Gjest Dallandra Skrevet 7. mars 2007 #8481 Del Skrevet 7. mars 2007 Har faktisk på meg høyhalset genser da, og varmt er det, men jeg har bare ikke orka å gått opp og gjennom hele huset for å hente meg noe annet på soverommet. Får satse på bedre lykke i morgen... Lurer på om jeg skal si fra til jobben nå i kveld eller om jeg skal vente til i morgen med å fortelle dem at jeg ikke kommer... :klø: Kan iallfall sende en sms til *tenke* møteleder for morgenmøtet sånn at h*n er klar over at presentasjonen min utgår. Da har de iallfall bedre tid til å ...tja... skrive ny møteplan eller noe... Nå hørtes jeg jammen viktig ut. Iallfall ift hva det egentlig dreier seg om. Send pm hvis du lurer så fælt på hva i svarte jeg prater om at du bare MÅ vite. Evt sms hvis du mister nattesøvnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2007 #8482 Del Skrevet 7. mars 2007 Forsto aaaalt jeg Dallandra! Helt sant... Feberfantasier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 7. mars 2007 #8483 Del Skrevet 7. mars 2007 Nei, jeg tror da ikke det... Har "dopet" vekk det meste av feberen nå, så nå føler jeg meg bare ørlitebitte rarere enn vanlig... Burde gått og lagt meg men etter å ha sovet 10-11 timer forrige natt så er jeg ikke så voldsomt trøtt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2007 #8484 Del Skrevet 7. mars 2007 18 dager til sommertid! ← JIPPI!!! Har faktisk på meg høyhalset genser da, og varmt er det, men jeg har bare ikke orka å gått opp og gjennom hele huset for å hente meg noe annet på soverommet. Får satse på bedre lykke i morgen... Lurer på om jeg skal si fra til jobben nå i kveld eller om jeg skal vente til i morgen med å fortelle dem at jeg ikke kommer... :klø: Kan iallfall sende en sms til *tenke* møteleder for morgenmøtet sånn at h*n er klar over at presentasjonen min utgår. Da har de iallfall bedre tid til å ...tja... skrive ny møteplan eller noe... Nå hørtes jeg jammen viktig ut. Iallfall ift hva det egentlig dreier seg om. Send pm hvis du lurer så fælt på hva i svarte jeg prater om at du bare MÅ vite. Evt sms hvis du mister nattesøvnen... ← Og ellers går det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mars 2007 #8485 Del Skrevet 7. mars 2007 Hvordan gikk det hos legen i dag FQ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 8. mars 2007 #8486 Del Skrevet 8. mars 2007 Gratulerer med dagen idag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. mars 2007 #8487 Del Skrevet 8. mars 2007 Se på meg, se på meg, se på meg... ← Hurra! Ny avatar! En til dere i dag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. mars 2007 #8488 Del Skrevet 8. mars 2007 KVINNEDAGEN!! Er ikke spesiellt rødstrømpete av meg, men fanesaken min i dag er at vi kvinner må få tryggheten tilbake! Vi må kunne gå på byen og gå alene uten å være redde for å bli overfalt og voldtatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 8. mars 2007 #8489 Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Det bör også fokuseres på lik lönn for likt arbeid, vold i parforhold og sist, men ikke minst, kvinners rettigheter i u-land. Endret 8. mars 2007 av Amadea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2007 #8490 Del Skrevet 9. mars 2007 Frædda`! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. mars 2007 #8491 Del Skrevet 9. mars 2007 (endret) Ferie Endret 9. mars 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. mars 2007 #8492 Del Skrevet 9. mars 2007 Nesten frisk!!! Vel, iallfall på bedringens vei, og det er jo også en forbedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2007 #8493 Del Skrevet 9. mars 2007 Nesten ikke vondt i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 9. mars 2007 #8494 Del Skrevet 9. mars 2007 Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2007 #8495 Del Skrevet 9. mars 2007 (Sovet godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 9. mars 2007 #8496 Del Skrevet 9. mars 2007 Fredag! God helg til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. mars 2007 #8497 Del Skrevet 9. mars 2007 GOOOOOOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 9. mars 2007 #8498 Del Skrevet 9. mars 2007 Takk det samme!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. mars 2007 #8499 Del Skrevet 12. mars 2007 Her var det stille Tar ansvar og løfter dagboka litt oppover Ha en fin uke jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amadea Skrevet 12. mars 2007 #8500 Del Skrevet 12. mars 2007 Usj, i dag har jeg skikkelig mandagsfölelse. Litt småkvalm, akkurat som om jeg ikke har sovet nok, men jeg har jo sovet mine (nesten) syv timer. Vel, håper at alle får en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå