Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. november 2002 #21 Del Skrevet 29. november 2002 Her er oppskriften på en enkel og grei marinade som passer til kirsebær, epler, plommer og bjørnebær. 4 dl vann 1 dl demerarasukker 2 ts kanel 1 ts nellik litt basilikum pepper 1 ts honning Kok opp og la bærene trekke i ca 8 min, sil av og sever med is og drypp litt av marinaden over, sikt på litt melis for en flott finish. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 29. november 2002 #22 Del Skrevet 29. november 2002 Tusen takk, Milla! :D Nam, nam...gleder meg til å prøve den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. november 2002 #23 Del Skrevet 29. november 2002 Værsågod! Bare husk på at laken ikke må koke etter at du har lagt i frukten, bare trekke, aldri koke. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 29. november 2002 #24 Del Skrevet 29. november 2002 I dag spiste vi "god gammeldags hjemmelaget middag" bestående av selvlagde kjøttkaker i selvlagd brun saus, med kokte poteter og gulrøtter, og tyttebærsyltetøy (den var kjøpt da) for den som måtte ønske det. I morgen er det lørdag, da blir det nok vanen tro, pizza! vi får nå se, menyen for neste uke settes opp i moregn før vi går på butikken og kjøper alt vi trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 29. november 2002 #25 Del Skrevet 29. november 2002 Sambo og jeg skulle liksom kose oss med tortillas i kveld, men var så sultne da junior skulle spise pølse med brød, at vi spiste det vi også... Og etter det, orket vi ikke tortillas, så det får vi ta i morgen i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 30. november 2002 #26 Del Skrevet 30. november 2002 idag hadde vi kyllingburger med pommes frites... skikkelig junk food! men i morgen er det gourmetaften! vel idag da, det er jo lørdag alt! midt på kølsvarte natta! da skal vi ha ris, kyllingfilet til meg, grisefilet til ham, chilisaus, frityrstekte potetskiver, atjar tjampoe og vin til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 30. november 2002 #27 Del Skrevet 30. november 2002 I dag skal jeg ha hjemmelaget lasagne med hvitløksbrød og salat til.. nam:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2002 #28 Del Skrevet 30. november 2002 , atjar tjampoe ???? :o :o :o Er d bare meg som er helt utafor, men HVA i all verden er dette?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 30. november 2002 #29 Del Skrevet 30. november 2002 atjar tjampoe er ett glass fullt med forskjellige oppskjærte grønnsaker. jeg vet ikke engang hva disse grønnsakene heter på norsk :D men det sitter ihvertfall litt kål i den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chimp Skrevet 30. november 2002 #30 Del Skrevet 30. november 2002 ......Pickles...????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 30. november 2002 #31 Del Skrevet 30. november 2002 Idag skal de små overnatte hos besteforeldrene.Vi skal ut og kose oss ,spise god mat på en resturant og ta noen drinker etter på.Gleder meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå