Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

*smask* tilbake!!

Nå er det bare ei uke igjen til vi har 5 års bryllupsdag!! Men jeg tror nok ikke det blir noe til feiring, dessverre... Satser på pizzarestaurant sammen med ungene eller noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjesta

Da må jeg bare skrive det samme som jeg skrev i dagboken til Daria!!!

Tanta har fått en annen betydning etter å ha vært inne på "prøver å bli gravid" eller hva det nå heter-forumet. Hvem er det som er så idiotiske i hodet sitt at de kom på å kalle mensen for tanta? Hæ? Blir nesten irritert jeg. Det heter MENSEN, MENSEN, MENSEN! Hører dere? Tror jeg må lage en egen tråd om det jeg! :ler:

Kjenner jeg blir irritert jeg.. Beklager hvis dere sier tanta til mensen, det er uansett noe av det dummeste jeg har vært borti!!

*dagens utblåsning*

Nå kan dere bare kline videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg bare skrive det samme som jeg skrev i dagboken til Daria!!!

Tanta har fått en annen betydning etter å ha vært inne på "prøver å bli gravid" eller hva det nå heter-forumet. Hvem er det som er så idiotiske i hodet sitt at de kom på å kalle mensen for tanta? Hæ? Blir nesten irritert jeg. Det heter MENSEN, MENSEN, MENSEN! Hører dere? Tror jeg må lage en egen tråd om det jeg!  :ler:

Kjenner jeg blir irritert jeg.. Beklager hvis dere sier tanta til mensen, det er uansett noe av det dummeste jeg har vært borti!!

*dagens utblåsning*

Nå kan dere bare kline videre!

Kanskje du har tanta i dag, siden du surer deg slik :sjarmor:

Jeg er enig! Ikke tvil på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Hehe, ikke det heller. Jeg må da kunne synes at tanta er det mest idiotiske navnet på MENSEN uten at det er noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Du skulle sett meg sint du!  :frustrert:

Er du det da? Du virker jo så rolig og avbalansert.

Dere skulle sett meg! Heldigvis går det alltid fort over, litt for fort i grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...