AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:18 #1 Skrevet søndag kl. 21:18 Vi er en vennegjeng og nå har en venninne begynt å date en i vennegjengen som jeg tidligere datet i et par måneder for 1års tid siden. Er det greit? Anonymkode: 31408...78a
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:24 #2 Skrevet søndag kl. 21:24 Er det greit for deg? Det er det eneste svaret som betyr noe. Anonymkode: eca7a...f85 14 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:24 #3 Skrevet søndag kl. 21:24 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi er en vennegjeng og nå har en venninne begynt å date en i vennegjengen som jeg tidligere datet i et par måneder for 1års tid siden. Er det greit? Anonymkode: 31408...78a Det er jo du som må svare på det. Men, jeg hadde ikke tatt andre venninners rester.. Det er no go i min verden. Anonymkode: a8392...c0a 2
Run Skrevet søndag kl. 21:37 #4 Skrevet søndag kl. 21:37 Så hun har tenkt å ligge med en som du sikkert har ligget med?
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:39 #5 Skrevet søndag kl. 21:39 Ikke greit. Anonymkode: b730a...bb3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:47 #6 Skrevet søndag kl. 21:47 Vanlig kutyme er å spørre først. Jeg har hatt venninner som har spurt først, da sier jeg at det går helt fint for meg at de dater personer jeg har holdt på med tidligere. Eneste unntaket er hvis det er et nylig brudd. Anonymkode: 959bd...963 6 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:12 #7 Skrevet mandag kl. 06:12 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi er en vennegjeng og nå har en venninne begynt å date en i vennegjengen som jeg tidligere datet i et par måneder for 1års tid siden. Er det greit? Anonymkode: 31408...78a Ja. Man eier ingen. Man skal ikke unngå å møte sin livs kjærlighet bare fordi de datet eller var sammen med noen andre som man kjenner tidligere. Jeg ble sammen med bestevennen til eksen min. Hvis det var slik at man ikke kunne det, så hadde jeg gått glipp av min store kjærlighet. Anonymkode: 1b46e...8f0 9 1 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:17 #8 Skrevet mandag kl. 06:17 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vanlig kutyme er å spørre først. Jeg har hatt venninner som har spurt først, da sier jeg at det går helt fint for meg at de dater personer jeg har holdt på med tidligere. Eneste unntaket er hvis det er et nylig brudd. Anonymkode: 959bd...963 Dette. Jeg ville ha tatt deg til side og spurt deg før jeg gjorde noe ut av det. Siden det er ett år siden dere hadde et kort forhold, så ville jeg ha tenkt at det kanskje ikke var noe problem. Folk kan bli forelsket, og da er det synd om det skal gå i vasken kun fordi du hadde en kortvarig relasjon til denne fyren. Har du fremdeles følelser? Var det han som avsluttet med deg? Tenker at det kanskje er derfor du laget tråd om saken... Anonymkode: ffbc8...665 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:19 #9 Skrevet mandag kl. 06:19 Da må man være ykmyk og spørre venninnen først. Anonymkode: d2f5a...4e8 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:23 #10 Skrevet mandag kl. 06:23 Jeg synes ikke det er greit. Anonymkode: 1babf...eba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:23 #11 Skrevet mandag kl. 06:23 Selvsagt må det være greit, makan til ego. Det har ingenting med deg å gjøre, men du klarer å gjøre det om til å gjelde deg på et vis, hvordan? Skulle likt å vite hvorfor det ikke er greit fra dere som mener dette Anonymkode: 6bd91...b5f 5 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:26 #12 Skrevet mandag kl. 06:26 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Selvsagt må det være greit, makan til ego. Det har ingenting med deg å gjøre, men du klarer å gjøre det om til å gjelde deg på et vis, hvordan? Skulle likt å vite hvorfor det ikke er greit fra dere som mener dette Anonymkode: 6bd91...b5f Det er jo for respekt av venninnens følelser. Man bør være ydmyk ovenfor venninnen og åpen med henne fra starten av relasjonen. Noe annet er respektløst. Anonymkode: d2f5a...4e8 3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 06:31 #13 Skrevet mandag kl. 06:31 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt må det være greit, makan til ego. Det har ingenting med deg å gjøre, men du klarer å gjøre det om til å gjelde deg på et vis, hvordan? Skulle likt å vite hvorfor det ikke er greit fra dere som mener dette Anonymkode: 6bd91...b5f Ville du ligget med eksen til et søsken? Anonymkode: 1babf...eba
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:13 #14 Skrevet mandag kl. 12:13 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ville du ligget med eksen til et søsken? Anonymkode: 1babf...eba Slike problemstillinger tar man når de dukker opp. Umulig å svare på på generelt grunnlag. Det var ikke en enkel tanke for min kjæreste at drømmedama hans hadde hatt sex med hans tidligere bestevenn, som han gjorde alt med i årevis. Men drømmedama og kjemien vant, og de vanskelige tankene rundt sex og fortid gnagde men bleknet og forsvant. Hvis man virkelig vil hverandre og kjemien og alt er riktig, da kan nesten alt overvinnes (snakker ikke om utroskap her. Det er et annet tema). Anonymkode: 1b46e...8f0 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:21 #15 Skrevet mandag kl. 12:21 Sikkert normalt hvis dere går på ungdomsskolen. Anonymkode: 63ce9...e9f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:23 #16 Skrevet mandag kl. 12:23 Tenker dette må man jo snakke om, det finnes ikke et fasitsvar ja/nei som dekker alle mulige scenarioer og historikk... Herregud kan ikke folk tenke selv lengre? Anonymkode: 493e5...554 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 12:24 #17 Skrevet mandag kl. 12:24 Siden du spør her inne antar jeg at dine følelser for denne fyren ikke er helt avklarte. Hvis ikke hadde du vel gitt f***? Jeg hadde selv et års langt forhold, hvor en venninne ble sammen med min eks et par år etter at det ble slutt mellom han og meg. Hun spurte om det var greit for meg, og det var det. Det er tross alt ikke JEG som får en kjæreste som jevnlig har pult venninna mi 🙃 Anonymkode: 602bb...f9f 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:05 #18 Skrevet mandag kl. 13:05 Tenker at hvis hun spør deg, og du sier det er greit. Så er det greit. Jeg hadde synes det var greit, bortsett fra en ex. Eller jeg hadde jo sagt at det var greit. Men og sagt at ble det de to, så hadde jeg ikke klart å fortsette å ha kontakt med henne. Men hun står helt fritt til å gjøre hva hun vil. Anonymkode: 91405...04a
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:12 #19 Skrevet mandag kl. 13:12 Man eier ikke eksen sin. Man trenger heller å spørre om lov, fordi hvis du hadde sagt nei, så er det også merkelig når dere ikke er sammen lengre. Men at hun kan i det minste si ifra er jo selvfølgelig innafor. Anonymkode: 7c442...62b 2
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 13:19 #20 Skrevet mandag kl. 13:19 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi er en vennegjeng og nå har en venninne begynt å date en i vennegjengen som jeg tidligere datet i et par måneder for 1års tid siden. Er det greit? Anonymkode: 31408...78a Har du et problem med det? Mer rart at dere driver å dater innad i vennegjengen. Anonymkode: d72c9...955 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå