LiseTV Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg var onsdag på en bytur og ville kjøpe meg nye kjoler til sommeren. Mange fine kjoler , men dem var skortekjoler som jeg ikke liker, vokste opp med skjorter og er ferdig med dem. Fant en kjole , men kostet 2700, noe som er for mye for meg. Har bestilt 6 nydelege kjoler på Temu. Gleder meg til å få dem.
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Synes utvalget av kjoler er stort i år, av alle slag. Så gleder meg til høsten og salg. Anonymkode: 0af29...4e1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Er dette en reklametråd for Temu? Utrolig at folk fortsatt er så lite opplyste. Anonymkode: ba360...ae7 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Hadde aldri kjøpt fra temu. Jeg har ikke god råd, men kjøper kjoler som koster mellom 2000-3000 kr. For de har mye bedre snitt, er i god kvalitet og bra materialer. Men jeg kjøper jo ikke 6 stk på en gang. Anonymkode: 4ceb0...aec 3
Sovushka Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden 2700 kr tyder på at kjolen er av natur materialer, ikke plast som de selger på Temu. Men lykke til med å gå å svette i plastbag på sommeren 🥲 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Synes utvalget av kjoler er stort i år, av alle slag. Så gleder meg til høsten og salg. Anonymkode: 0af29...4e1 Synes det allerede har begynt salg på sommervarer. Sjekk match og sånt. Masse kjoler på salg der. 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Sovushka skrev (5 minutter siden): 2700 kr tyder på at kjolen er av natur materialer, ikke plast som de selger på Temu. Men lykke til med å gå å svette i plastbag på sommeren 🥲 Synes det allerede har begynt salg på sommervarer. Sjekk match og sånt. Masse kjoler på salg der. Hadde aldri tord å bruke en kjole til 3000 kr som bare sånn dagsplagg i byen, på stranda mm. Man får nye kjoler i bomull fra 150 kr. Anonymkode: 316fb...0dc 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Er dette en reklametråd for Temu? Utrolig at folk fortsatt er så lite opplyste. Anonymkode: ba360...ae7 Denne brukeren har snakket varmt om Temu i mange tråder tidligere. Du snakker for døve ører. Anonymkode: d9427...b74 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden Ts, hvor mange kjoler vil du tro at du har til sammen nå? Anonymkode: d9427...b74 2 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Denne brukeren har snakket varmt om Temu i mange tråder tidligere. Du snakker for døve ører. Anonymkode: d9427...b74 Ja, brukeren skriver absolutt hele tiden om sine kjoler og om hvor bra Temu er og blir rasende hver gang noen er det minste uenig i noe som helst. Dukker opp i tråder der ingen lurte og roper om at Temu-kjoler er bedre enn herreklærne vedkommende brukte før det ble over i kvinneklær. Anonymkode: 68341...cdd 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå