Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Dallandra

:ler: Har faktisk på meg høyhalset genser da, og varmt er det, men jeg har bare ikke orka å gått opp og gjennom hele huset for å hente meg noe annet på soverommet. Får satse på bedre lykke i morgen...

Lurer på om jeg skal si fra til jobben nå i kveld eller om jeg skal vente til i morgen med å fortelle dem at jeg ikke kommer... :klø:

Kan iallfall sende en sms til *tenke* møteleder for morgenmøtet sånn at h*n er klar over at presentasjonen min utgår. Da har de iallfall bedre tid til å ...tja... skrive ny møteplan eller noe... :hoho: Nå hørtes jeg jammen viktig ut. Iallfall ift hva det egentlig dreier seg om. :ler: Send pm hvis du lurer så fælt på hva i svarte jeg prater om at du bare MÅ vite. Evt sms hvis du mister nattesøvnen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Nei, jeg tror da ikke det... :ler: Har "dopet" vekk det meste av feberen nå, så nå føler jeg meg bare ørlitebitte rarere enn vanlig... :hoho:

Burde gått og lagt meg men etter å ha sovet 10-11 timer forrige natt så er jeg ikke så voldsomt trøtt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager til sommertid!

:hoppe:  :briller2:

JIPPI!!! :hoppe:

:ler: Har faktisk på meg høyhalset genser da, og varmt er det, men jeg har bare ikke orka å gått opp og gjennom hele huset for å hente meg noe annet på soverommet. Får satse på bedre lykke i morgen...

Lurer på om jeg skal si fra til jobben nå i kveld eller om jeg skal vente til i morgen med å fortelle dem at jeg ikke kommer... :klø:

Kan iallfall sende en sms til  *tenke* møteleder for morgenmøtet sånn at h*n er klar over at presentasjonen min utgår. Da har de iallfall bedre tid til å ...tja... skrive ny møteplan eller noe... :hoho: Nå hørtes jeg jammen viktig ut. Iallfall ift hva det egentlig dreier seg om. :ler: Send pm hvis du lurer så fælt på hva i svarte jeg prater om at du bare MÅ vite. Evt sms hvis du mister nattesøvnen... :ler:

Og ellers går det bra? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KVINNEDAGEN!! Er ikke spesiellt rødstrømpete av meg, men fanesaken min i dag er at vi kvinner må få tryggheten tilbake! Vi må kunne gå på byen og gå alene uten å være redde for å bli overfalt og voldtatt! :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bör også fokuseres på lik lönn for likt arbeid, vold i parforhold og sist, men ikke minst, kvinners rettigheter i u-land.

:dagens-rose:

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Usj, i dag har jeg skikkelig mandagsfölelse. Litt småkvalm, akkurat som om jeg ikke har sovet nok, men jeg har jo sovet mine (nesten) syv timer. :forvirret:

Vel, håper at alle får en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...