Skrevet 26. juli #29 Skrevet 26. juli AnonymBruker skrev (På 17.6.2026 den 8.20): Begynte å snuse for å slutte å røyke. Nikotin er et ganske kjedelig rusmiddel. Det eneste det hjelper mot er nikotin abstinenser 😅 Anonymkode: 75d58...430 Det hjelper også mot høy matlyst og for å roe ned en stressende dag. Anonymkode: 2a967...99d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå