Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Uff, jeg skjønner deg utrolig godt :klem: Den følelsen du har nå er ikke bra å ha.

Men

Hadde det ikke vært lurt og kontaktet ham og spurt om det er noe som er galt? I stedet for å sitte der og ha det vondt.

Og, en ting til - om det var så at han ikke likte svaret ditt - da er det dårlig gjort at han ikke faktisk sier så i stedet for å bare forsvinne.

Nei - den følelsen er IKKE god, den er ikke det :tristbla:

Særlig fordi man uansett angrer for at man skrev det man gjorde. Ikke fordi jeg ikke mente det, men man ønsket jo ikke disse konsekvensene.

"Hadde jeg bare ventet, det betydde jo ikke såå mye for meg å si det nå" etc etc.

Da hadde jeg mest sannsynlig fortsatt sittet her og tellt uker til vi skulle ses..

Jeg kan ikke sende noe mer mail nå.

Jeg hadde to muligheter, det ene var msn og det andre mail.

Jeg sendte den Berømte mailen for en uke siden. Etter det, mens jeg fortsatt hadde den troen at ingenting var galt, sendte jeg noen bilder han tidligere hadde mast om å få samtidig som jeg ønsket han en god uke.

I går sendte jeg en veldig kort mail, hvor det sto at jeg beklagde om mailen hadde blitt litt "feil", at jeg angret på at jeg kanskje hadde formulert meg feil.

Sånn er ståa.

Ja, jeg er jo enig - kanskje derfor det er litt sårt og, at jeg trodde vel ikke at etter all den kontakten vi har hatt de siste ukene, hva som lå i kortene på en måte, at han ikke bare kunne skrevet en liten mail tilbake om ikke annet.

Det er vel mest det som overrasker meg tror jeg, for det hadde jeg virkelig ikke trodd.

Det er jo en helt fair sak om han mener noe annet enn meg, eller "reagerte" på svaret mitt.

Men som sagt, det kunne han vel bare sagt og ikke gjort det på denne måten.

Takk for innspill :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dallandra

Stoooooor :klem::klem: til deg sjarmtroll, jeg har vært flittig leser her inne men ikke så flink til å skrive selv. Småbarnsmor vettu, ikke alltid like lett å finne tid og anledning til å skrive noen bevingede ord. Føler virkelig med deg, det høres ut som du har noen skikkelig tøffe dager, alt blir så ekstra sårbart når det er følelser med i spillet. Jeg håper håper at Dansken bare trenger noen ekstra dager på å fordøye det du skrev i mailen, eller noe sånt, og at du snart får en mail fra ham igjen. Håpe håpe, for jeg vet hvordan det er å gå rundt og vente og håpe og lure på om man kanskje har gjort noe uopprettelig, selv om det ligger mange år tilbake i tid for min del, jeg er jo snart ei gammel kjærring ;) Ikke har jeg endt opp med det jeg da trodde var mannen i mitt liv heller, og han jeg har endt opp med er 1000 ganger bedre på alle vis. Hvis det kan være en trøst da.

Håper du, og alle de andre damene her også, selvfølgelig, har hatt en fin St Hans feiring, her har vi hatt fullt hus (vel, satt ute da, og stort sett holdt vi oss tørre, frøs gjorde vi heller ikke, for vi var godt kledd) med 5 barnefamilier. Vi har grilla og skravla mens ungene har flydd rundt. To av jentene har "malt" veggen bak huset med leire, bra vi skal skifte bordkledning til høsten :ler: .

Ønsker dere alle sammen, og spesielt sjarmtroll, ei fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Synes det er skikkelig dårlig gjort av han om han ikke svarer på mailen i det hele tatt, selvsagt kan han ha blitt skremt, men likevel, han bør da være mann nok til å si fra. Får bare håpe at det kun er at han trenger litt tid på å fordøye det hele. Tenker i hvertfall på deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så gode dere er :klem:

takk for svaret eline!

Ja, jeg tenker vel det samme selv nå - at det er litt dårlig gjort å ikke svare i det hele tatt.

Det blir rett og slett merkelig.

Hva gjør vi om vi dumper på hverandre til høsten da liksom??

Det verste er...

Dere skjønner, hadde det vært at jeg skrev noe "sint" eller var uenig i noe.

Når jeg sier det må ha vært at han syntes det ble for mye for tidlig - så handlet det i så fall bare om at jeg spurte han på en fin måte om hva han så i meg; en potensiell kjæreste, eller uforpliktende morro.

Jeg syntes selv det var naturlig å spørre om dette pga noe vi hadde snakket om like før.

At det ene er ikke bedre enn det andre, det kommer jo bare an på hva man ønsker seg av den andre.

Og siden jeg allerede har blandet inn følelser i dette (les; falt for ham allerede) trodde jeg ikke det var så lurt for meg å involvere meg i noe "kun sex" greier.

Tenkte han syntes det var fint å høre dette, som et kompliment om ikke annet.

(lar bare dette stå litt)

Så sånn var det.

Og ja - jeg KAN se jeg og, at dette kan virke litt "mye"? nå så tidlig.

Men samtidig, så mener jeg selv at det var en fair sak fra min side å spørre om i anledningen.

Hva sier dere?

Uansett, jeg sa jeg var spent og håpet på et svar snart - og det er ikke kommet.

Jeg mener vel og at han i det minste kunne skrevet hva han tenkte ang dette, hva som helst er vel bedre enn ikke noe.

Glad dere er her jenter :klem:

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Ut i fra det jeg leste nå synes ikke jeg det virket for mye... er jo ikke rart at du lurer på hva han ser i deg, når dere har snakket såpass mye. Han må jo skjønne at når du investerer tid, tanker og gryende følelser i han, så er det fordi du ser noe mer i han en bare en tilfeldig person å flørte med en stund. Helt enig i at han burde svare deg i det minste, uansett om han ikke har noe godt svar.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Takk rosin! :klem:

Det var liksom det jeg og trodde :forvirret:

Jeg ser jeg og - at det KAN virke som om jeg hopper i det og snakker som om vi var sammen allerede, men det var da ikke det jeg mente med det.

Jeg ville bare si hva jeg følte for ham og jeg mener virkelig, at om han evnt hadde vært mer interessert i en knullekompis el.lign. så tror jeg ikke det hadde vært så lurt for meg fordi jeg allerede har involvert følelser.

Det er vel der jeg skremmer tenker jeg - i hans øyne så kan dette virke "rart" siden vi ikke engang har møttes ordentlig enda.

(dette er noe jeg spekulerer i bare)

Men for meg er det ingen motsetning i det, jeg er fullt i stand til å bygge meg opp forhåpninger og ønsker fordi om vi bare har blitt kjent over mail/msn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Hei sjarmtrollet. :kose:

Jeg er en av de som har fulgt med deg i denne traden siden start men jeg har ikke lagt igjen så mange meldingene her, men nå føler jeg virkelig for å si noe.

Jeg syns hele veien at du har vært knalltøff som fikk sporet han opp og tok kontakten og det hele så jo svært så vellykket ut en lang stund. Jeg var helt imponert over at du tok sjansen og hoppet i det....og uansett hvordan dette ender så tror jeg at du til syvende og sist vil være glad for at du tok tak i det og fant ut av han. Bedre det enn å gå og lure resten av livet, hvis om atte og dersom atte....

Siden dere tydelig har flørtet en god del og har hatt en god tone så syns jeg det er helt fair at du tok opp ett såpass konkret spørsmål som du gjorde. Det er ikke snakk om å legge hjertet sitt i hendene på han men å redegjøre for vilke intensjoner man har for og møtes. Om han ikke har taklet å høre dette så er det hans problem mener nå jeg, uansett hvor bittert det føles for deg. Det at det har gått en hel UKE uten at han har gitt lyd fra seg syns jeg rett og slett bare er utrolig dårlig gjort....snakk om å være umoden. :roll:

Jeg husker jeg var i en lignende situasjon en gang hvor jeg møtte en fyr som bodde i Stavanger. Han var i god jobb og jeg var fattig student, og han inviterte meg på besøk til han og betalte reisen min og alt sammen. Hadde en drømmehelg og han virket som at han var helt oppslukt i meg og ville ikke at jeg skulle dra. Naturlig nok dro jeg hjem med magen boblende av nye følelser og så fort jeg satte ord på dette i en e-post så hørte jeg ikke noe mere fra han.....hva er det med disse mannfolka egentlig??? :klø:

Uansett utfall så håper jeg virkelig du får en mail fra han, eller en eller annen form for avslutning på hele greia. Må være utrolig frustrende slik som det er nå ihvertfall..

:klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får så mange gode råd her at jeg trenger egentlig ikke si noe mere. Men jeg ville gi deg en ekstra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Haaper det gaar bra! :klem:

(Hvis ikke var han kanskje ikke noe aa samle paa alikevel?)

Endret av Amadea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei sjarmtrollet. :kose:

Jeg er en av de som har fulgt med deg i denne traden siden start men jeg har ikke lagt igjen så mange meldingene her, men nå føler jeg virkelig for å si noe.

Jeg syns hele veien at du har vært knalltøff som fikk sporet han opp og tok kontakten og det hele så jo svært så vellykket ut en lang stund. Jeg var helt imponert over at du tok sjansen og hoppet i det....og uansett hvordan dette ender så tror jeg at du til syvende og sist vil være glad for at du tok tak i det og fant ut av han. Bedre det enn å gå og lure resten av livet, hvis om atte og dersom atte....

Siden dere tydelig har flørtet en god del og har hatt en god tone så syns jeg det er helt fair at du tok opp ett såpass konkret spørsmål som du gjorde. Det er ikke snakk om å legge hjertet sitt i hendene på han men å redegjøre for vilke intensjoner man har for og møtes. Om han ikke har taklet å høre dette så er det hans problem mener nå jeg, uansett hvor bittert det føles for deg. Det at det har gått en hel UKE uten at han har gitt lyd fra seg syns jeg rett og slett bare er utrolig dårlig gjort....snakk om å være umoden. :roll:

Jeg husker jeg var i en lignende situasjon en gang hvor jeg møtte en fyr som bodde i Stavanger. Han var i god jobb og jeg var fattig student, og han inviterte meg på besøk til han og betalte reisen min og alt sammen. Hadde en drømmehelg og han virket som at han var helt oppslukt i meg og ville ikke at jeg skulle dra. Naturlig nok dro jeg hjem med magen boblende av nye følelser og så fort jeg satte ord på dette i en e-post så hørte jeg ikke noe mere fra han.....hva er det med disse mannfolka egentlig??? :klø:

Uansett utfall så håper jeg virkelig du får en mail fra han, eller en eller annen form for avslutning på hele greia. Må være utrolig frustrende slik som det er nå ihvertfall..

:klem: fra meg.

Takk for svaret ditt, det var godt å lese!

Ja, jeg syns vel mer og mer selv og - at dette er rimelig spesielt av ham :tristbla:

Jeg har lest mailen om igjen og jeg ser da godt selv hvordan jeg kanskje ble litt "overivrig", men så sendte jeg jo en liten en senere hvor jeg skrev at jeg ikke mente det riktig sånn, at jeg håpet han ikke misforsto.

Det naturlige for meg ville vært at han i det minste skrev tilbake at han ikke ville mer eller noe.

Det hadde som sagt vært en helt grei ting, fordi om det ville vært leit for meg.

Men dette..

Å bare la være å svare når jeg til og med spurte fint om han kunne svare snart så jeg slapp å vente i spenning alt for lenge..

Sitter vel igjen :overrasket::tristbla::sur::grine:

Ja, hva er det med disse mennene..det er gøy helt frem til vi "driter" oss ut med å si noe mer enn overfladiske ting.

Men dere..han kan da virkelig ikke bare bli borte? nå som jeg vet så mye om han, hvor han skal være til høsten, vi kommer jo mest sannsynlig til å dumpe på hverandre da :forvirret:

Ikke det at jeg ikke har tatt hintet allerede etter denne uken altså, men en siste mail hadde blitt satt pris på :tristbla:

Ja ja, sjekket mailen nå og ikke noe svar i dag heller. Nice..

stor :klem: til dere alle sammen, hjelper å ha jentene å konferere med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabia

:overrasket: Mannfolk... Dårlig gjort å bare kutte sånn da...!!! La gå at det kanskje er litt tidlig, men da går det da an å svare ærlig a la "jeg vet ikke, tiden vil vise!!!" Grmph.

Stor klem og masse sympati!!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:overrasket: Mannfolk... Dårlig gjort å bare kutte sånn da...!!! La gå at det kanskje er litt tidlig, men da går det da an å svare ærlig a la "jeg vet ikke, tiden vil vise!!!" Grmph.

Stor klem og masse sympati!!!!  :klem:

Jeg er :overrasket: selv, og ja jeg mener det er dårlig gjort selv nå.

Faktisk så overrasket at jeg ikke helt skjønner at dette skjer.

Til å begynne med var jeg mer der at JEG angret på at jeg hadde formulert meg slik og slik - nå er jeg bare skuffet over hans reaksjon.

Klart han heller bare kunne skrevet:

"jeg syns dette ble litt for mye litt for tidlig, jeg vet ikke enda - vi får se"

(Annie - nå trengs du og her, håper du stikker innom når du er hjemme fra ferie)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::klem: Æsj!! Tenk at det viser seg at han bare er et sånt teit mannfolk han også.

Jeg har også opplevd noe veldig likt selv. Han jeg var forelsket i, kuttet også bare all kontakt helt plutselig. Alt hadde være helt topp frem til da. Jeg skjønte ingenting og ventet, grublet og analyserte alt jeg hadde sagt og sånn i minst to år.. :sjenert: Herregud så dumt. Endelig innså jeg jo at det var helt :klaske: å kaste bort tid på å tenke mer på ham. Han var ikke verdt det! Like greit å finne ut så fort som f.... at fyren er en dust.

Men nå håper jeg fremdeles da, at det skal vise seg at Dansken ikke er sånn likevel..!

Uff jeg føler med deg Sjarmtoll!! En stooor :klem: fra meg! Også litt :troest:!!

Ellers så håper jeg at alle snille jenter har en deilig Sankthanshelg!! ( Selv er jeg lettere redusert etter en festlig svensk feiring i går med sild, øl og akkevitt. :Gjesp::perebrus: Men moro var det!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sjarmtrollet!

Er tilbake fra en FANTASTISK ferie! Du får bare ha litt is i magen enda snuppa. Jeg skal skrive mer når jeg får tid. Prinsessa spiser kveldsmat nå og skal legge seg straks. Sambo sitter og hopper og venter på å få PCen, og jeg må pakke ut og slenge på vask det som er møkkete.

Sender deg noen klemmer så lenge, så snakkes vi i morgen eller senere i dag. :klem::klem::klem::klem: og en liten :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så godt at dere hadde en flott ferie Annie! :klem:

Man trenger å komme seg bort i blant - og så er det jo så mye bedre å komme hjem igjen etterpå og da :)

Ny dag - ikke noe svar.

Seriøst, jeg skjønner bare mindre og mindre.....

Av ALLE ting som kunne skje - så måtte vel dette være det aller siste jeg kunne forutsett.

Jeg mener, det siste han avsluttet med å si sist vi snakket var snakk om å ses, samt;

at han var klar for noe seriøst..

og at han måtte jo se når vi møttes - men når det kom til "oss" så lovde det jo veldig bra så langt....

:overrasket:

Kan virkelig mailen jeg sendte forandre alt på den måten at han til og med bare forsvinner?

Nei, dette er bare *ikke ord*

Ha en strålende dag jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dallandra

:icon_question: :klø:

Nei nå ble det TOTALT uforståelig. Kanskje han bare er en mann og har glemt at klokka og dagene flyr? Eller data'n har kræsja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jepp, det skrev han.

Og uansett - kan EN mail føre til at man forsvinner slik da?

Det er da unektelig ganske rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser melder seg.

Hvis han ble på noen måte skremt av den mailen finner jeg det ikke bare litt merkelig, men veldig merkelig.

Er vel mulig han bare er treig? Det har vel hendt før? Han er jo et mannfolk.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...