Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1761 Skrevet 25. juni 2006 Godt flere av dere syns det er merkelig, at det ikke bare er meg som sitter oppi dette.. Det hele startet med msn samtalen vi hadde like før. Han delte noen personlige ting med meg, som han muligens angret litt på etterpå - fordi han var redd det "ødela" de romantiske tankene jeg evnt hadde. DET var grunnlaget for at jeg skrev mailen hvor jeg skrev at han IKKE skulle angre overhodet. (så der betrygger jeg ham da) Så skrev jeg som sagt litt om hvordan han evnt ville ha ting, hvordan jeg tror jeg må ha ting, hvordan han har preget meg allerede og til slutt at jeg av den grunnen tror jeg måtte la være en deal som innbar KUN sex med ham, fordi jeg allerede har involvert følelser. Og igjen; hva var det han ønsket i meg, det ene (potensiell kjæreste kategori) eller andre ("knullekompis") Avslutter med at jeg håper ikke det er jeg som skremmer nå, og at jeg kan få et lite svar snart. Så nå sitter jeg litt sånn, jeg tar det han sier så fint, betrygger ham at det var helt ok at han delte det med meg..så sier jeg det samme, med dette resultatet Så igjen, her sitter man den ene dagen med snakk å ses, hvor godt dette lovde - for å i det neste innse at han bare er "borte". Niiiiice...... Takk for svarene deres - og at "nye" dukker opp og kommer med input og er bare herlig
Delinda Skrevet 25. juni 2006 #1762 Skrevet 25. juni 2006 Hei!!! her har jeg gaatt glipp av mye, sorry at jeg har vert litt fraverende, har hatt kroll med internett.. (dumme mac-en som ikke vil samarbeide) uff lille sjarmtrollet vaart!! Men her har vi bare en mulighet: 1. han reiste paa en hopp-paa tur til Menorca, der han akkurat naa (paa sjuende dagen) leter fortvilt etter en internett kafe saa han kan sende mail og forklare hvor han har blitt av! (men Menorca har ikke jo internett ennaa) 2. han er syk, feber.. (med feberfantasier saa han tror han har svart) 3. Han ramlet paa sykkel og forstuet begge haandleddene (har ikke lov aa skrive paa data av legen) 4. han er av hankjonnet. (forklaring: det er jo VM!!!) skal jeg fortsette til 10??
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1763 Skrevet 25. juni 2006 Snikleser melder seg. Hvis han ble på noen måte skremt av den mailen finner jeg det ikke bare litt merkelig, men veldig merkelig. Er vel mulig han bare er treig? Det har vel hendt før? Han er jo et mannfolk. ← Jo, det har hendt en gang før at det har tatt litt tid. Og han har sagt han jobber mye om dagen og er ikke så mye online.. MEN; jeg vet han var online både torsdag og fredag - og han har aldri latt være å svare på et par mailer på den måten før. Go figure til deg
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1764 Skrevet 25. juni 2006 Hei!!! her har jeg gaatt glipp av mye, sorry at jeg har vert litt fraverende, har hatt kroll med internett.. (dumme mac-en som ikke vil samarbeide) uff lille sjarmtrollet vaart!! Men her har vi bare en mulighet: 1. han reiste paa en hopp-paa tur til Menorca, der han akkurat naa (paa sjuende dagen) leter fortvilt etter en internett kafe saa han kan sende mail og forklare hvor han har blitt av! (men Menorca har ikke jo internett ennaa) 2. han er syk, feber.. (med feberfantasier saa han tror han har svart) 3. Han ramlet paa sykkel og forstuet begge haandleddene (har ikke lov aa skrive paa data av legen) 4. han er av hankjonnet. (forklaring: det er jo VM!!!) skal jeg fortsette til 10?? ← Hei!! godt å se deg her igjen Du er jo bare skjønn da Jo..sant, det KUNNE vært noe av de nevnte (noen er kanskje litt mer usannsynlige enn andre men dog ) "Problemet" er bare at jeg så han var online ihvertfall ved et par anledninger i slutten av uka - kort, men allikevel. Og igjen; tidligere har han vært så oppmerksom ikke sant, å svart på "alt", og så skriver jeg i denne berømte Mailen at jeg håper på å få et lite svar snart, så jeg slipper å vente i spenning altfor lenge.. Igjen:
Delinda Skrevet 25. juni 2006 #1765 Skrevet 25. juni 2006 Men maa si jeg syns det er veldig rart (saerlig naa naar du har sagt alt han har sagt ogsaa) Det virker jo ikke som om du kunne skremme han, for det virker jo som dere er paa samme plass naar det gjelder dette! Ok, naa kan jeg vaere fornuftig venninne og si at om det er saann han er saa er det mye bedre du fant det ut naa og ikke senere, at du er heldig som slipper aa bli mer involvert.. Men det skal jeg ikke, for jeg vet du klarer aa tenke det selv, men det ikke hjelper! Tror vi har diskutert noe lignende situasjoner for her om at vi kan vaer saa klar over det som bare det, men likevell har vi det lille haapet som sier jamen tenk om!! Uansett saa tror ikke jeg det er situasjonene her, det bare maa vaere en fornuftig forklaring her! (se forrige innlegg) for han har jo sagt saa mye og dere har jo hatt kontakt saa lenge! Og uansett en maa jo regne med aa faa litt saanne ting, vi er jo tross alt jenter Om han ble skremt? Jeg vil jo si at om noe saant kommer overraskende og litt skremmende forst, saa er det jo egentlig bare smigrende!! Haaper virkelig han skriver snart!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1766 Skrevet 25. juni 2006 Men maa si jeg syns det er veldig rart (saerlig naa naar du har sagt alt han har sagt ogsaa) Det virker jo ikke som om du kunne skremme han, for det virker jo som dere er paa samme plass naar det gjelder dette! Ok, naa kan jeg vaere fornuftig venninne og si at om det er saann han er saa er det mye bedre du fant det ut naa og ikke senere, at du er heldig som slipper aa bli mer involvert.. Men det skal jeg ikke, for jeg vet du klarer aa tenke det selv, men det ikke hjelper! Tror vi har diskutert noe lignende situasjoner for her om at vi kan vaer saa klar over det som bare det, men likevell har vi det lille haapet som sier jamen tenk om!! Uansett saa tror ikke jeg det er situasjonene her, det bare maa vaere en fornuftig forklaring her! (se forrige innlegg) for han har jo sagt saa mye og dere har jo hatt kontakt saa lenge! Og uansett en maa jo regne med aa faa litt saanne ting, vi er jo tross alt jenter Om han ble skremt? Jeg vil jo si at om noe saant kommer overraskende og litt skremmende forst, saa er det jo egentlig bare smigrende!! Haaper virkelig han skriver snart!! ← Å snuppa mi Jeg sier igjen at jeg ærlig må innrømme at jeg er så glad for dere her inne i Jenteligaen! Jeg husker en gjest skrev for leeenge siden, når jeg bare var "gjest"; "ikke la deg hause opp av jentene her inne, de lever bare sine romantiske drømmer gjennom deg og får deg til å gjøre ting fortere enn det som lurt er (noe i den gata) de kommer ikke til å være der den dagen dette går til H" Vel gjest, det ser nesten ut som du tar feil Dere er jo her i tykt og tynt dere Henger meg litt på det du skrev jeg og; fakta er at han er over 30 år og buuurde skjønne litt hvordan vi jenter fungerer og, (slik vi jenter forsøker å skjønne menn opp og ned) at vi har lett for å "rives med". Og igjen, etter så regelmessig og mye kontakt gjennom et par mnd nå er det vel, samt at han faktisk vurderte å dra fra Danmark og helt til meg.. så skal det slutte med at han bare forsvinner og ikke sier hade engang? jeeez. Og ja, du har rett i - at det var i så fall JEG som først ble litt overrasket over det han sa (ikke sant Annie) men jeg tenkte da over det og tenkte som så, at siden jeg liker ham så godt som jeg gjør, ville jeg ikke la det alene ødelegge. Jeg ville gi ham i så fall sjangsen til å fortelle mer han og. (Tenkte jo kanskje dette hadde gått begge veier - og dermed turte jeg å sende min mail) Teori: det som kan være resultatet, er jo at jeg nettopp var det for ham da. Ei han kunne ordne seg en god deal med, for hans skyld, men når jeg "tok ham på det" ved å spørre direkte om jeg var i potensiell kjæreste kategorien eller "den andre" - så traff jeg spikeren på hodet.
