AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jada, jeg vet du er bitter fordi ingen vil ha deg. Så, så... *klappe på hodet* Anonymkode: d262c...8a1 7 3
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d Du hadde kanskje hatt litt annet syn på kvinner om du valgte andre kvinner enn de der. Ja de du nevner er er søppel, men det finnes da mange bra damer også Anonymkode: c29d3...0cb 3 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Det finnes jo et hav av kvinner som ikke ser ut eller opptrer slik du beskriver, så det har tydeligvis mest med hvem du går etter, å gjøre. Anonymkode: 491a6...352 4 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Skrevet 2 timer siden Vanlige damer liker heller ikke sånne. Å få følelser kan vel være fint også? K48 Anonymkode: 093b8...ce7
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Flott, hva gjør du her da? Anonymkode: 6cc20...7b3 2
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden De fleste kvinner er ikke slik du beskriver, men likevel så ser du kun på de. I tillegg så forventer du at de skal være noen helt andre enn hvem de er.. Så veldig rart det ikke går din vei🤔 men du står selvsagt helt fritt å til å gi opp å få endret disse kvinnene til å følge deg i ett og alt, jeg tror du vil få det bedre nå. Hva trodde du egentlig? at du bare kunne si hva du ville ha også fikk du det?😂 ærlig talt mann, du oppfører deg som ett lite barn som ligger å gråter på gulvet i butikken på siden av godteri seksjonen Anonymkode: 13f84...587 2
Macro Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Og mens du tar ditt aktive valg om et liv i bitterhet så kommer disse jentene/damene til å fortsette å nyte livet sitt. Denne strofen "jeg gir opp kvinner", hvorfor tror dere at det setningen betyr noe for oss damer? I en verden full av gode menn så er det på ingen måte en trussel eller et tap for oss at dere incels(ditt vslg av ord) gir opp. Om du en dag bestemmer deg for å ha et bra liv så lær heller av disse damene. Pynt deg, boost selvtilliten din og lev livet ditt. Du trenger ikke gjøre det for kvinner, men livet ditt blir nok mer givende. 1 4
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Skrevet 2 timer siden Kjedelig at kvinneguiden er stedet alle menn som har gitt opp kvinner samles. Anonymkode: 5d3fd...86b 5 5
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d Du er ikke verdt noe ❤️ Sorry not sorry, lille venn ❤️ Anonymkode: f1026...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… hey - du har ikke truffet meg! Jeg er en naturlig kvinne som ikke stiller meg i midtpunktet. Jeg vil gjerne ha en mann som er sterkere og stødigere enn meg. ..og jeg tror nok det finnes en del kvinner som meg. Problemet er jo bare at vi ikke vises. Vi er usynlige. Du ser dem som gjør et stort nummer av seg selv. Anonymkode: 71697...598 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Kjedelig at kvinneguiden er stedet alle menn som har gitt opp kvinner samles. Anonymkode: 5d3fd...86b Ja, kanskje bytte navn til incelguiden snart... Anonymkode: a7e53...558 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d Slutt å jage influensere og pyramidespill damene (mary kate osv), kom deg ut i det virkelige liv Anonymkode: 12a38...0d2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du er ikke verdt noe ❤️ Sorry not sorry, lille venn ❤️ Anonymkode: f1026...4e7 Takk:) Anonymkode: ed857...f9d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Skrevet 1 time siden Hvis du ikke liker ekle lange negler, ihjelbleket hår og faketan - hvorfor har du prøvd deg på dem? Er det fordi du tror kompisene dine hadde blitt misunnelig på deg hvis du fikk tak i ei slik dame? Anonymkode: e90d8...758 6 2
alfathealfa Skrevet 1 time siden #16 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): hey - du har ikke truffet meg! Jeg er en naturlig kvinne som ikke stiller meg i midtpunktet. Jeg vil gjerne ha en mann som er sterkere og stødigere enn meg. ..og jeg tror nok det finnes en del kvinner som meg. Problemet er jo bare at vi ikke vises. Vi er usynlige. Du ser dem som gjør et stort nummer av seg selv. Anonymkode: 71697...598 Klart dere er usynlige. Det er det som skjer når du poster som anonym bruker. Bare et tips
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Skrevet 1 time siden Hilsen mann 32 med smørbrødliste lang som et vondt år på hvordan damer skal være Anonymkode: cf1b1...f92 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #18 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d Huff. Men vi klarer oss fint uten menn. Vi trenger bare litt sæd til avl. Anonymkode: 2d2d5...10f 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #19 Skrevet 1 time siden Kvinner som ditt og kvinner som datt. Overrasket over at mange tenker det er unge guttevalper bak disse trådene, ser mer for meg de samme karene på 50+ som har "gitt opp kvinner". Men akkurat i dag er det så mange sånne tråder at det sikkert er samme fyr bak de fleste. Han passer på å smøre på litt ekstra, så åpenbart bare en som kjeder seg maks. Anonymkode: 5d3fd...86b
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #20 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg offisielt gitt opp kvinner og anser meg selv som stolt incel. Bare fordi en kvinne setter på seg ekle lange negler, ihjelbleker håret, bruker faketan og kaller seg selv hot bitch så tror hun at hun er 10/10… Også snakker dem om hot girl summer og boss babe bitch. Kvinner må inse at dem er taperne til syvende og sist og at vi menn tjener mer penger enn dem, er sterkere og har bedre mentale helse. Dere kvinner griner jo og får følelser for en mann bare etter et ligg!!! I tilegg er dere mestere i å ghoste oss Anonymkode: ed857...f9d På hvilken måte tror disse kvinnene at de "er noe"? Høres ut som komplette tapere. Hvorfor ønsker du en slik kvinne? Er utseende alt du bryr deg om så kan du jo skylde deg selv. Når det gjelder mental helse så virker det som om du er den som sliter. Anonymkode: b0ec3...da6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå