Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det var en eller annen som snakket om mars, men så ble det rettet til april, og jeg har ikke tenkt noe over det.

Regna med at den som annonserte jubileum nå hadde kontrollen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det var en eller annen som snakket om mars, men så ble det rettet til april, og jeg har ikke tenkt noe over det.

Regna med at den som annonserte jubileum nå hadde kontrollen :ler:

Hun nei??? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

God morgen jenter!

Jeg har et spm til dere i bloggen, men går ut fra at det ikke er så mange som rekker å svare meg før jeg trenger svar, for det er bare en drøy halvtime til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Flying Queen

Hei jenter! Ingen som har savnet meg i dag?.. ;) Etter den diskusjonen som har vært gående her de siste dagene, følte jeg for å slette alle spor! -Og vet dere, det føles bare kjempe godt! Jeg har ikke tilgang til bloggen enda. Satser på at Sjarmis får ordnet det i ettermiddag. Hvis dere andre kan gi meg tilgang til de bloggene jeg hadde tilgang til, så blir jeg super happy:) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flying Queen

Takk Dallandra! Føler meg litt utenfor nå, ettersom jeg ikke kommer inn i sjarmis sin blogg også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Dallandra! Føler meg litt utenfor nå, ettersom jeg ikke kommer inn i sjarmis sin blogg også..

:troest: Godt at du ikke forsvant helt!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vampyra

Da skjønner du kanskje hvordan jeg hadde det en hel uke! :overrasket::grine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager til vi skal stille klokka!! :hoppe:

Men det er jo ikke noe stas...da mister vi jo en time da...får en times mindre søvn :overrasket: (Ja jeg vet at kveldene blir lysere, men akkurat den natta vi skal stille kunne jeg styrt meg for)

Kanskje du har tanta i dag, siden du surer deg slik  :sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei jenter! Ingen som har savnet meg i dag?..  ;) Etter den diskusjonen som har vært gående her de siste dagene, følte jeg for å slette alle spor! -Og vet dere, det føles bare kjempe godt! Jeg har ikke tilgang til bloggen enda. Satser på at Sjarmis får ordnet det i ettermiddag. Hvis dere andre kan gi meg tilgang til de bloggene jeg hadde tilgang til, så blir jeg super happy:)  :klem:

:klem: så godt at du kom tilbake :) Ble skikkelig lei meg, når jeg så du hadde slettet deg.

Du har tilgang til bloggen min igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...