AnonymBruker Skrevet 13. juni #2 Skrevet 13. juni Han har alvorlige problemer med å innordne seg etter andre personers grenser og behov.. Han er vant til at folk gir etter for press og ser på deg som et spennende spill han kan kaste fra seg så snart han har fått deg på kroken. Styr. Unna. Anonymkode: fc52b...a01
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #3 Skrevet 13. juni (endret) 5 hours ago, AnonymBruker said: Han har alvorlige problemer med å innordne seg etter andre personers grenser og behov.. Han er vant til at folk gir etter for press og ser på deg som et spennende spill han kan kaste fra seg så snart han har fått deg på kroken. Styr. Unna. Anonymkode: fc52b...a01 Hvis han ville få meg på kroken, så er det litt rart å avise meg etter 2 måneder med flørting though. Han kunne jo bare fortsatt. Og han kastet jo egentlig bort både min og hans tid, siden han turte ikke å henge alene med meg, bare jage etter meg i gruppe. Endret 13. juni av Winterberry750
AnonymBruker Skrevet 13. juni #4 Skrevet 13. juni Hvordan tror du vi kan vite det? Anonymkode: c5dd7...2c8 4
AnonymBruker Skrevet 13. juni #5 Skrevet 13. juni Hva slags grupper er dette som møtes 22-4 ganger i uken? Anonymkode: 9b527...10d
AnonymBruker Skrevet 13. juni #6 Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva slags grupper er dette som møtes 22-4 ganger i uken? Anonymkode: 9b527...10d 2-4* Anonymkode: 9b527...10d
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7 Skrevet 13. juni Du fikk jo viljen din, så hvorfor gruble på det da. Eller vil du helst at han skal jage deg? Utifra det du skriver, er det du som er problemet, ikke han. Anonymkode: dc014...d73 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Skrevet 13. juni Dere høres rare ut begge to Anonymkode: 7b857...226 7 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni #10 Skrevet 13. juni Winterberry750 skrev (48 minutter siden): Hvis han ville få meg på kroken, så er det litt rart å avise meg etter 2 måneder med flørting though. Han kunne jo bare fortsatt. Og han kastet jo egentlig bort både min og hans tid, siden han turte ikke å henge alene med meg, bare jage etter meg i gruppe. Så da kaster du bort ENDA mer tid (og andres) på å vri og vrenge på noe som er HELT uvesentlig på et forum? Hvorfor er det viktig og hva vil du at noen her skal si? Du ba han slutte, han sluttet, det er ikke rart at folk er enslige og fødselsratene går ned når dette er nivået på kommunikasjon og sosial kompetanse. Anonymkode: f2224...050 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni #11 Skrevet 13. juni Kanskje bare kanskje han bare er sånn. At han ikke flørter men fremstår sånn? Du nevner jo at han er bifil. Kan det være han rett og slett er av den mer feminine typen og behandler deg som en god venninne ville gjort? Anonymkode: e5e46...263 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni #12 Skrevet 13. juni Helt ærlig den mannen har en skade fra barndommen. Anonymkode: 0ddd1...330
AnonymBruker Skrevet 13. juni #13 Skrevet 13. juni Hvor gammel er han? 20-25år? Anonymkode: 0ddd1...330
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #14 Skrevet 13. juni 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan tror du vi kan vite det? Anonymkode: c5dd7...2c8 Ingen kan vel vite, men ut fra hva jeg skrev, så tenkte jeg at jeg kunne få andre innspill.
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #15 Skrevet 13. juni 3 hours ago, AnonymBruker said: Hva slags grupper er dette som møtes 22-4 ganger i uken? Anonymkode: 9b527...10d Vi har felles venner, og var i samme styrer på universitet.
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #16 Skrevet 13. juni (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Du fikk jo viljen din, så hvorfor gruble på det da. Eller vil du helst at han skal jage deg? Utifra det du skriver, er det du som er problemet, ikke han. Anonymkode: dc014...d73 Hvorfor er jeg problemet? Jeg ville i hvert fall han skulle si unnskyld og være ærlig med meg, så jeg fikk jo ikke viljen min, siden han ikke gjorde det. Jeg trodde han jaget meg fordi han angret og likte meg, men så når jeg ga han mulighet til å snakke om det, så ville han ikke, og fortsatte å jage, så grubler over hvorfor. Er det rart å gruble over? Endret 13. juni av Winterberry750
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #17 Skrevet 13. juni 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere høres rare ut begge to Anonymkode: 7b857...226 Hvorfor er jeg rar?
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #18 Skrevet 13. juni (endret) 3 hours ago, AnonymBruker said: Så da kaster du bort ENDA mer tid (og andres) på å vri og vrenge på noe som er HELT uvesentlig på et forum? Hvorfor er det viktig og hva vil du at noen her skal si? Du ba han slutte, han sluttet, det er ikke rart at folk er enslige og fødselsratene går ned når dette er nivået på kommunikasjon og sosial kompetanse. Anonymkode: f2224...050 Jeg følte jeg trengte innspill. Trodde et forum om dating kunne være relevant for denne situasjonen. Det er viktig for meg, fordi jeg skjønner ikke hva som skjedde. Jeg trodde kanskje han fikk panikk og løy, så jeg ville gi han en sjanse til å snakke etter noen måneder med jaging, men istedenfor unngikk ham, men fortsatte å jage. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ville oppføre seg sånn. Endret 13. juni av Winterberry750
Winterberry750 Skrevet 13. juni Forfatter #19 Skrevet 13. juni (endret) 54 minutter siden, AnonymBruker said: Kanskje bare kanskje han bare er sånn. At han ikke flørter men fremstår sånn? Du nevner jo at han er bifil. Kan det være han rett og slett er av den mer feminine typen og behandler deg som en god venninne ville gjort? Anonymkode: e5e46...263 Han er ikke spesielt feminin, og han sa han ikke har noen jentevenner, men har hatt det i fortiden. Jeg ville aldri visst han var bifil, dersom han ikke sa det, fordi jeg føler han er ganske maskulin. Og jeg har egentlig aldri sett han ta på noen andre bortsett fra meg, og venninnene mine sa det samme. Han ble med meg hjem å koste på sofa-en på kvelden (ingen sex). Han gjorde dette, og jeg tolket det som flørtete: Han berørte meg på nedre ryggen, børstet mat fra munnviken min. Disse to tingene gjorde han etter en samtale. Han berørte halskjedet mitt på brystet, inviterte meg steder, koste med meg i sofaen, husket alt jeg sa osv. Og glemte å nevne at han bare var touchy med meg, jeg føler at det er jo mulig han ikke flørtet, eller han kun flørtet for gøy, men hvorfor da jage etter meg i flere måneder? I tillegg til at jeg følte han var jo unødvendig hard i avvisningen, og hevdet han aldri var tiltrukket til meg eller interessert (og så jage etter meg. Og han sa han var bifil, og vi snakket om det en del, og så sa han at han var hetero. Endret 13. juni av Winterberry750
AnonymBruker Skrevet 13. juni #20 Skrevet 13. juni Han ville at du skulle løpe etter han. Han gir deg enormt med oppmerksomhet for å så avvise deg. Det vekker i mange en reaksjon på å prøve å "løpe etter" den andre. Han prøvde å skape et hekt. Jeg håper du ikke er hektet. Fullstendig hold deg unna denne fyren. Han vil deg ikke vel. Og det er ikke sikkert han er ferdig. Anonymkode: 1e8fa...b28
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå