Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Og gidder alle dere som leser slutte å legge inn  innlegg for å informere om det...  Får jo ikke gjort noe her, siden jeg abonnerer på denne tråden... *morsk*  :ler:  :ler:

Det er jo klart at det kunne vi ha gjort! :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*
JA, skjønner de ikke at det er piece of cake for oss å spore dem opp!!!!

Hah, de skal ikke få det lett om de ikke svarer snart!

*bestiller straks 200 pizza og 35 syngende bud til adressene deres* :hoppe:

:ler:

Skal si det er liv her!! :-D herlige dere :klem:

Nei, ikke svar enda :forvirret::sur:

Jeg gir meg ende over, kompisen MÅ da bare skjønne at jeg er noooe opptatt av dette om dagen i og med at jeg purrer og alt :frustrert:

Menn altså *himler*

Men seriøst dere, jeg burde da ikke sende noen mail til ham før jeg har fått svar fra jenta og kompisen...tenk om mailen akkurat skulle komme før kompisen snakker med Dansken da, så kommer jeg i forkjøpet liksom :overrasket::forvirret: eh, nei ikke en god ide er jeg redd.

Fordi om det selvfølgelig frister sykt mye å sende av gårde en mail til den adressen jeg har.

Men det medfører et lite forklarings"problem" ja, jeg har ikke bare spurt de som kjenner deg, men jeg har og googlet deg etc. :sjenert::ler:

Jeg kan jo ikke annet enn å hååååpe at jeg får svar FØR helgen igjen??

Herregud.

Det verste er, at etter at hun jenta sa navnet til kompisen sin og at jeg vet hvor han jobber, så har jeg hans emailadr og nå :ler:

*Her slipper ingen unna nei!*

Sende en mail til han og liksom:

"Nå er jeg lei av å vente, skjønner du ikke at jeg har hastverk liksom??" :ler:

Tralala setter på den reggaeplata :digge: og gjentar mantra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trådstarter_*
NEI - det skal dere IKKE gidde!  :danse:

Og det var meg Trådstarter over som glemte å skrive det ja -

ooopps enda et lite informativt innlegg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hekta på tråden.

Stiller på gjestelista med rare navn. ;)

Endret av Ireth Carnesir
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gardenia_*

:klappe::klappe::klem::klappe:

Dette er så kuuuult!! Er helt og fullstendig hekta. Så søtt. Romantikk og spenningsforfattere - gå å legg dere - for dette er alt i ett!!

Lykke til ! Ha is i magen og bit hardt i dyna! :)

KONGETRÅD!!!

Melder meg på som blomsterpike ;)

Gardenia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er begge søstrene Flacer`s  (hun tynne) og Guaper`s ( hun pene) i emnet... :klem: *klem på deg, søs*

Her blir det moro fremover! :)

Klem tilbake! :klem:

Det er meldt kjempevær til helga! - Grille i tunet!??

Må tilføye, til Trådstarter: Nei, du kan nok ikke sende avgårde en mail nå. Det vil by på problemer å forklare at du ikke er desperat selv om du ikke greier å vente et par dager på den adressen, men sporer han opp på egen hånd... :ler:

Endret av la Flaca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en snikleser melder sin ankomst! ;)

Trådstarter: hva med å opprette en ekstra bruker, som du bruker kun til dette? Så holder vi (og du, trådsvarer :ler: ) orden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeez... Sjekka status i morges, gikk på jobb, kom hjem, og leste 4 nye sider! Altså, håper noe skjer snart! For alles del :ler: Har eksamen som må leses til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå registrerte jeg mitt alter ego - med det passende navnet Trådstarteren :ler:

Da holder jeg meg ihvertfall fra å bli blandet med andre gjester :)

Endret av Trådstarteren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ok. Nå registrerte jeg mitt alter ego - med det passende navnet Trådstarteren :ler:

Da holder jeg meg ihvertfall fra å bli blandet med andre gjester :)

Morsomt! Men har du ingenting nytt å fortelle, da? *venter utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest gjennom 6 nye sider siden igår, forventet meg noe nytt...men, NEI! :forvirret:

Noen folk bare eeer og bliiir treige... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fungerte ikke telepatien min til kompisen til dansken??? :grine:

Ærligtalt, han må da svare snart, kvinnenorge er jo på randen..... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Dette startet spennende og bra, men jeg tror dette blir en evig lang historie med nothing.

Sidene fylles bare av hoppesmilyer og tull og fjas.

Ring han en gang for alle, eller send en sms. Enten får du svar, eller så får du ikke.

Jeg er nemlig ikke så sikker på om hu dama noensinne får den mailadressen. Hun du skrev til. Jeg regner med at kompisen hennes har pratet med Dansken, og det er nok opptil han om han vil ta kontakt eller ikke med deg.

Hadde vært veldig trivelig hvis du fikk svar og det ble evig lykke da, men etter jeg har klart å pløye meg gjennom hundrevis av svadasvar, så ser jeg egentlig ikke at du har kommet så veldig mye lenger siden du så han på kafe for flere uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette startet spennende og bra, men jeg tror dette blir en evig lang historie med nothing.

Sidene fylles bare av hoppesmilyer og tull og fjas. Ring han en gang for alle, eller send en sms. Enten får du svar, eller så får du ikke.

Jeg er nemlig ikke så sikker på om hu dama noensinne får den mailadressen. Hun du skrev til. Jeg regner med at kompisen hennes har pratet med Dansken, og det er nok opptil han om han vil ta kontakt eller ikke med deg.

Hadde vært veldig trivelig hvis du fikk svar og det ble evig lykke da, men etter jeg har klart å pløye meg gjennom hundrevis av svadasvar, så ser jeg egentlig ikke at du har kommet så veldig mye lenger siden du så han på kafe for flere uker siden.

Hm.

At sidene fylles opp av "hoppesmileys, tull og fjas" er jo opp til deg å mene.

Vi, eller ihvertfall jeg har hatt masse gøy med det og setter umåtlig stor pris på det!!

Jeg tror fortsatt at hun kommer til å få info av kompisen sin, men jeg kan da ikke mase mer på det akkurat nå.

Jeg tror ikke han har fått dette av Dansken/fått skaffet det - derav at jeg ikke har fått info av den jenta.

Vet ikke om jeg kan si at det er gått "flere uker", men snart to uker, ja det har det.

Det var da aldri meningen at Dansken skulle ta kontakt med meg, at jeg skal nå vente på at HAN skal kontakte meg?

jeg har aldri ventet på at Han skulle ta det første steget, det er jo jeg som har startet det hele og som skal ta første steget.

Føler vel selv jeg har kommet noe lengre enn jeg hadde når jeg så ham!

Da ante jeg overhodet ikke hvem han var, hadde null info.

Nå har jeg fått vite hvem han er, jeg har involvert venner av ham og har en viss mulighet til å ta kontakt nå.

En ting jeg ikke gjør, er å sende avgårde en sms eller ringe ham nå etter jeg har spurt om infoen av de folka. Og jeg kan ihvertfall ikke gjøre det ene og alene for at det skal skape action her inne.

Nå har jeg is i mangen en stund til, så skal jeg vurdere å hoppe over det leddet der og sende rett til den mailadr/tlf jeg fant.

Det er jeg ikke redd for, jeg følte bare det var best å i det lengste vente til jeg fikk det av de jeg har bedt om det fra.

Så lenge, har jeg vært kjempe glad for det du kaller "svadasvar" jeg. Det har nemlig IKKE vært svada for meg, er kjempe glad for at de her inne har brukt av tiden sin for å backe meg på dette.

Det er nemlig det som har gjort at jeg har turt å gjøre det jeg har gjort OG kommer til å gjøre :)

Ellers folkens; hvor lenge skal jeg gidde å vente på svar fra jenta før jeg sender direkte til den mailen jeg fant? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Makan til pessimisme da.... :roll:

Jeg er 100% sikker på at du kommer til å få kontakt med han. Håper bare du får den mailadressen litt kjapt!!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå registrerte jeg mitt alter ego - med det passende navnet Trådstarteren :ler:

Da holder jeg meg ihvertfall fra å bli blandet med andre gjester :)

For et genialt nick!!! :klappe::klappe::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...