loffen Skrevet 4. april 2007 #8781 Del Skrevet 4. april 2007 Påske-krim og ! Bare kos og ikke no' stress, dette er ti reiser bedre enn jul! :-D God Påske snuppelurer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. april 2007 #8782 Del Skrevet 4. april 2007 Det har du rett i Loffen! Påske, barnefri, godis, , sol og krim! Kan livet bli bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 #8783 Del Skrevet 5. april 2007 Begynte å lese på side 1, og kom til side 43. Tenkte at nå er det ikke så mange sider igjen.. før jeg så at tråden er på over 400 sider. Så jeg spør jeg: Dansken og sjarmtrollet sender mail frem og tilbake til hvernadre, og håper på MSN kontakt snart. Hva skjer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2007 #8784 Del Skrevet 5. april 2007 Historien er avsluttet for nye lesere. Vi ble en gjeng - jenteligaen - som har fortsatt historien i en privat blogg. Dette for å verne om privatlivet til Sjarmtroll. Du finner ingen svar her i dagboka, og jeg tror neppe Sjarmtroll, eller noen av oss andre, kommer til å gi noen svaret på det heller. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IsaCathrine Skrevet 5. april 2007 #8785 Del Skrevet 5. april 2007 Næmmen, kjipe dere er da! Dette som var så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. april 2007 #8786 Del Skrevet 5. april 2007 Beklager det, men et sted måtte grensen gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. april 2007 #8787 Del Skrevet 6. april 2007 Hva skjer a' Ladies? Det er jo stillere her enn i graven.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 6. april 2007 #8788 Del Skrevet 6. april 2007 Hva skjer a' Ladies? Det er jo stillere her enn i graven.... ← Syke barna, trøtt og mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 6. april 2007 #8789 Del Skrevet 6. april 2007 Skjer ingenting! Ungene sover, jeg har en masse jeg skulle gjort, men sitter på og drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 6. april 2007 #8790 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har vært på kino og sett Music and Lyrics og den kan virkelig anbefales! Søt, sjarmerende og morsom! Vi danset oss hjemover de 4 km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #8791 Del Skrevet 7. april 2007 Hørtes herlig ut! Har også lyst til å gå på kino. Det er ikke akkurat hverdagskost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 7. april 2007 #8792 Del Skrevet 7. april 2007 Ha en fin påskeaften alle ligakyllinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 7. april 2007 #8793 Del Skrevet 7. april 2007 Har vært i byen og drukket kaffe med Dallandra og barna idag (de drakk selvfølgelig ikke kaffe da ) Var kjempekoselig det Ha en fortsatt fin påske alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #8794 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, det var kjempehyggelig. Men herregud!!! Noen må ha putta speed i de ungene mine i dag, de er helt rabiate!! Vi kjørte rett til mamma og pappa, jeg orket ikke dra hjem og være alene med dem og alt som må gjøres når man kommer hjem (tømme bilen, fyre i ovnen, pakke ut varer, dekke barns behov osv...). Nå er vi vel hjemme, mannen er også hjemme nå. Ungene er fortsatt like gira og jeg henger slettes ikke med deres tempo, så mannen sendte meg opp på loftet til pcn med et glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #8795 Del Skrevet 7. april 2007 For en snill mann du har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #8796 Del Skrevet 7. april 2007 Ja, jeg har vært heldig med ham! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flying Queen Skrevet 7. april 2007 #8797 Del Skrevet 7. april 2007 Dere må ikke glemme meg jenter! Jeg vet det er år og dag siden jeg har beskøkt dere i dagbøkene deres. Men som dere vet så har det vært "litt" hektisk på jobb noen uker, så kom påsken som kasta på kjærringa på julekvelden.. *fnis..* Men fra neste uke så er jeg her igjen! Da skal jeg bølle med sjarmis, kuppe annie og Jerle, synge for Daria, huske sammen med Dallandra og (engle)barna, høre hvordan det går med Vampisen, kjenne på magen til Impala, Dverte med Sabia og planlegge bryllupet til Amadea! Så skal jeg skravle med loffen og alle andre ligraer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #8798 Del Skrevet 7. april 2007 Glemme deg liksom!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. april 2007 #8799 Del Skrevet 7. april 2007 *savner Sesi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. april 2007 #8800 Del Skrevet 7. april 2007 Går ikke ann å glemme deg vel FQ! Godt å ha deg tilbake! Vi har hatt besøk av onkelen og samboeren til Sambo i kveld. De satt i over 3 timer så de må jo ha trivdes Det er hyggelige folk, men jeg begynte å bli sulten på slutten, for vi har ikke spist middag enda... Heldigvis er middagen ferdig om få minutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå