Gå til innhold

Jenteligaen

Gjest Gjest for øyeblikket

Anbefalte innlegg

Nå kommer han til å poppe rett inn i lista di. Har du han der nå? Har han laget seg noe Space eller lignende? *liiiitt nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta
Eeeeehj! Dette er jo knall! Nå får vi bare satse på at han er å treffe på msn snart, burde gå greit det... og som nevnt av andre: man legger ikke inn noen man ikke er interessert i å snakke mer med på msn uten videre!  :sjarmor:

Tror jeg må sette meg selv på slankern snart skal jeg se bra ut i brudepikekjolen snart  :sexy:

Hihi!

Klart dere skal ha den kjolen, eller den andre vi snakket om :sjarmor: .

Det verste er at HADDE det noen gang blitt et bryllup MÅTTE jeg bare investert i de kjolene til dere :ler: :-D

Tenk dere Jenteligaen i de kjolene :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjolen var digg, men må vel ned noen kilo til om jeg skal se bra ut i den, selv om jeg har tatt av meg 4 kilo på 3 uker nå *knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Nå kommer han til å poppe rett inn i lista di. Har du han der nå? Har han laget seg noe Space eller lignende? *liiiitt nysgjerrig*

Klart du skulle være med i Jenteligaen jenta mi :sjarmor:

Han er frakoblet nå seff, han har ikke laget seg noe space nei.

FA*EN og, hadde GJERNE sett at det var noen bilder av han der :sjarmor::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Den kjolen var digg, men må vel ned noen kilo til om jeg skal se bra ut i den, selv om jeg har tatt av meg 4 kilo på 3 uker nå *knegg*

Ja, altså så lenge dere matcher i kjoler fra Versace så er det greit for meg :sexy::sjarmor: dere kan selv velge etter eget ønske :ler:

Flink du er da! har du trent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg er så :klaske:  :sexy:  :ler:

Hvordan fungerer det igjen; om jeg legger til noen, og de aksepterer, får jeg en bekreftelse eller lignende på det da? eller dukker bare vedkommende opp i kontaktlisten?

Tror ikke du får noen bekreftelse. Tror vedkommende havner i kontaktlisten uansett om h*n godtar eller avslår :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart du skulle være med i Jenteligaen jenta mi :sjarmor:

Han er frakoblet nå seff, han har ikke laget seg noe space nei.

FA*EN og, hadde GJERNE sett at det var noen bilder av han der :sjarmor:  :sjenert:

DU kan jo lage deg et SPACE, med alle de fine bildene av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, altså så lenge dere matcher i kjoler fra Versace så er det greit for meg :sexy::sjarmor: dere kan selv velge etter eget ønske :ler:

Flink du er da! har du trent?

Spiser Ingers rugbrød og går turer hver dag. Det gjør underverker :sjarmor: Er bare litt vinterspekk som skal bort, så det er ikke så mye igjen *fnis*

Versace er bra - såpass må det være :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Tror ikke du får noen bekreftelse. Tror vedkommende havner i kontaktlisten uansett om h*n godtar eller avslår  :forvirret:

hm.

altså jeg havner ikke i listen hans før jeg har godtatt det? Det er jo det det står når man får spørsmålet; om det er ok at XXX legger deg til i listen og kan se når man er på etc?

Så jeg antar at jeg ved å ha godtatt dette nå, først NÅ dukker opp i hans liste?

Kanskje han føler han får seg en god overraskelse neste gang han logger på da ;):sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.

altså jeg havner ikke i listen hans før jeg har godtatt det? Det er jo det det står når man får spørsmålet; om det er ok at XXX legger deg til i listen og kan se når man er på etc?

Så jeg antar at jeg ved å ha godtatt dette nå, først NÅ dukker opp i hans liste?

Kanskje han føler han får seg en god overraskelse neste gang han logger på da ;)  :sjarmor:

Du ligger på lista før du godtar og, men ikke som bekreftet. Nå som du har takket ja, kan han se om du er pålogget eller ikke. Så nå kan du aldri mer logge av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Å hjelpes nå ble jeg sååå fjortis her altså :ler:

Sitter og tenker på noe veeeldig søtt og sjarmerende å skrive i teksten under navnet mitt :sexy:

Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og tenker på noe veeeldig søtt og sjarmerende å skrive i teksten under navnet mitt :sexy:

Forslag??

Sjarmtroll! OG så må du ha et bilde der som beviser at du er nettopp det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forslag??

Søt jente, hvis hjerte er solgt til Danmark............................. :hjerter_rundt:

*knis*

Nei, det var kanskje litt vel pågående - hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Søt jente, hvis hjerte er solgt til Danmark............................. :hjerter_rundt:

*knis*

Ja, jeg kunne gjerne skrevet det jeg - men jeg trorkanskje jeg skal la være en liten stund til ja, før jeg vet ordet av det er jeg blokkert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knis*

Haha, kanskje litt i overkant det der! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta
Sjarmtroll! OG så må du ha et bilde der som beviser at du er nettopp det!

Sjarmtroll er allerede i mailkontonavnet mitt ;)

Kanskje teksten du har som signatur her :ler::sjarmor:

Ååå mitt mission for kvelden er nå å finne på noe kult å skrive der :sjarmor:

herregud så sakelig jeg kan være av og til :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Legg link til denne tråden under nicket ditt :icon_lol:

HAHA!!!!!!!!!!!!!!!

Det beste forslaget så langt :icon_lol: herregud tenk å gjort det :ler:

(tror jeg sparer det bittelitt jeg ;) )

Endret av sjarmtroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...