~~~Vikki~~~ Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Noen som vet hvor i Norge jeg kan få fatt i en wonderbra??? jeg hadde en som jeg fikk bestillt via internett fra statende men d ble jo så dyrt....nå er ned ødelagt (ehe.... :oops: ikke spørr hvordan det skjedde :oops: ....ehe) men ayway......noen som vet???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 1. desember 2002 #2 Del Skrevet 1. desember 2002 Du kan jo prøve her http://www.figleaves.com/uk/brand.asp?bran...=wbranl00010301 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #3 Del Skrevet 1. desember 2002 Dumt spørsmål fra meg, men hva er forskjellen på vanlig bh (eller pushup etter siden til Englepus å dømme :o ) og wonderbra??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 1. desember 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 1. desember 2002 hehehe StOOr forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 1. desember 2002 #5 Del Skrevet 1. desember 2002 Vel, spørsmålet var ikke hvor stor forskjellen var, men HVA forskjellen var.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. desember 2002 #6 Del Skrevet 1. desember 2002 hehehe StOOr forskjell Takk for meget informasjonsrikt svar. Thea ble myyyyyyye glupere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 2. desember 2002 #7 Del Skrevet 2. desember 2002 thea, wonderbra er alle push up-bh'ers mor! det innlegget som står for selve løftingen er sydd sammen av mange små biter på en helt spesiell måte som gjør at den løfter mer enn alle de andre et av slagordene deres har vært say goodbye to your feet! har prøvd wonderbra selv, men liker å kunne se skoene mine også, så jeg gikk for en litt mindre drastisk en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellen26 Skrevet 2. desember 2002 #8 Del Skrevet 2. desember 2002 Hei, Jeg bor for tiden i USA, og kjoper mine BH'er hos Victoria's Secret. Der har de veldig mye lekkert. Du kan bestille online. Deres versjon av wonderbra heter Miracle Bra (mye bedre synes jeg)...+ du kan finne en tradisjonell wonder bra ogsaa. Jeg forstaar at det ble dyrt for deg aa bestille fra utlandet, men jeg tror kanskje det er eneste maaten. Husk at disse BH'ene er i utgangspunktet dyre (ca 40-50 U.S $), men det er de verdt. Kan ikke tenke meg at du maa betale saa veldig mye i frakt. Sjekk: www.victoriasecret.com Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 2. desember 2002 #9 Del Skrevet 2. desember 2002 Noen som vet hvor i Norge jeg kan få fatt i en wonderbra??? jeg sa goodbye to my feet på undertøybutikken på glassmagasinet i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 2. desember 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 2. desember 2002 glassmagasinet sier du...??? hmmm. har de en internett adr. mon tro????? jeg vil også si good bye to my feet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~~Vikki~~~ Skrevet 4. desember 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 4. desember 2002 til Ellen26 jeg bruker str. 90 D. hva str. tilsier det der borte hos deg??? thank u for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 4. desember 2002 #12 Del Skrevet 4. desember 2002 glassmagasinet sier du...??? hmmm. har de en internett adr. mon tro????? jeg vil også si good bye to my feet vet ikke om de har noen nettadresse, men butikken heter det lille under (kult navn!). de har også en avdeling på palèet her i oslo lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå