Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2006 #21 Skrevet 23. april 2006 jeg fjernet føflekker på magen, de var heller ikke store, og legen min fjernet de med et slags rør som var like stort. Husker ikke hva hun kalte det, men resultatet ble bare et lite sting, og arrene er ikke store i det hele tatt. synes nesten ikke. lykke til ← Ok, det høres jo ypperlig ut. Takk for svar.
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 23. april 2006 #22 Skrevet 23. april 2006 Jeg hadde 3 stk utstående føflekker som jeg var fryktelig plaget av, fikk brent dem vekk med laser og betalte egenandel på 245 kr. Ikke arr i det hele tatt etter 2 av dem, men etter den ene ble det et arr som ser ut som en svak føflekk, men den er i det minste ikke utstående og arret er veldig, veldig svakt. Sannsynligvis ble det arr fordi den gikk dypere inn i huden, og derfor måtte vært skåret vekk for å få fjernet fargen helt, men da ville jeg sikkert fått et mindre pent arr. ← Takk for svar. Var det i ansiktet? Gjorde du dette hos legen?
Gjest Gjest_TRådstarter_* Skrevet 24. april 2006 #23 Skrevet 24. april 2006 dessuten så får man ikke lenger fjernet føflekker bare fordi man har lyst eller bare fordi de er store etter hva jeg har forstått. I dag var jeg på legekontoret, bestilte time for å få fjernet to føflekker på ryggen. Jeg ble kun spurt om navn, ble ikke spurt pm hvor mange jeg ville fjerne, hvorfor eller hvorfra de skulle fjernes. Det er kun egenandel jeg må betale, det spurte jeg om.
Gjest Gjest Skrevet 24. april 2006 #24 Skrevet 24. april 2006 man kan helt sikkert få fjernet dem fremdeles, men før ble de fjernet uten at man betalte mer en egenandel fordi de gjerne måtte ta dem for å sjekke dem for celledeling etc, det trenger de visst ikke lenger, ergo er det ikke en nødvendig prosedyre og fjerne dem, det gjør igjen at man ikke får det på statens regning men må betale for det selv, dersom de ikke er sånn at de er i veien på en eller annen måte. det var ihvertfall det legen min sa til meg nå for en mnd siden, hvor lenge siden det ble sånn vet jeg ikke. og skal ikke si sikkert at det er slik, men det var ihvertfall det legen min sa. ← Bytte lege?
aline Skrevet 25. april 2006 #25 Skrevet 25. april 2006 hm... skjønner at legen min har bommet der ja, men det gjør ikke noe, for det er jo ikke legen som skal gjøre det, det er hudlegen. og jeg har jo fått henvisning til hudlege, pga føflekker, så det løser seg jo da. så dersom legen min bommer, så vil jo hudlegen gjøre det til egenandelspris. (og nei, ikke bytte lege, han er en bra lege selv om han her da bommet.)
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #26 Skrevet 25. april 2006 Jeg fikk fjernet en føflekk for noen år siden, det gikk bare et par måneder så var føflekken kommet tilbake............
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 25. april 2006 #27 Skrevet 25. april 2006 Jeg fikk fjernet en føflekk for noen år siden, det gikk bare et par måneder så var føflekken kommet tilbake............ ← Hmmm... har aldri hørt om at de har kommet tilbake. Fjernet selv 5 store og stygge føflekker på ryggen for 2 år siden. De ble alle skjært vekk, og det ble selvfølgelig arr der. Men jeg er hysterisk redd for kreft, så for min del tar jeg heller noen arr istedenfor kreft.
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #28 Skrevet 25. april 2006 Hmmm... har aldri hørt om at de har kommet tilbake. Vel, min sitter nå her den.....
Gjest Gjest_Stemor_* Skrevet 25. april 2006 #29 Skrevet 25. april 2006 Vel, min sitter nå her den..... ← Tror deg på den da
Gjest Gjesta Skrevet 25. april 2006 #30 Skrevet 25. april 2006 Fint, den sitter midt i planeten, så den er umulig å unngå ......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå