Daria Skrevet 17. juni 2006 #1681 Del Skrevet 17. juni 2006 *henter opp fra side 2 igjen* Er alle ute og koser seg i finværet som ikke har kommet hit? I dag har jeg -forførste gang i mitt liv -klippet plenen... Eller, jeg har prøvd, det var igrunn litt for vått, så stort sett ble den bare flatklemt... Vannblemme fikk jeg også, som om det ikke er nok vann her som det er -nå regner det igjen... Resten av dagen har jeg ligget på sofaen og sett SATC -nok en begivenhetsrik dag på landet... *sytete byjente med hjemlengsel i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delinda Skrevet 17. juni 2006 #1682 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei!! Naa er jeg tilbake fra en liten ukes ferie Herlig aa feire overstaatt eksamener litt for hjemreise til gode gamle norge Koselig aa lese alle oppdaterinene fra alle her!! Hores ut som det er bra med de fleste! Hilesol: er jo greit med saanne dager, du har vaert aktiv og arbeidet (iallfall provd, og joda det er tanken som teller iallfall her ute paa landet ) og da er det bare godt og fortjent aa ligge i sofaen resten av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #1683 Del Skrevet 17. juni 2006 Hei jentene mine! Håper dere alle sammen koser dere i det nydelige været vi har om dagen, selv har jeg vært ute i hele dag - deilig Har ikke tid til å skrive så mye akkurat nå. Men hva skal jeg si..kjærligheten skal ikke være lett nei Atter igjen sitter jeg igjen med spørsmål og tanker jeg ikke enda har funnet ut at Dere vet, det å ta stilling til hva man ønsker seg itilfelle man har ulike ønsker.. Jeg vet ikke så mye enda, jeg må atter igjen vente litt. Men det er da verdt det, å undersøke det - det kan jeg ikke annet enn å innrømme i dette tilfellet. Ønsker dere alle en fantastisk kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2006 #1684 Del Skrevet 17. juni 2006 (endret) *henter opp fra side 2 igjen* Er alle ute og koser seg i finværet som ikke har kommet hit? I dag har jeg -forførste gang i mitt liv -klippet plenen... Eller, jeg har prøvd, det var igrunn litt for vått, så stort sett ble den bare flatklemt... Vannblemme fikk jeg også, som om det ikke er nok vann her som det er -nå regner det igjen... Resten av dagen har jeg ligget på sofaen og sett SATC -nok en begivenhetsrik dag på landet... *sytete byjente med hjemlengsel i dag* ← Hvor bor du hen da HildeSol siden gresset er så vått hos deg? Her på Østlandet er gresset nå brunsvidd og det har sluttet å gro. Har derfor ikke klippet plenen på over 1 uke. I dag var det nok en gang for varmt til å sitte ute i sola. Plasserte hagemøblene under edelgrana og satt litt i skyggen der og litt inne. Det er faktisk kjøligere inne. Det har vært en herlig helg så langt, og i morgen får prinsessen og jeg besøk. Hun får en ny jente i klassen fra høsten, men de har flyttet hit nå og jentene har blitt såvidt kjent med hverandre. Siden jeg selv er innflytter her vet jeg hvor vanskelig det er å bli kjent med noen, så vi har invitert mor og barn hit på kaffe, saft og kjeks i morgen. Det er spennende med nye mennesker og denne moren virker som en veldig hyggelig dame. Gleder meg. Ha en fortsatt fin helg jenter! (vi snakkes vel snart sjarmtroll?) Endret 17. juni 2006 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juni 2006 #1685 Del Skrevet 17. juni 2006 Bor på nordvestlandet, hvor sommeren snudde i døra og forsvant... Så hyggelig av deg å ta initiativ til å invitere de nyinnflyttede hjem Har lært litt om å være innflytter de siste månedene, og det å bli invitert hjem til noen betyr mye. Og sikkert enda mer for jenta som skal begynne på ny skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. juni 2006 #1686 Del Skrevet 17. juni 2006 Bor på nordvestlandet, hvor sommeren snudde i døra og forsvant... Så hyggelig av deg å ta initiativ til å invitere de nyinnflyttede hjem Har lært litt om å være innflytter de siste månedene, og det å bli invitert hjem til noen betyr mye. Og sikkert enda mer for jenta som skal begynne på ny skole ← Ja, som sagt som innflytter selv VET jeg hvordan det er, og jeg får aldri for mange kjente. Orker ikke være av dem som lar andre seile sin egen sjø og ikke kunne ta initiativ. Glemte forresten å si at venninnen min har vært her i kveld. Vi har sittet ute i 5 timer og jeg er nå oppspist av mygg. Men går man ned i vekt av det å bli spist av myggen ? NEIDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2006 #1687 Del Skrevet 17. juni 2006 (Annie - ja vi snakkes snart! svar gjerne på mailen vi snakkes sikkert i morgen tenker jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 18. juni 2006 #1688 Del Skrevet 18. juni 2006 Hei alle sammen. Rolig her for tiden ja. Jeg har jo ikke vært på nett på 3 dager, og det var ikke så mange nye medlinger her. Var på Lillehammer, og det var kjempekoselig. Gikk på ett internkurs med folk fra hele landet i fjor, og det var en veldig trivelig gjeng. Så derfor hadde vi en slags reunion disse dagene. Det var faglig forsvarbart da, ellers hadde jeg ikke kunnet reist. I går drev vi på ute hele dagen i finværet, og idag er det voerskyet enda, men tror solen holder på å trenge igjennom. Da skal jeg ut og sole meg, for mannen er på noe motorsykkelgreier idag. Ha en fin dag jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 18. juni 2006 #1689 Del Skrevet 18. juni 2006 Her har helga gått med til nedpakking av rommet mitt og ellers bare dilling... er varmt her i UK, men ingen sol slik at det føles litt bortkasta... Er milevis til nærmeste badested (greit å bo på innlandet altså men å ikke kunne bade... ), og dermed så blir det jo til at man sitter her og svetter uten at man blir det minste brun HildeSol: du må vel regne med at været ikke vil være det beste der oppe... Vestlandet i seg selv er vel ikke akkurat stedet for stabilt sommervær, tilbragte sommeren i Bergen i fjor, tragiske saker! sjarmtroll: du får ta det som det kommer...skal ikke være så enkelt alltid. Håper at det løser seg i hvertfall Annie: så flott av deg å invitere til litt hyggelig samvær, er ikke så enkelt å være innflyttere så det setter de sikkert stor pris på. Greit for prinsessa di å bli bedre kjent med sin nye skolevenninne også Yamaha: høres ut som du har hatt en fin helg i hvertfall, kanskje like greit at du slapp å lese gjennom 5 nye sider her ...blir vel å være rimelig rolig framover, det roer seg jo alltid ned på nettet på sommerstid. Forståelig det, endel er på ferie og andre nyter den lille fritiden de har etter jobb ute... Delinda: Hvor er det du studerer? Og hva? Nysgjerrig? jeg? Neeeida Er helt enig i at det er godt å dra hjem for sommeren, siste gangen jeg gjør det nå. Passer meg egentlig bra, tre år ute holdt for denne gang, så får jeg se om jeg ikke tar meg en tur ut igjen, men da som arbeidstaker Ha en finfin søndag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #1690 Del Skrevet 18. juni 2006 Annie: så flott av deg å invitere til litt hyggelig samvær, er ikke så enkelt å være innflyttere så det setter de sikkert stor pris på. Greit for prinsessa di å bli bedre kjent med sin nye skolevenninne også ← Det var veldig hyggelig med besøk i dag. Jentene leker så godt sammen og denne nye jenta ville allerede etter 2 timers bekjentskap ligge over her. HERLIG! Dessverre gikk det ikke for vi pusser opp rommet til prinsessa, men når det blir ferdig skal hun selvfølgelig få sove her. Varmt og godt i dag også, men akkurat nå blåser det veldig. I tillegg burde jeg begynt å planlegge pakking. Vi skal jo til Danmark på tirsdag. Det er nemlig siste dag på skolen ungene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 18. juni 2006 #1691 Del Skrevet 18. juni 2006 Høres jo kjempekoselig ut det da, godt når de går så godt overens så fort Danmark er jo trivelig det, har ikke vært der på mange år men... Må vel ha meg en tur til Køben til høsten tenker jeg (blir du med Sjarmtrll?? ) Pakking ja... tusler over til Norge på torsdag jeg, og bør få med meg mest mulig... Drar tilbake til UK igjen allerede på lørdag, men da med kjæresten&bilen. 24 timers båttur, kan ikke si at jeg gleder meg så veldig, men så lenge kjæresten er med så skal jeg vel ikke klage :-D Tror bilen kommer til å virkelig bli full på vei hjem, derfor jeg bør få med meg så mye som mulig på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 18. juni 2006 #1692 Del Skrevet 18. juni 2006 Ja, det er stille her om dagen - sier til meg selv at det er pga det fine været Tenk til høsten når det er kaldt og guffent ute - da kan vi kooose oss her inne i tråden og skrive masse -eline-; så koselig å lese fra deg igjen Nå tenker jeg det er mye å styre med siden du drar til hjemlandet snart! Det blir sikkert veldig bra :-D Ja, har du tenkt deg en købentur til høsten? kanskje jeg hiver meg på ja en skikkelig jentetur! Eller du skal vel dra med kjæresten og kanskje - det var dette med å være 5 hjulet på vogna igjen da Ellers kommer vel Dansken til Norge til høsten han og da, men jeg vet ikke helt når enda. Uansett, jeg syns fortsatt vi skulle tatt en jenteligatreff i sommer jeg Syns dere skal til Danmark hele gjengen her jeg - Annie starter vel med å dra først. Fort deg tilbake forresten! Jeg tenker videre på dette - og venter vel litt svar fra Dansken snart...... Det blir MER enn spennende å lese hva han skriver ......... Men gud......jeg er betatt og så involvert allerede. Jeg MÅ se nærmere på dette, alt annet ville være feil. Ja Annie - jeg tror jeg er roligere nå, fått det litt på avstand og avventer neste svar - så tar jeg mer stilling til det da. Utrolig glad for å ha dere her jenter, vet jeg ikke har vært så flink til å skrive selv de siste dagene - men det ble så mye å tenke på, jeg gikk litt i tenkeboksen. Men jeg kommer da sterkere tilbake, starter i dag Love ya! til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #1693 Del Skrevet 18. juni 2006 Har vært borte på ferie i Bulgaria jeg Kom hjem på torsdag, men har ikke hatt tid å lese her før nå. Supert at det går framover når jeg er borte, tror vi snart skal i stort bryllup til Sjarmtroll og Dansken. Og etter bryllupet går jo "signingsferden" i Norges land for å møte alle oss som var med å planla bryllupet deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #1694 Del Skrevet 18. juni 2006 Genialt! Bryllupsreisen deres må jo hete Signingsferden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #1695 Del Skrevet 18. juni 2006 Genialt! Bryllupsreisen deres må jo hete Signingsferden! ← Ja ikke sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #1696 Del Skrevet 18. juni 2006 De kan komme å bo gratis rundt i hele Norge. De kan være et par netter hos alle i Jenteligaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #1697 Del Skrevet 18. juni 2006 Kom på en ting til. Det er jo en super måte for Dansken både å bli kjent med Norge men også nordmenn på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2006 #1698 Del Skrevet 18. juni 2006 De kan komme å bo gratis rundt i hele Norge. De kan være et par netter hos alle i Jenteligaen. ← Vi har nok for liten plass om de nygifte ikke tar til takke med et mini barnerom, men vise de den flotte byen min kan jeg Dansken skulle bare visst hva han har i vente stakkar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 18. juni 2006 #1699 Del Skrevet 18. juni 2006 Døh, nygifte trenger vel ikke mye plass Holder i prinsipp med en 1/2 madrass på gulvet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. juni 2006 #1700 Del Skrevet 18. juni 2006 Tror det blir en lang og innholdsrik bryllupsreise -om enn ikke så veldig romantisk og privat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå