Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjekt :sjarmor: Høres ut som samme logikk som nsb brukte en gang jeg bestilte billetter på nettet. Betalte med kort, men fikk ikke ordnet plassreservering, så jeg ba om det da jeg hentet dem og sto klar med lommeboka for å betale tilegget. Han styret og ordnet, skrev ut billettene og ga meg penger tilbake :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye kult her...

Jo, jeg var å bytta 2 bukser i dag som ble kjøpt på salg for 49,- og 50,- kroner. Da jeg bytta dem i dag og ville ha tilgodelapp så fikk jeg på den kjekke sum av kr 319,- :overrasket::ler:

Jeg tjente med andre ord kr 219,- på å kjøpe buksene på salg og bytte dem. Forstå det den som kan... :Hehe:

Det der har jeg gjort mange ganger :sjarmor:

Kjøp i en butikk og lever i en annen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen! :vinke:

Har dere hatt en fin dag? Planer for i kveld? Tenkte jeg skulle pröve å lure med meg kjaeresten på kino, men sofaen frister ganske mye den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra deal Annie :klappe:

Ellers som vanlig travelt på jobb, så ingen KG da, også syns jeg jo jeg må være litt sosialt med mannen også innimellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei alle jentene, de våkne og ikke fullt så våkne :ler:

Annie;

veldig bra deal du fikk der ja :ler:

Jeg tenkte jeg skulle fått handlet litt på salget i år jeg, men det utgikk visst...

Nå skal jeg heller begynne å karlegge vårnytt tenkte jeg... ;)

Gleder meg allerede til å gå med vår/sommer klær.

Har planene klare for det meste allerede :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg kl 23 i går!! Sovna nesten med en gang og det var ikke fullt så vondt å stå opp i dag. :sjenert:

Kan ikke huske sist jeg la meg så tidlig! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss for en gjeng med trøttinger!

Jeg la meg selvfølgelig ikke før halv to... :sjenert: Men så ble jeg ferdig med skjerfet mitt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøtting er jeg ikke i dag. Har vært på legesjekk hos legen og tatt blodprøver og GU. Nå er den endelig tid for kaffe. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la meg også halv to.. det er vel da jeg vanligvis legger meg.

Trøtting er jeg ikke i dag. Har vært på legesjekk hos legen og tatt blodprøver og GU. Nå er den endelig tid for kaffe. :)

Uææ, det høres fælt ut! Deilig å være ferdig med det da. Også så tidlig på dagen. Usj.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida det er ikke så ille. Blodprøver gjør meg ingenting og GUen merka jeg nesten ikke, selvom han tok prøver! Godt fornøyd med den starten på dagen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...