Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har ikke bestilt noe ennå... Men Roma kryr av hoteller i alle prisklasser, så det har aldri vært noe problem å finne noe. Sto en gang på jernbanestasjonen midt i turistsesongen og det tok en telefonsamtale å finne hoellrom 5 minutter unna :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som stemmer for Paris, London eller København da?

Skrevet

London er helt supert! De andre byene har jeg ikke vært i.

Skrevet

Vi var i London i januar 2005, og vil gjerne tilbake dit. Paris har jeg vært i som 14 åring og København har vi begge vært i mange ganger(Vi har en forkjærlighet for den byen)

Huff vi klarer ikke å bestemme oss. Sitter her å ser på reiser nå og det er jo sykt billig. Alle destinasjonene ligger på ca samme pris...

Skrevet

Vi begybber visst å stemme for Roma her....

Hvilket område bør vi bo i da?

Har sett på linken din Amadea og lagt inn våre datoer, men hva velger jeg?

Skrevet

Se hva jeg fant!

Vi bodde rett ved jernbanestasjonen (Termini) og det er vel ikke byens beste strök akkurat, men det er nok av de rimeligste.

Trastevere er utrolig koselig, minner om latinerkvarteret i Paris. Prisene er nok ganske mye höyere ogsaa. Jeg lurer paa om den andre linken jeg la inn her viser mest typiske business-hotell og de ligger jo gjerne litt fra sentrum da. Det kan dere ikke ha noe av naa dere bare skal vaere noen faa dager! ;)

Skrevet

Jeg har vært i Roma, København og London. Alle har sin sjarm, men Roma er en helt spesiell by. Lurt å sette seg litt inn i historien før en reiser dit. Helt nydelig.

Skrevet
Det er fotballkamp jo!

Hórer nasjonalsangen!  :digge:

Sitter med sambo og ser på jeg. Synes Gamsten er så søt :)

Skrevet
He, he masse trykkleifer, la meg skylde på feberen :ler:

Er du fortsatt syk ja? Huff! Du får legge deg godt under dyna og sove heeelt til i morgen du nå. God bedring :)

Skrevet

Siden vi skal være i få dager, så tenkte vi at vi kanskje skulle legge litt i overnattingen. Ja ikke super mye altså, men gjerne rundt 1500,- natten. Driver å søker litt nå, skal se etter Trastevere.(Er det sentrum?)

Skrevet
Er du fortsatt syk ja? Huff! Du får legge deg godt under dyna og sove heeelt til i morgen du nå. God bedring :)

Går ikke an å sove med ørepine, så da sitter jeg heller her og håper det går over snart. Jepp jeg er optimist!

(Og det kjekkeste jeg vet er å planlegge reiser, så da gjør jeg det :) )

Skrevet

Stakkars deg.. Godt å bruke tiden på å planlegge litt da. Kan du ikke velge Roma? Da kan du sjekke hoteller litt rundt omkring, så får jeg tips av deg;) Sist vi var der lå vi litt utenfor sentrum. Nå vil vi bo sentralt. Skal ha ok hotell.

Skrevet

He, he lurt. Og siden jeg hadde reiseliv på vgs. så burde jeg jo klare den saken :ler:

Men jeg skal ikke før i februar da, begynner bare planleggingen tidelig. Dvs jeg sitter her og planlegger tur til alle byene, så må vi velge til slutt :)

Skrevet

Jeg var i Roma i Mars. Herlig by! Vi bodde på Piazza Venezia ved Victor Emanuel II monumentet. Hotellet var ikke supert akkurat, men helt ok. Vi sov jo bare der uansett. Men det ligger midt i sentrum på Kapitol nærmest! Pantheon og Trevi rett rundt hjørnet.

Selv jeg orket å gå overalt derfra. :)

Jeg bestilte hotell på www.bookings.it , veldig fin side! Hotellet jeg bodde på heter Castellino Hotel Palio Bianco. Det var vannlekkasjer og litt av hvert der altså, men betjeningen var da hyggelig. :ler:

Du finner fine Roma-kart på http://uk2.multimap.com/map og http://www.mapquest.com . Jeg kan ikke dette med å legge inn link skjønner dere. :tristbla:

*ønsker meg tilbake*

*sukk..*

Skrevet

Anbefaler et litt bedre hotell, men i nærheten av der jeg bodde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...