Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det glemmer jeg ikke!! Og du...vi holder vel kontakten på msn?? (Det gjelder for øvrig flere av dere!)

Vi har jo ikke hatt noen kontakt på msn siden det tok så lang tid før jeg fikk summet meg til å ordne det. Men det er vel aldri for sent er det vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flying Queen

Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe! Dere må huske at jeg ikke har hatt tilgang til den gamle bloggen de siste to ukene! Hva skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemmer jeg ikke!! Og du...vi holder vel kontakten på msn?? (Det gjelder for øvrig flere av dere!)

Håper det gjelder meg... :sjenert:

Jeg er herved msn-nybegynner. Hvem vil ha min fantastiske adresse?  :sjenert:

Jeg, jeg, jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg, jeg, jeg!  :sjenert:

:ler: Sender jeg! Den er litt komisk altså, men ble så innmari lei av at alle de fornuftige som passet var borte. Også foreslo mannen denne.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:  Sender jeg! Den er litt komisk altså, men ble så innmari lei av at alle de fornuftige som passet var borte. Også foreslo mannen denne..  :sjenert:

Min er vel en hentydning til tideligere nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det på tide å 'bake middag' som lillemann sier, også skal den store mannen ha pc'n etterpå.

Takk, Jerle, jeg rakk såvidt å se noen fine bilder. :) men det forespørsel/space greiene skjønte jeg ikke. :overrasket: Lære noe hver dag, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi holder kontakten! :klem: Og er du i nærheten så si i fra! :)

Er i nærheten i påsken faktisk...

Vi har jo ikke hatt noen kontakt på msn siden det tok så lang tid før jeg fikk summet meg til å ordne det. Men det er vel aldri for sent er det vel? :)

Aldri for sent:) Og jeg er i nærheten av deg i påsken også ;)

Håper det gjelder meg...  :sjenert:

Så klart det gjelder deg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flying Queen

Her har jeg tydeligvis gått glipp av noe! Dere må huske at jeg ikke har hatt tilgang til den gamle bloggen de siste to ukene! Hva skjer?

Hvorfor ignorerer dere det jeg spurte om her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ignorerer dere det jeg spurte om her?

Dallandra skrev noe om det i bloggen tror jeg, ja den nye altså.

Sesi har bestemt seg for å slette seg denne uken. Om hun kommer tilbake er uvisst.

Det er i grunn ikke så mye mer enn det. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg kom ikke inn i den nye bloggen, men det spiller vel heller ingen rolle siden jeg er borte om en dag eller to, men jeg håper dere alle har en strååålende tirsdag :klem:

:grine::klem:

Jeg er herved msn-nybegynner. Hvem vil ha min fantastiske adresse?  :sjenert:

:sjenert:

Er ikke så veldig aktiv at det gjör noe, men det er morro å ha muligheten i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flying Queen

Skrev til deg inne i bloggen jeg sesi.. Skjønte ikke at du ikke hadde tilgang før nå.. Aner ikke hva som skjer i livet ditt eller hva du skal i gang med, men håper du har det bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev til deg inne i bloggen jeg sesi.. Skjønte ikke at du ikke hadde tilgang før nå.. Aner ikke hva som skjer i livet ditt eller hva du skal i gang med, men håper du har det bra.  :klem:

Skrev noe til deg om dette i bloggen jeg, FQ. Siden Sesi ikke har tilgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke inn i den nye bloggen -og jeg har ikke planer om å forsvinne med det første... :sjenert:

Har du sett dette, sjarmtroll??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...