Gå til innhold

Jenteligaen


Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Tror du gjør lurt i å vente ja.

Er vel ikke alle gutter som er så glade i "desperate" damer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du gjør lurt i å vente ja.

Er vel ikke alle gutter som er så glade i "desperate" damer :ler:

Mailen kunne vel vært omtrent sånn: :)

"Jeg er hun jenta fra kafeen....jeg og en gruppe på ca. 20 damer på internett har lett og lett etter deg.

Til nå har vi prøvd alle søkemotorene, bekjente av deg, mindre bekjente av deg, spookymail, det danske konsulatet i Norge og NÅ HAR VI FUNNET DEG!!!!!

Vi vet hva du heter

Vi vet hvor du bor

Vil du maile?Jeg har tatt utskrift av all korrespondansen vi har hatt på internettet om deg slik at vi kan ha det koselig med det etter bryllupet.

Jeg kan godt flytte til Danmark og ...vi får gjester i sommerferien...(Little me og Lilletroll + noen til)

KOZ og KLEMZ, elskling

Hvis du ikke mailer meg innen utgangen av dagen har jeg booket meg en flight i kveld"

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TRÅDSTARTER_*
Mailen kunne vel vært omtrent sånn: :)

"Jeg er hun jenta fra kafeen....jeg og en gruppe på ca. 20 damer på internett har lett og lett etter deg.

Til nå har vi prøvd alle søkemotorene, bekjente av deg, mindre bekjente av deg, spookymail, det danske konsulatet i Norge og NÅ HAR VI FUNNET DEG!!!!!

Vi vet hva du heter

Vi vet hvor du bor

Vil du maile?Jeg har tatt utskrift av all korrespondansen vi har hatt på internettet om deg slik at vi kan ha det koselig med det etter bryllupet.

Jeg kan godt flytte til Danmark og ...vi får gjester i sommerferien...(Little me og Lilletroll + noen til)

KOZ og KLEMZ, elskling

Hvis du ikke mailer meg innen utgangen av dagen har jeg booket meg en flight i kveld"

Å HERREGUD!!!!

Nå låååå jeg over bordet og lo meg skakk :hoho:

Dette er det beste ever :ler:

Fy så bra :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den mailen der ville nok sjarmert hvemsomhelst ja.... eller skremt ham fra å noen gang sette sin fot i Norge igjen, bytte navn, adresse, telefon og familie... :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll
Mailen kunne vel vært omtrent sånn: :)

"Jeg er hun jenta fra kafeen....jeg og en gruppe på ca. 20 damer på internett har lett og lett etter deg.

Til nå har vi prøvd alle søkemotorene, bekjente av deg, mindre bekjente av deg, spookymail, det danske konsulatet i Norge og NÅ HAR VI FUNNET DEG!!!!!

Vi vet hva du heter

Vi vet hvor du bor

Vil du maile?Jeg har tatt utskrift av all korrespondansen vi har hatt på internettet om deg slik at vi kan ha det koselig med det etter bryllupet.

Jeg kan godt flytte til Danmark og ...vi får gjester i sommerferien...(Little me og Lilletroll + noen til)

KOZ og KLEMZ, elskling

Hvis du ikke mailer meg innen utgangen av dagen har jeg booket meg en flight i kveld"

:grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting nytt? Må visst abonnere jeg, og!

Lykke til, trådstarter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen ting nytt? Må visst abonnere jeg, og!

Lykke til, trådstarter!

Ingeting nytt, men her har man ikke problemer med å få tida til å gå likevel altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingeting nytt, men her har man ikke problemer med å få tida til å gå likevel altså! :ler:

Ja, da er begge søstrene Flacer`s (hun tynne) og Guaper`s ( hun pene) i emnet... :klem: *klem på deg, søs*

Her blir det moro fremover! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Skriv en mail og si at du i utgangspunktet er sjenert, men at du har fått vite hvem han er siden du er en fjern bekjent av hans venns venninne. Så foreslår du en middag ute, om han er interessert? Si at du er skeptisk, men at du følte at du likte han da du så han på kaffebaren og en middag kan ikke skade vel...

Resten må bli opp til han etter det. Du kan skremme han vekk, men du har jo ingenting å tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, her har jeg klart å drøye hele formiddagen før jeg måtte inn å se om du hadde fått svar. Også har du ikke det ennå? Hjelp- dette er fælt! Du må høre noe i dag altså, ellers sprekker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_titti

Fantastis morsom og spennende tråd! Stå på :hoppe:

Siden du er så god til å spore opp kanskje du kan hjelpe meg. Skulle ha sport opp en fantastisk kjekk, mørk kar :sikle: Øyenflørtet på et resort på Zanzibar for noen år siden. Vet han var fra Sør-Arfrika. Du skulle jo ha en hel del opplysninger nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lilletroll

Synes det er helt utrolig at du ikke har fått svar....HVA kan være viktigere for jenta og kompisen enn å svare deg?? Hæ? HÆ?? :frustrert: Skjønner de ikke at hele Norge sitter og venter?? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ok, jeg gir meg ende over. Er fullstendig hektet på denne tråden og venter i spenning på hva som skjer videre! Det må da komme et svar snart????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt utrolig at du ikke har fått svar....HVA kan være viktigere for jenta og kompisen enn å svare deg?? Hæ? HÆ?? :frustrert:  Skjønner de ikke at hele Norge sitter og venter?? :overrasket:

JA, skjønner de ikke at det er piece of cake for oss å spore dem opp!!!!

Hah, de skal ikke få det lett om de ikke svarer snart!

*bestiller straks 200 pizza og 35 syngende bud til adressene deres* :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og gidder alle dere som leser slutte å legge inn innlegg for å informere om det... Får jo ikke gjort noe her, siden jeg abonnerer på denne tråden... *morsk* :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...