Gå til innhold

Norske kvinner rydder all driten igjen

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

*Sukk* Alt var mye bedre før, da kvinnene som oftest var hjemme, gjorde reint og satte på potetene. Dagene da "sett på potetene, kjerring", ikke var noe politisk ukorrekt. Hva skal vi ha til middag i dag, kjerringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Sukk* Alt var mye bedre før, da kvinnene som oftest var hjemme, gjorde reint og satte på potetene. Dagene da "sett på potetene, kjerring", ikke var noe politisk ukorrekt. Hva skal vi ha til middag i dag, kjerringer?

Alt var ikke mye bedre før, men akkurat det du beskriver der var nok bedre, ja. Bortsett fra at de ikke hadde grandiosa. Blir lei av pottiter i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop

Lørdagspizza? Med det samme du er innom kan du fortelle meg hvordan jeg starter støvsugeren? Kvinner er jo ikke så teknisk anlagt. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er mye bedre i dag! Vi kvinner velger å ta utdanning, bo alene og eventuelt få barn alene! De dumme av oss som faktisk gifter seg/er samboere, skiller seg gjerne, og blir single igjen, heldigvis.

Vi tjener gryn, har lederstillinger og jenter er flinkere enn gutter (og kvinner er flinkere enn menn). Glad jeg ikke vokste opp slik det var før! Vi er frie og våre bestemødre er glade på våre vegne!

:):klappe::klappe::)

Ps! Og vi lærer våre døtre det samme... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen jeg møter ikke kan lage mat, kan det være det samme!

Menn på BBC Food har hvertfall forstått det... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis mannen jeg møter ikke kan lage mat, kan det være det samme!

Menn på BBC Food har hvertfall forstått det... :sjarmor:

Hjelper ikke deg. Han afrikanern er sikkert homse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BBC Food er det så utrolig mange flere menn enn han du refererer til! :ler:

Poenget er og blir at det er sexy med menn som er interessert i mat og vin! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en kone. En som rydder, vasker og lager mat.  :ler:

Det har jeg også alltid ønsket meg .. men jeg kan godt ta en mann som kan lage mat altså :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...