Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5982 Skrevet 12. oktober 2006 Ja, klokka fire på TV 2 Zebra. Det er så minner fra barndommen, det. ← Hehe, lurer på om det er like bra nå som sist.. Søren at jeg ikke får sett på da..
Amadea Skrevet 12. oktober 2006 #5983 Skrevet 12. oktober 2006 Nå får jeg arbeide litt - og eventuelt ta en pause til Helene og gutta om en time. ← Helene og gutta du! Mimre...
Annie Skrevet 12. oktober 2006 #5984 Skrevet 12. oktober 2006 Hehe, lurer på om det er like bra nå som sist.. Søren at jeg ikke får sett på da.. ← Sa du like bra? BRA??????
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5985 Skrevet 12. oktober 2006 Det var faktisk bra på 80 tallet! Har ikke sett det siden det gikk den gang jeg.
Daria Skrevet 12. oktober 2006 #5986 Skrevet 12. oktober 2006 Alt er relativt, vet du Annie... Forrige gang det gikk, gikk jeg på ungdomsskolen -trenger jeg si mer?
Svart Katt Skrevet 12. oktober 2006 #5987 Skrevet 12. oktober 2006 Den første sesongen er fra tidlig 90-tall, -91 eller -92. Starten av 90-tallet var jo egentlig bare en lang pinefull forlengelse av 80-tallet. Og ja, det er helt komisk å se det nå. Gleder meg.
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5988 Skrevet 12. oktober 2006 Når gikk det egentlig? Det var på 80-tallet? Det må jo være helt komisk å se det nå..
Daria Skrevet 12. oktober 2006 #5989 Skrevet 12. oktober 2006 Det gikk tidlig på 90-tallet -jeg begynte med fransk på skolen i 1994, og da gikk det, uten at jeg har helt oversikt over når det begynte.
Gjest Dallandra Skrevet 12. oktober 2006 #5991 Skrevet 12. oktober 2006 Det stemmer nok, jeg tror det startet i '94 eller litt før. Kan ikke huske at det gikk da jeg gikk på vgs, men var fast seer da jeg studerte fransk og det begynte jeg med samtidig som Daria begynte å lære fransk. *følte meg plutselig litt gammel*
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5992 Skrevet 12. oktober 2006 Huff, jeg får helt spasmer av Helene og gutta Men ja, det var vel med den interessen for fransk ble vekket tror jeg? Lenge leve gamle og dårlige serier sier jeg bare. Det er festlig å se dem i etterkant. En annen ting; ser dere Etaten med Atle Antonsen etc.??? Jeg har bare en ting å si;
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5994 Skrevet 12. oktober 2006 Noe interessant skjedde her i dag. Venninnen min sliter med samboeren sin om dagen og var her på besøk. Sambo er hjemme i dag så han var med på samtalen, noe som resulterte i at han og jeg klarte å krangle MENS hun var her??!! Hva skjedde egentlig????? :klø: Er i grunnen veldig glad for at hun var her og fikk sett hva problemet vårt er...... Vet jeg er kryptisk her, men orker ikke gå mer inn på det, måtte bare få det ut. ← Ja er ikke det festlig når man sitter igjen med: HVA SKJEDDE NÅ EGENTLIG?? Huff.........håper det er bra igjen nå! Bloggen er stedet vennen, skriv det ut der
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5995 Skrevet 12. oktober 2006 Så stille det er her! Jeg vil bare si at jeg er her jeg! Dagen min så langt: Startet med et statusmøte, brukte litt tid inne på at par gaaaanske seriøse tråder her inne.. Så har jeg jobbet litt, så har jeg chattet med sjarmis, så har jeg hatt mange telefoner, så har jeg bestilt meg tannlege time, så har jeg flørtet litt med sambo på msn, så har jeg drevet med lønnsforhandlinger, så har jeg tisset og spist, så har jeg vært sint, så har jeg vært fortvilet, så har jeg vært lei meg, men nå er alt bare bra og nå skal jeg jobbe litt!!! -Ehh, bare en liten oppdatering fra meg liksom! Hvor er alle sammen i dag?! HALLOOOO!! Hmm, gir dere en jeg, så kanskje dere kommer ← Du vet hvor jeg har vært snuppa Håper det hele resulterte i at dagen ble litt bedre ihvertfall! And by the way; du har vært supereffektiv i dag - som vanlig søss
Gjest Sabia Skrevet 12. oktober 2006 #5996 Skrevet 12. oktober 2006 Jeg tror jeg har løsningen vennen...... Vi drar på studietur til Amadea i soliga spanien ← Jeg er klar!!!
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #5997 Skrevet 12. oktober 2006 Du vet hvor jeg har vært snuppa Håper det hele resulterte i at dagen ble litt bedre ihvertfall! And by the way; du har vært supereffektiv i dag - som vanlig søss ← DU resulterte i at dagen ble veldig mye bedre! -Og det vet du at jeg virkelig mener! Håper du har kost deg i sola nå. Jeg har boblet meg og ligger helt i koma på sofaen. Gleder meg sååå til Etaten! Ha en fin kveld alle sammen!! -vi venter på deg inne på bloggen Annie, hvis du vil fortelle oss noe-
Jerle Skrevet 12. oktober 2006 #5998 Skrevet 12. oktober 2006 Det var faktisk bra på 80 tallet! Har ikke sett det siden det gikk den gang jeg. ← Nei det gikk på 90-tallet, når jeg gikk på videregående.(fra 94 kanskje?) Jeg gikk på en skole der vi ikke hadde så mye å gjøre etter skoletid(lekser? Hva er det?) Ja vi bodde på skolen altså. Så da såg vi på Helene og gutta ganske ofte... Lurer på om jeg skal snike meg til en kikk på Zebra i morgen.
Amadea Skrevet 12. oktober 2006 #5999 Skrevet 12. oktober 2006 Naa fikk jeg meg en god latter i traaden deres S&S! Maa inn i guttas traad ogsaa! *löpe*
Amadea Skrevet 12. oktober 2006 #6000 Skrevet 12. oktober 2006 (Er for sjenert og dydig saaklart til aa legge igjen noen kommentar i denne traaden ;-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå