Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8521 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... () Det ble bare sykdom og elendighet der. Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer. Så er dere informert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #8522 Del Skrevet 14. mars 2007 FQ: Jeg må bare presisere at jeg ikke lo av deg da! Jeg bare fnisa sånn rent generelt. ← Duuuu altså!!! Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... ← Jeg ble helt stressa etter at jeg sletta min jeg, men etterhvert ble det bare godt! Kanskje fordi jeg skriver litt i dagboken min inne på FM.. Men lykke til uten dagbok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #8523 Del Skrevet 14. mars 2007 Ingen dagbok?? Da må du fjerne linken også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 14. mars 2007 #8524 Del Skrevet 14. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8525 Del Skrevet 14. mars 2007 Savner dagboka mi allerede jeg, det blir liksom ikke det samme å måtte ta omveien innom bloggen min... ... skal se det dukker opp en ny etterhvert. Ja, jeg må fjerne linken i signaturen min, skal se om jeg får gjort det med en gang. Mannen har vært og handlet 4årsgave i dag: Ordentlig kraftig tråtraktor MED frontlaster! Han er i ferd med å montere den inne på spisestua nå. Tenker det er en gutt som blir glad på fredag! Vurderer å be ham gå inn på spisestua og hente noe for meg på fredags ettermiddag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. mars 2007 #8526 Del Skrevet 14. mars 2007 Stå klar med kamera eller videokamera når han finner den. Sånne øyeblikk MÅ man ha minne av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8527 Del Skrevet 14. mars 2007 Ja, jeg har tenkt tanken. Har ikke videokamera, så det må bli kamera. Men det duger, det også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2007 #8528 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg sletter forresten dagboka mi og skal forsøke å være uten dagbok en stund .... () Det ble bare sykdom og elendighet der. Inntil videre iallfall satser jeg på å bruke bloggen min litt mer. Så er dere informert ← Ja, særlig. Det varte lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8529 Del Skrevet 14. mars 2007 Og hvorfor tror du jeg gapskratta midt inni der da loffen... Har littegranne selvinnsikt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. mars 2007 #8530 Del Skrevet 14. mars 2007 Den traktoren høres suveren ut forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 14. mars 2007 #8531 Del Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om jeg blit tatt inn i varmen i bloggen til sjarmtroll igjen jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. mars 2007 #8532 Del Skrevet 14. mars 2007 Lurer på om jeg blit tatt inn i varmen i bloggen til sjarmtroll igjen jeg ← Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 14. mars 2007 #8533 Del Skrevet 14. mars 2007 Tenker jeg du gjør ja FQ!! Gi henne en klem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2007 #8534 Del Skrevet 15. mars 2007 Er det dumt å sykle når man har bronkitt?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. mars 2007 #8535 Del Skrevet 15. mars 2007 Klart du blir det! Hun har ikke vært her så mye i det siste! Men i morgen kommer hun til meg, så da skal jeg minne henne på det! Thihi, æ glær mæ! ← JEG HAR HATT BESØK!!!!! Sjarmis og FQ har vært her!!! Skriver mer i bloggen jeg tror jeg.... Sånn for å ikke utlevere for mye her Kan sende deg PM kopi av innlegget Vampis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2007 #8536 Del Skrevet 15. mars 2007 *Løper inn i bloggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. mars 2007 #8537 Del Skrevet 15. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 15. mars 2007 #8538 Del Skrevet 15. mars 2007 Nå er det kanskje for seint Loffen, men det er sikkert ikke lurt å sykle når man har bronkitt. God bedring! Tror dere det er lurt å dra på step når man egentlig ikke har lyst? :klø: Hvoooooor er motivasjonen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 15. mars 2007 #8539 Del Skrevet 15. mars 2007 Herremin så mye trening det var her plutselig da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 15. mars 2007 #8540 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg tok bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå