Gå til innhold

Finnes det pulbare damer på KG?


Gjest Alf Kaida

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Alf Kaida
Men bare for å helle kaldt vann i blodet på eventuelle overopphetede KG-menn, så er nok ikke alle her inne pulbare. Jeg for eksempel, har grodd igjen for lenge siden. Så det.

Så det er altså sant, dette med jomfrufødsler!

:ler:

Nåja, du var notert på listen min forlengst uansett, og det er vanskelig å snakke seg ut av en sånn liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil med hånda på brystet/ene framheve meg selv i denne debatten. Jeg er høyst pulbar...

At det i den senere perioden ikke har vært så mye action på akkurat den fronten gjør meg ikke mindre pulbar, heller tvert i mot.

Jeg kan gjerne legge ut bilder av fordelene mine, men jeg hører vel strengt tatt med til dem som på oppleves. Jeg blir sjelden trodd verken før eller etter sett.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på en ting. Dette er jo Kvinneguiden, altså må vi anta.. iallefall gjør jeg det, at det formelig kryr av pulbare kvins her inne.... Med andre ord.. spørsmålet burde være: Er det noen pulbare menn her??...

Det lurer nå jeg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alf Kaida
Med andre ord.. spørsmålet burde være: Er det noen pulbare menn her??...

Det lurer nå jeg på!

Denne tråden ble etablert i likestillingens og opplysningens navn, som en maskulin motvekt til den aldeles strålende tråden som Silla og Sjarmtroll etablerte.

Jeg valgte riktignok et litt mer direkte språk, men så er jeg jo tross alt mann. Og jeg mener å huske at det meldte seg opptil flere frivillige hankjønn i de skjønne kvinnenes tråd (string?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på en ting. Dette er jo Kvinneguiden, altså må vi anta.. iallefall gjør jeg det, at det formelig kryr av pulbare kvins her inne.... Med andre ord.. spørsmålet burde være: Er det noen pulbare menn her??...

Det lurer nå jeg på!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...