Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var onsdag på en bytur og ville kjøpe meg nye kjoler til sommeren.  Mange fine kjoler , men dem var skortekjoler som jeg ikke liker, vokste opp med skjorter og er ferdig med dem. Fant en kjole , men kostet 2700, noe som er for mye for meg.

Har bestilt 6 nydelege kjoler på Temu.  Gleder meg til å få dem.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes utvalget av kjoler er stort i år, av alle slag. Så gleder meg til høsten og salg. 

Anonymkode: 0af29...4e1

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette en reklametråd for Temu? Utrolig at folk fortsatt er så lite opplyste.

IMG_3534.jpeg

IMG_3532.jpeg

IMG_3533.jpeg

Anonymkode: ba360...ae7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri kjøpt fra temu.

Jeg har ikke god råd, men kjøper kjoler som koster mellom 2000-3000 kr. For de har mye bedre snitt, er i god kvalitet og bra materialer. Men jeg kjøper jo ikke 6 stk på en gang. 

Anonymkode: 4ceb0...aec

• Liker 3
Skrevet

2700 kr tyder på at kjolen er av natur materialer, ikke plast som de selger på Temu. Men lykke til med å gå å svette i plastbag på sommeren 🥲

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Synes utvalget av kjoler er stort i år, av alle slag. Så gleder meg til høsten og salg. 

Anonymkode: 0af29...4e1

Synes det allerede har begynt salg på sommervarer. Sjekk match og sånt. Masse kjoler på salg der.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Sovushka skrev (5 minutter siden):

2700 kr tyder på at kjolen er av natur materialer, ikke plast som de selger på Temu. Men lykke til med å gå å svette i plastbag på sommeren 🥲

Synes det allerede har begynt salg på sommervarer. Sjekk match og sånt. Masse kjoler på salg der.

Hadde aldri tord å bruke en kjole til 3000 kr som bare sånn dagsplagg i byen, på stranda mm. Man får nye kjoler i bomull fra 150 kr.

Anonymkode: 316fb...0dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Er dette en reklametråd for Temu? Utrolig at folk fortsatt er så lite opplyste.

IMG_3534.jpeg

IMG_3532.jpeg

IMG_3533.jpeg

Anonymkode: ba360...ae7

Denne brukeren har snakket varmt om Temu i mange tråder tidligere. Du snakker for døve ører.

Anonymkode: d9427...b74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ts, hvor mange kjoler vil du tro at du har til sammen nå?

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Denne brukeren har snakket varmt om Temu i mange tråder tidligere. Du snakker for døve ører.

Ja, brukeren skriver absolutt hele tiden om sine kjoler og om hvor bra Temu er og blir rasende hver gang noen er det minste uenig i noe som helst. Dukker opp i tråder der ingen lurte og roper om at Temu-kjoler er bedre enn herreklærne vedkommende brukte før det ble over i kvinneklær. 

Anonymkode: 68341...cdd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...