Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter!

Hvordan er det med dere da? Har hatt det ganske travelt den siste måneden jeg. Har vaert både her og der. Blant annet i to brylluper, så da har vi jo vaert til stede med notatblokk og penn. :ler: Men nå er jeg skikkelig klar for mye avslapning og endel boklesing. Og til uka er det europeisk filmuke her i byen hvor jeg bor, så da blir det vel endel kinoturer også. :)

Nå skal jeg og kjaeresten kose oss med kakao og noen kjeks og greier som jeg fant i skapet. :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ferdig med skolen!!!! :juhu: :redd::danser: :juhu:

Grattis :hoppe: :hoppe:

Fikk dere noen tips Amadea?

Jada, både til ting vi skal gjöre og ikke gjöre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ble plutselig lummert, også brakte det lös her! :sprettoy:

Ja ja, har i hvert fall vaert en tur i butikken da. Fikk ånden over meg og kjöpte mynteblader og sprite. Så nå har jeg til mojitos. Men jeg er uten festplaner! :ler: Kanskje det blir mojitos i morgen da? :tommel:

I kveld skal jeg möte en venninne jeg ikke har sett på en stund. Vi skal på kino (selvfölgelig :ler: ) og etterpå tar vi oss vel et par drinker eller noe. :)

Önsker alle sammen en super helg!

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jeg tenkte også å kjøpe mynteblader i dag for jeg har så lyst på sånn couscous-salat. Husker ikke hva den heter i farta... men nei, mynteblader fantes ikke på den velassorterte Mega-butikken jeg hadde tilgang til. Husker ikke hvor jeg fikk tak i det i fjor, men husker at jeg lette byen rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
502 Bad Gateway

502 Bad Gateway

cloudflare

Mmmm... couscous-salat. Det fikk jeg lyst på. Men da må jeg ut og kjöpe couscous da. Tenk, vi skulle gått sammen om å lage den salaten! :ler: Jeg har tomater, skal du ha det oppi? Har kjöpt inn ingredienser til pastasalat jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Jeg har tomater og paprika og olivenolje og couscous og det meste, bortsett fra mynte.... :ler: Ser ut til at vi burde laget mat sammen ja...

Æsj. Der kommer broren min. Siden jeg er litt :frustrert: og :kjempesinna: så passer det INNMARI dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...