Gå til innhold

Mannen føles ekkel

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vokste opp i en familie hvor promping var fritt frem. Jeg hadde fire brødre og gutter promper MYE. Min far promper mye. Min mor også, men ikke like ille. JEG og min søster promper lite. Jeg liker ikke promp. Jeg kan le av det iblant, men jeg er luktsensitiv og har mange "kjipe" luktopplevelser i forbindelse med promp. Jeg har aldri likt promp, men ikke hatt imot det. Det er en naturlig ting. 

Mannen jeg har vært sammen med i 25 år, har alltid vært ok med promping. Han promper, jeg promper. Barna promper. Helt greit, men vi er anstendige blant andre. Ingen er veldig luftige, ingen har stinkbomber - før de siste par årene. Mannen slår til og med minde brødre i promping. Det er mer og mer promping. Ikke alltid brakere, ikke alle stinker (men noen gjør det også, og da er det så ille at jeg brekker meg og har gulpa opp forrige måltid). Dette er fjerter som varer lenge, de popper som popkorn og noen de "flappete", og de høres ofte bløte ut. Som når barn lager en viss lyd med munnen og spytt fyker ut. Jeg mener ikke at det er uvanlig, men det er så mye av det, og de bløte er skikkelig gufne. (Han sier de ikke er bløte, det lager bare den lyden).

Jeg elsker mannen min. Jeg elsker stemmen hans, varmen hans, jeg elsker å ta på ham. Jeg er nær ham så mye som mulig, jeg virkelig elsker ham. Men nå sliter jeg med å tenne seksuelt, og jeg tenker ikke direkte på prompingen, men rumpa og kuken er omtrent samme sted. Ballene er like ved. Det føles så ekkelt å være i det området nå. Jeg klarer ikke å suge ham lenger. Jeg prøver iherdig å overkomme det, fokusere på alt det deilige sex og han som mann byr på, men det virker ikke. Jeg kan tenne helt til jeg tar på kuken, da føler jeg med en gang på prompingen. Jeg tenner nok til å synes sex er ok om vi ikke har forspill hvor jeg tar på ham, men jeg tenner ikke like mye som før.
Ofte tvinger jeg meg gjennom sex uansett, fordi det er ødeleggende å ikke ha det (jeg mener sex er svært viktig i et forhold, og jeg kommer til å ha det selv om jeg ikke er kåt, fordi det er det jeg vil).

Noen tanker? Råd?

Fortell meg hvor forskrudd jeg er. I klartekst helst. Legg gjerne ved forslag hvordan du tenker jeg kan snu det. 

Anonymkode: ba57b...944

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I alle dager for en søppelkultur. Er oppdratt med at fising gjøres diskret slik at lyd og lukt ikke plager andre.

Nå er det bare jeg og mannen hjemme, men vi sitter ikke i sofaen og fiser, ærlig talt. 

Dessuten må det være noe galt med kostholdet hvis det dannes så uhorvelig med gasser at hele familien går rundt promper hele dagen.

Anonymkode: 4c5a1...cab

• Liker 10
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tidligere datet en fyr hvor jeg ved en anledning fikk et lite whiff av baken mens jeg sugde han. Han var flott på alle måter, men dette her ble rett og slett slutten på datingen for oss. Nå elsker du mannen din, og jeg forstår det som at det kun er tanken på prompingen og ikke faktisk lukk som gjør at du mister lysten under intime øyeblikk.

Jeg er personlig også veldig luktsensitiv, og tror ikke at folk nødvendigvis forstår hvor plagende det er, med mindre de sliter/har slitt med det selv.

Jeg har ikke egentlig noen gode råd. Har han endret kostholdet den siste tiden siden det har blitt så ille? Kan man evt. prøve å gå tilbake til det gamle kostholdet? Hjelper det hvis dere dusjer i forveien, slik at det kanskje oppleves renere?

Anonymkode: 922ea...95e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I alle dager for en søppelkultur. Er oppdratt med at fising gjøres diskret slik at lyd og lukt ikke plager andre.

Nå er det bare jeg og mannen hjemme, men vi sitter ikke i sofaen og fiser, ærlig talt. 

Dessuten må det være noe galt med kostholdet hvis det dannes så uhorvelig med gasser at hele familien går rundt promper hele dagen.

Anonymkode: 4c5a1...cab

Vi gasser ikke så mye og trykker det ikke ut på full gnu, det gjøres så diskret som mulig, men ingen gidder gå ut av rommet med mindre det er stinkbomber. Mannen sitter ikke alltid oppi meg, han kan være andre steder i huset også. Det høres godt og føles like ekkelt uansett hvor han er. 

Skrevet

Jeg har vært sammen med min mann i over 30 år og har aldri hørt ham prompe i våken tilstand. 

Du er ikke forskrudd, for meg fremstår det som veldig rart og usivilisert å gå rundt og prompe åpenlyst. Skjønner godt at det frister lite å putte ansiktet ned i det!

Jeg vet at alle promper, men ikke offentlig. Jeg antar at han ikke går rundt og promper blafrete, blaute promper så alle hører det på jobb?

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har tidligere datet en fyr hvor jeg ved en anledning fikk et lite whiff av baken mens jeg sugde han. Han var flott på alle måter, men dette her ble rett og slett slutten på datingen for oss. Nå elsker du mannen din, og jeg forstår det som at det kun er tanken på prompingen og ikke faktisk lukk som gjør at du mister lysten under intime øyeblikk.

Jeg er personlig også veldig luktsensitiv, og tror ikke at folk nødvendigvis forstår hvor plagende det er, med mindre de sliter/har slitt med det selv.

Jeg har ikke egentlig noen gode råd. Har han endret kostholdet den siste tiden siden det har blitt så ille? Kan man evt. prøve å gå tilbake til det gamle kostholdet? Hjelper det hvis dere dusjer i forveien, slik at det kanskje oppleves renere?

Han har ikke luktet noe fra underlivet heldigvis. Det hjelper litt om han har dusjet, men ikke nok til at det er tennende. Han har gått litt opp i vekt (ikke overvektig) og jeg tror kostholdet er det samme, men han spiser mye. Kan hende han svelger mye luft? 
Når jeg tenker på det så lukter også doen død og fordervelse etter ham. 

Jeg tror jeg spiser mer usunt enn ham, og jeg har IBS, men skulle tro han hadde overtatt dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Gekko skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært sammen med min mann i over 30 år og har aldri hørt ham prompe i våken tilstand. 

Du er ikke forskrudd, for meg fremstår det som veldig rart og usivilisert å gå rundt og prompe åpenlyst. Skjønner godt at det frister lite å putte ansiktet ned i det!

Jeg vet at alle promper, men ikke offentlig. Jeg antar at han ikke går rundt og promper blafrete, blaute promper så alle hører det på jobb?

Det er kun her hjemme heldigvis. Hadde han gjort det ute blant andre så ville jeg tenkt dårlig lukkemuskel. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

men rumpa og kuken er omtrent samme sted. Ballene er like ved.

Var kjekt å få lært litt idag også, ja 😂😂 

Har dessverre ikke noe tips eller råd. Jeg syns også promping er "ok" men helt sykt usexy. Tror du rett og slett må prøve å separere hverdagens promping med det å ha sex sammen. For det er kanskje det at prompingen er det stygge og ekle med hverdagen? Og det blør ut i sexen?

Anonymkode: cd120...e66

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mistet tenningen totalt dersom mannen min gikk rundt å prompet som om han var alene i huset. Jeg og mannen har ikke prompet med vilje forran hverandre en eneste gang. Fatter ikke folk orker å ha det slik i ett forhold jeg. 

Anonymkode: e5c9c...03f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Var kjekt å få lært litt idag også, ja 😂😂 

Har dessverre ikke noe tips eller råd. Jeg syns også promping er "ok" men helt sykt usexy. Tror du rett og slett må prøve å separere hverdagens promping med det å ha sex sammen. For det er kanskje det at prompingen er det stygge og ekle med hverdagen? Og det blør ut i sexen?

Anonymkode: cd120...e66

Ja, ikke sant 😂 

Ja, tror nok det blør ut i sexen. Men aner ikke hvordan jeg kan separere det fra hverandre. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde mistet tenningen totalt dersom mannen min gikk rundt å prompet som om han var alene i huset. Jeg og mannen har ikke prompet med vilje forran hverandre en eneste gang. Fatter ikke folk orker å ha det slik i ett forhold jeg. 

Anonymkode: e5c9c...03f

Og jeg fatter ikke at folk orker å knipe igjen eller forlate stua hver gang det kommer en promp, så her er vi ulike. For meg er det helt naturlig at slikt skjer, men at man kan gjøre det diskret - og lukter det så går man et annet sted. Jeg liker det ikke, men det er en del av det å være menneske. Det er ok. Men mannen slipper nå så mye promp at det er rart han ikke gasser av sted. Som Tante Petunias søster i Harry Potter. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hørt mannen prompe i våken tilstand.

En jeg kjenner har alltid prompa mye og ledd av det.

Helt til den nye kjæresten, nå samboer kom. Han måtte fint slutte med det i en alder av 37.

Hun testa ut hva han tålte av mat og fikk forbud på endel ting. Det hadde han nok godt av! 

Anonymkode: 0ded4...5a3

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres spesielt ut å ha så mye gasser som må ut hele tiden. Lurer på om det har dere hele tiden fiser så mye stimulerer tarmen til mer fising.  Jeg fiser ganske sjelden og hovedsaklig når jeg sitter på do. Hadde ikke falt meg inn å fise i andres nærvær! 

Anonymkode: 3c50f...64b

Skrevet

Man promper ikke med vilje foran partneren sin.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser alltid på toalettet. Jeg gjør det aldri i et rom med andre folk. Det er vanlig folkeskikk.

Anonymkode: 62872...2f7

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som tarmsykdom.

Merkelig med ditt fokus på om det er sexy...

Anonymkode: def55...a0f

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Han kan jo la være å fise held tiden sammen med familien, føles nesten som han gjør det med vilje.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Høres spesielt ut å ha så mye gasser som må ut hele tiden. Lurer på om det har dere hele tiden fiser så mye stimulerer tarmen til mer fising.  Jeg fiser ganske sjelden og hovedsaklig når jeg sitter på do. Hadde ikke falt meg inn å fise i andres nærvær! 

Anonymkode: 3c50f...64b

Høres ut som et mage- kostholdsproblem og null sjenanse for bare å slippe det ut blant alle… Det er skikkelig ekkelt.

• Nyttig 1
Skrevet

Promoting er rett og slett uaktuelt.

Anonymkode: dbb29...e63

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg vokste opp i en familie hvor promping var fritt frem. Jeg hadde fire brødre og gutter promper MYE. Min far promper mye. Min mor også, men ikke like ille. JEG og min søster promper lite. Jeg liker ikke promp. Jeg kan le av det iblant, men jeg er luktsensitiv og har mange "kjipe" luktopplevelser i forbindelse med promp. Jeg har aldri likt promp, men ikke hatt imot det. Det er en naturlig ting. 

Mannen jeg har vært sammen med i 25 år, har alltid vært ok med promping. Han promper, jeg promper. Barna promper. Helt greit, men vi er anstendige blant andre. Ingen er veldig luftige, ingen har stinkbomber - før de siste par årene. Mannen slår til og med minde brødre i promping. Det er mer og mer promping. Ikke alltid brakere, ikke alle stinker (men noen gjør det også, og da er det så ille at jeg brekker meg og har gulpa opp forrige måltid). Dette er fjerter som varer lenge, de popper som popkorn og noen de "flappete", og de høres ofte bløte ut. Som når barn lager en viss lyd med munnen og spytt fyker ut. Jeg mener ikke at det er uvanlig, men det er så mye av det, og de bløte er skikkelig gufne. (Han sier de ikke er bløte, det lager bare den lyden).

Jeg elsker mannen min. Jeg elsker stemmen hans, varmen hans, jeg elsker å ta på ham. Jeg er nær ham så mye som mulig, jeg virkelig elsker ham. Men nå sliter jeg med å tenne seksuelt, og jeg tenker ikke direkte på prompingen, men rumpa og kuken er omtrent samme sted. Ballene er like ved. Det føles så ekkelt å være i det området nå. Jeg klarer ikke å suge ham lenger. Jeg prøver iherdig å overkomme det, fokusere på alt det deilige sex og han som mann byr på, men det virker ikke. Jeg kan tenne helt til jeg tar på kuken, da føler jeg med en gang på prompingen. Jeg tenner nok til å synes sex er ok om vi ikke har forspill hvor jeg tar på ham, men jeg tenner ikke like mye som før.
Ofte tvinger jeg meg gjennom sex uansett, fordi det er ødeleggende å ikke ha det (jeg mener sex er svært viktig i et forhold, og jeg kommer til å ha det selv om jeg ikke er kåt, fordi det er det jeg vil).

Noen tanker? Råd?

Fortell meg hvor forskrudd jeg er. I klartekst helst. Legg gjerne ved forslag hvordan du tenker jeg kan snu det. 

Det der høres jo litt ut som et tarm og mageproblem. Eller et kostholdsproblem. Men det handler om å ta litt hensyn. At det kan komme noe i ny og ned i et forhold er ikke unormalt, men dette høres jo nesten ut som at det gjøres med vilje. Men sterk lukt på do, høres ut som at han har en tarmsykdom eller noe som ikke er i balanse i tarmsystemet.

Skjønner at dette påvirker sexlivet deres.

Jeg ville ha snakket med han om dette, fortalt at det er et stort problem. Vile ha anbefalt han om å få magen sjekket. Hvis han må, kan han gå på do

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...