Delinda Skrevet 25. juni 2006 #1767 Skrevet 25. juni 2006 Fy, de gjestene altsaa!! Vel, han har rett i at vi (iallefall jeg) lever mine romantiske drommer gjennom deg men det vil jo ikke si vi vil du skal gjore ting saa det gaar til h…, heller omvendt.. Vi vil jo fortsette aa leve gjennom din romantikk! Men uansett, vi er her baade paa god tog vondt vi! Tvil ikke paa det Jeg syns virkelig ikke du har gjort noe galt her, han har jo vaert med paa de than og og tydligvis sagt ting han ogsaa! Men naar det er sagt saa vil jeg bare si en ting som har opptatt(!) meg naa i disse data dager da alt blir lagret, og en hard et skrevet saa virker en liten kommentar og et sporsmaal gjerne saa mye mer alvorlig og gjennomtenkt en det hadde vaert i “real life” som en paaslengt bi setning eller noe.. Men det er ingen forklaring, for det bor han vite og han har gjort det samme selv.. Naar det kommer til aldermen hans saa er han jo ikke 17 aar og redd for forhold som kan fore til noe, og han bor virkelig vite hvordan vi jenter er saa jeg tror fremdeles paa en fornuftig forklaring paa hele denne forsvinningen Men, naa maa jeg jammen spise hatten min aa gjor som jeg for et par timer siden sa jeg ikke skulle gjor Om du virkelig traff spikeren paa hodet (noe som ikke er sant, men hvis det er det!) da maa du vaere glad du gjorde det naa og ikke I host naar dere skulle motes og folelsene og forventningene var ende storre!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1768 Skrevet 25. juni 2006 Jo, du har rett Delinda, om det viser seg at han er en drittsekk så er det vel bedre å vite det nå antar jeg. Men det jeg tenker om det er slik, er at da må han enten virkelig være en Dritsekk og - som ikke engang gidder å svare i det hele tatt men bli borte. Hadde han vært en "dyktig" player, ville han nå i det minste skrevet noe svada tilbake. Men du har nok rett i at mailen kan ha "skremt" og virker mer alvorlig enn den er - men hadde han syns det så kunne han sagt det, og så hadde jeg fått en mulighet til å korrigere inntrykket. til deg Delinda!
Delinda Skrevet 25. juni 2006 #1769 Skrevet 25. juni 2006 til deg ogsaa vennen! hmm, ja det har du helt rett i! For det forste hadde han vaert en player og en drittsekk ogsaa for den sags skyld, hadde det jo vaert "raskere" og ikke minst enklere aa funne noen ikke bare der han er selv men ogsaa i samme landet! Saa jeg kan virkelig ikke skjonne dette! (Tror fremdeles paa en fornuftig forklaring jeg ) baade for jeg tror du er et skikkelig sjarmtroll og han virkelig liker deg, men ogsaa fordi det virker rart aa gjore noe saant! Men naa syns jeg han kan svare snart!! (sender vibber!! og er helt sikker paa aa faa svar!!) Om ikke det funker, saa kom til oslo i sommer saa skal vi gaa en tur paa byen aa sjekke opp noen andre
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1770 Skrevet 25. juni 2006 (endret) til deg ogsaa vennen! hmm, ja det har du helt rett i! For det forste hadde han vaert en player og en drittsekk ogsaa for den sags skyld, hadde det jo vaert "raskere" og ikke minst enklere aa funne noen ikke bare der han er selv men ogsaa i samme landet! Saa jeg kan virkelig ikke skjonne dette! (Tror fremdeles paa en fornuftig forklaring jeg ) baade for jeg tror du er et skikkelig sjarmtroll og han virkelig liker deg, men ogsaa fordi det virker rart aa gjore noe saant! Men naa syns jeg han kan svare snart!! (sender vibber!! og er helt sikker paa aa faa svar!!) Om ikke det funker, saa kom til oslo i sommer saa skal vi gaa en tur paa byen aa sjekke opp noen andre ← Jepp, vi skjønner hverandre vi Elsket de tre grunnene til at du tror på en fornuftig forklaring Flytter du til Oslo i sommer? Ja - jeg tar deg opp på det, om det viser seg at Dansken (gud forby) virkelig er skremt bort eller en drittsekk, da kommer jeg til Oslo (men buhu dette må da bare være det det var enda - jeg vil ikke miste dette riktig enda ) Man tenker jo og at hva om det er skjedd noe? ja, jeg vet det er å strekke det litt langt men allikevel.. Vurderer å sende en liten siste mail om jeg ikke hører noe innen en uke eller to.. stor til deg! Endret 25. juni 2006 av sjarmtroll
loffen Skrevet 25. juni 2006 #1771 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er bare innom med en i dag. Har ingen lure forslag på hva som kan ha hendt. Dette er jo kjempemerkelig, tatt i betraktning hva han skrev til deg først! Pussige greier. Det må jo finnes en eller annen forklaring på hvorfor han ikke svarer? Jeg tror jeg hadde sendt ham en liten 'Hallo - er du der? Vil du ikke snakke med meg mere?' Eller så er han bare en stor bæsj assa!
Gjest Gjesta Skrevet 25. juni 2006 #1772 Skrevet 25. juni 2006 Jeg er bare innom med en i dag. Har ingen lure forslag på hva som kan ha hendt. Dette er jo kjempemerkelig, tatt i betraktning hva han skrev til deg først! Pussige greier. Det må jo finnes en eller annen forklaring på hvorfor han ikke svarer? Jeg tror jeg hadde sendt ham en liten 'Hallo - er du der? Vil du ikke snakke med meg mere?' Eller så er han bare en stor bæsj assa! ← loffen vår Ja - svarer han ikke på den jeg evnt sender senere heller da er han, fordi om det smerter meg å si det, en stor bæsj ja Det blir bare FOR drøyt og ikke minst DUMT. (viss ikke det er en veeeeldig god grunn til at han har vært borte fra nettet, noe jeg tror utgår som forklaring med meget stor sannsynlighet)
Annie Skrevet 25. juni 2006 #1775 Skrevet 25. juni 2006 Så hyggelig å bli velkommet hjem fra ferie! Dere er herlige!!! Sjarmtroll. Ha is i magen nå, enten har han en VELDIG god forklaring på hvorfor han ikke har svart deg, ellers så er han en dust! Ett av to... Uansett, vent med å sende mail til det har gått en uke eller 2. Han kan være bortreist eller opptatt. At han logget av og ikke så at du var der, kan være at han ikke hadde MSN siden oppe, men bare logget av nede på oppgavelinjen. Det er mange muligheter. MEN, jeg syns det er rart at han ikke har svart allikevel.
Gjest gjest 0 Skrevet 25. juni 2006 #1776 Skrevet 25. juni 2006 Nå vet jo ikke jeg hva dere har skrevet til hverandre, men hør på Annie, hun høres ut som en smart jente Dette ordner seg! Ellers har min helg vært en skikkelig dritthelg.... (det står i dagboka mi...)
Annie Skrevet 25. juni 2006 #1777 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Takk for det Vampyra. Har som du ser, sitert deg i signaturen min Rusher inn i Vampyras dagbok for å se hva som har skjedd med den dårlige dagen. Endret 25. juni 2006 av Annie
Anglofil Skrevet 25. juni 2006 #1778 Skrevet 25. juni 2006 (endret) Ja, jenter, etter råd fra Annie burde jeg altså se meg etter en fyrrig spanjol, noe jeg i grunn ikke har så mye i mot. Så dere får krysse fingrene for meg når jeg drar om ca. 3 uker. Mvh Yvonne Endret 25. juni 2006 av yvonne
Annie Skrevet 26. juni 2006 #1779 Skrevet 26. juni 2006 Klart vi krysser fingrene. Vi er noen "suckers" for gode sommerromanser her inne!!
Anglofil Skrevet 26. juni 2006 #1780 Skrevet 26. juni 2006 Bra å høre, for jeg trenger et godt støtteapparat skjønner du. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå