Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ferdig med å spise. Det ble en rask pølsegryte. Hadde tenkt å ha påskeskinke, men det var litt seint å begynne å koke poteter og lage saus osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå jeg vil ikke at påsken skal være over snart!

Det er den beste høytiden, helt perfect :)

Innom med stor :klem: til dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne også tenkt meg lengre fri ja. Storkoser meg, bare slapper av og nyter livet :)

Stor :klem: til alle godjentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemme deg liksom!!!! :klem:

Neida det er klart vi ikke gjør!!

Åååå jeg vil ikke at påsken skal være over snart!

Det er den beste høytiden, helt perfect :)

Helt enig!

Hilser på alle i Jenteligaen!  :vinke:

Hilser tilbake!! :)

Var borte på besøk i hele går. Og jentungen sitter på pc'n hele tiden når vi er hjemme. :sur: Vi må visst satse på å få hver vår etter hvert. :ler:

Her snør det! :frustrert: Søren, jeg må ta inn noen blomster og puter og sånt.. Æsj.

Ungene her i huset er også nokså hyperaktive.. Kan det ha noe å gjøre med de 4 påskeeggene de har fått? :forvirret: 'Snille' tanter og besteforeldre ja.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilser på alle i Jenteligaen!   :vinke:

Så hyggelig at du er innom Coca! Kom gjerne oftere :):klem: Er det bra med deg forresten? Har du hatt en fin påske?

Sitter og irriterer meg over det hvite, ufyselige, motbydelige, kalde, unødvendige pulveret som faller ned fra oven. :sur: og :sinna:

Endret av Annie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at du er innom Coca! Kom gjerne oftere :):klem:  Er det bra med deg forresten? Har du hatt en fin påske?

Sitter og irriterer meg over det hvite, ufyselige, motbydelige, kalde, unødvendige pulveret som faller ned fra oven. :sur: og :sinna:

Takk skal du ha! Joda, jeg har det bra jeg! Skal i grunnen ikke så mye til etter de siste månedenes opplevelser. Nåja, jeg bruker dagene nå til å videreutvikle og markedsføre mine egne sider i takt med at jeg lærer mer og mer HTML. Spennende! Kanskje jeg ender opp med et aktivt forum hos meg også etter hvert? Vi får se. Har en liten chat der også, av samme type som vi hadde her på KG før i tiden. Men selvsagt kikker jeg innom dere her inne i ny og ne også. Jenteligaen virker koselig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemmer forumet ditt jeg... :sjenert: Og alle andre jeg er registrert i også for den sakens skyld... Lover å komme innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*jeg vil ha mer påske*

Men hvor deilig er det ikke å ha våren og kose seg med nå...

Bare tanken på at sommeren nærmer seg :hoppe:

Har dere store planer for sommerferien jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg får en lang sommerferie i år, så det er litt vrient å planlegge. Uansett, jeg satser på å reise litt, tror jeg. Her i landet altså. Ta med hund og laptop og streife litt rundt. Besøke venner og familie jeg ikke har sett på en stund. Reke litt til skogs eller fjells. Og litt jobbsøk selvsagt. Må jo ha en jobb, ellers vil jeg jo aldri få noen sommerferie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har planlagt å bare slappe av i sommerferien jeg. En til to uker på stranda kanskje. Vet ikke helt når enda. Men först er det "mellomferie" i slutten av april / begynnelsen av mai. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg sinnsvakt til sommeren. Vi skal 2 uker til Danmark og leie et supert sommerhus. Så skal vi noen dager til Malmø(3-4 dager) så en svipp tur innom Oslo, før vi har en langhelg hjemme før det er jobb igjen.

Det skal bli deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det er flere enn meg som gleder seg til sommeren ja :)

Det skal bli så fantastisk deilig!

Jeg har bestilt det beste været selvfølgelig, så jeg skal bade og sole myyye.

Eller håper jeg på en og annen tur, men får se litt hva det blir til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...