Gå til innhold

Finnes det pulbare damer på KG?

Fremhevede innlegg

Gjest Alf Kaida
Skrevet (endret)

I likestillingens, opplysningens og forskningens navn; her er et maskulint motstykke til den prisverdige jenteligatråden der man fortrøstningsfullt kan stå frem og blafre med hva man har.

Så; kjør debatt, refleksjoner og andre tilliggende herligheter.

Endret av Alf Kaida
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh I know of a couple of them..... :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg vil med hånda på brystet/ene framheve meg selv i denne debatten. Jeg er høyst pulbar...

At det i den senere perioden ikke har vært så mye action på akkurat den fronten gjør meg ikke mindre pulbar, heller tvert i mot.

Jeg kan gjerne legge ut bilder av fordelene mine, men jeg hører vel strengt tatt med til dem som på oppleves. Jeg blir sjelden trodd verken før eller etter sett.

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Oh I know of a couple of them..... :sjarmor:

But of course, we have fucked quite a few.

Jeg tenkte mest på denne tråden som en slags opplysningskampanje rettet mot alle hankjønnene som har registrert seg her i det siste.

:ler:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Jeg vil med hånda på brystet/ene framheve meg selv i denne debatten. Jeg er høyst pulbar...

Signerer.

Skrevet
I likestillingens, opplysningens og forskningens navn; her er et maskulint motstykke til den prisverdige jenteligatråden der man fortrøstningsfullt kan stå frem og blafre med hva man har.

Så; kjør debatt, refleksjoner og andre tilliggende herligheter.

Tenkte nettopp det samme, i kjent KG stil måtte det komme et motstykke til tråden vår ;):ler:

den prisverdige jenteligatråden

Den velger jeg å :bukke: for ;)

Gjest glamourgirl
Skrevet (endret)

*irritert* HAR DU LEST DET JEG SKREV; ELLER SKAL JEG SKREVE MER?

Endret av glamourgirl
Skrevet
*irritert* HAR DU LEST DET JEG SKREV; ELLER SKAL JEG SKREVE MER?

Fikk ikke med meg noe jeg, så du må nok gjenta deg selv... :sjarmor:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Den velger jeg å  :bukke: for ;)

Du verden, så flott du bukker!

*noterer*

Gjest glamourgirl
Skrevet

At det i den senere perioden ikke har vært så mye action på akkurat den fronten gjør meg ikke mindre pulbar, heller tvert i mot.

Jeg kan gjerne legge ut bilder av fordelene mine, men jeg hører vel strengt tatt med til dem som på oppleves. Jeg blir sjelden trodd verken før eller etter sett.

*gjentar*

Skrevet

Spennende... :ler:

Jeg tror/vet/er helt sikker på at det finnes mange spennende menn, gutter, damer og jenter her inne! Men det som er viktig er jo å finne de som utmerker seg. Altså de som er på ditt "nivå".

På veien hit kan man treffe på mange forskjellige slags mennesker..

;)

Skrevet
Du verden, så flott du bukker!

*noterer*

Fantastisk. Jeg må nok og informere om at jeg hakket mer grasiøs i virkeligheten ;):ler:

Gjest Alf Kaida
Skrevet
Jeg må nok og informere om at jeg hakket mer grasiøs i virkeligheten ;)  :ler:

*snart tom for blekk*

Selv er jeg grasiøs som en bulldozer.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Altså, når det blir spurt om det finnes pulbare damer her, og ei av dem stiller sitt legeme i posisjon, og dere begynner gi kred for BUKKING! Da fortjener dere pokker meg ikke pul!

Skrevet

Grasiøs? Hva betyr det? Er det noe man kan spise?

Skrevet
Altså, når det blir spurt om det finnes pulbare damer her, og ei av dem stiller sitt legeme i posisjon, og dere begynner gi kred for BUKKING! Da fortjener dere pokker meg ikke pul!

Er det gæ'ærnt å nå a? Hadde vi ikke gjort det hadde det faen meg vært feil det også.

Og man må begynne i det små, vet du.. Først lokke og sånt, for så å kaste nettet over når tilliten er bra nok. Bruk gjerne en cattleprod for å holde kyra i sjakk til man kommer hjem.

:sjarmor:

Gjest Alf Kaida
Skrevet

"Problemet" er jo at jeg selv ikke skal pule, jeg har bare etablert denne tråden på forespørsel fra enkelte av forumets øvrige herrer. Det finnes, tro det eller ei, herrer som er enda mer sjenerte enn meg her inne.

Uansett synes jeg komplimentet var både velfortjent og velplassert.

Gjest glamourgirl
Skrevet

:grine: Det var jo deg og lammet jeg ville pule!

Forbanna suppegjøker!

Smekker sammen bena!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...