Gå til innhold

Mann eller barn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lykke til iallefall, uansett hva dere velger. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lykke til iallefall, uansett hva dere velger.  :)

Takk :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Min onkel er bare et eksempel. Som barnehagepersonell ser jeg massevis av foreldre hele tiden. Og det er ingen tvil om de meste slitne er de som er godt oppe i årene.

Selvfølgelig kan alle få barn akkurat når det passer dem, herregud, han Tellefsen var vel sekstifire eller noe.

Men jeg mener at det er for sent å lage baby når man er førti. Min mening. Og mine meninger står jeg for, og de gjelder for meg. Jeg ville aldri fått barn i den alderen. Alle andre får vel barn når de passer dem, uavhengig av hva "folk" gjemt på diverse nick på et nettforum måtte mene.

Skrevet

Jeg synes også, på reint generelt grunnlag, at en en for gammel til å få barn når en er over 40.

Men det må dere jo finne ut av sjøl. Har du veldig lyst på barn, så gå for det, sjøl om det kan bety at du og mannen ikke har noen framtid. Fortell ham hva du vil, og spør ham hva slags framtid han tenker seg. Viktig å spille med åpne kort! Det er i hvert fall mitt råd;)

Skrevet
Hvis du får en gutt, kan du jo slå to fluer i en smekk på et senere tidspunkt...

Og hva mener du med det? :overrasket:

Skrevet

skulle det blitt ville nå jeg gjerne før jeg er 30 og, så han hadde jo ikke vært fylt 40. 35-37 kanskje han vil være når jeg ser for meg at det kan være en mulighet for at jeg er ferdig med mine studier og slikt.

Åpne kort har jeg ja. Jeg har snakket med han om det flere ganger og.

Så han vet godt hva jeg tenker på.

Men det er ikke alltid like lett å bare diskutere det seg imellom. Jeg tror jeg bare blir for blind for kjærligheten jeg da. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...