Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Påske-krim og :vin: ! Bare kos og ikke no' stress, dette er ti reiser bedre enn jul! :ler:

:-D

God Påske snuppelurer! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å lese på side 1, og kom til side 43. Tenkte at nå er det ikke så mange sider igjen.. før jeg så at tråden er på over 400 sider. :hakeslepp:

Så jeg spør jeg:

Dansken og sjarmtrollet sender mail frem og tilbake til hvernadre, og håper på MSN kontakt snart.

Hva skjer videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien er avsluttet for nye lesere.

Vi ble en gjeng - jenteligaen - som har fortsatt historien i en privat blogg. Dette for å verne om privatlivet til Sjarmtroll.

Du finner ingen svar her i dagboka, og jeg tror neppe Sjarmtroll, eller noen av oss andre, kommer til å gi noen svaret på det heller.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Jeg har vært på kino og sett Music and Lyrics og den kan virkelig anbefales! Søt, sjarmerende og morsom! Vi danset oss hjemover de 4 km :ler:

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i byen og drukket kaffe med Dallandra og barna idag (de drakk selvfølgelig ikke kaffe da ;) )

Var kjempekoselig det :)

Ha en fortsatt fin påske alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dallandra

Ja, det var kjempehyggelig. Men herregud!!! Noen må ha putta speed i de ungene mine i dag, de er helt rabiate!! Vi kjørte rett til mamma og pappa, jeg orket ikke dra hjem og være alene med dem og alt som må gjøres når man kommer hjem (tømme bilen, fyre i ovnen, pakke ut varer, dekke barns behov osv...). Nå er vi vel hjemme, mannen er også hjemme nå. Ungene er fortsatt like gira og jeg henger slettes ikke med deres tempo, så mannen sendte meg opp på loftet til pcn med et glass :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Flying Queen

Dere må ikke glemme meg jenter! Jeg vet det er år og dag siden jeg har beskøkt dere i dagbøkene deres. Men som dere vet så har det vært "litt" hektisk på jobb noen uker, så kom påsken som kasta på kjærringa på julekvelden.. *fnis..*

Men fra neste uke så er jeg her igjen! Da skal jeg bølle med sjarmis, kuppe annie og Jerle, synge for Daria, huske sammen med Dallandra og (engle)barna, høre hvordan det går med Vampisen, kjenne på magen til Impala, Dverte med Sabia og planlegge bryllupet til Amadea! Så skal jeg skravle med loffen og alle andre ligraer!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke ann å glemme deg vel FQ! Godt å ha deg tilbake! :klem:

Vi har hatt besøk av onkelen og samboeren til Sambo i kveld. De satt i over 3 timer så de må jo ha trivdes :) Det er hyggelige folk, men jeg begynte å bli sulten på slutten, for vi har ikke spist middag enda...

Heldigvis er middagen ferdig om få minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...