AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Herregud... Anonymkode: a55ab...3d6 3 7
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Så koselig da. Er vel ikke så mange som gjør det nei, men er koselig når det skjer Anonymkode: 71ed6...3d2 6 1
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Trodde vel du var noen annen da. Hvorfor i alle dager går du og tenker på dette? Og faktisk oppretter en tråd om det? Snakk om bortkastet energi. Anonymkode: 121c4...34a 5
Ullvott Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden (endret) Det finnes mange grunner til at man sier hei til noen man ikke kjenner. Du gir jo null kontekst her, og enkelte tilfeller er selvsagt kontekstavhengige. For eksempel: man sier alltid hei når man treffer folk på tur i fjellet, eller så langt til skogs at man ikke forventer å møte folk så ofte kunder og ansatte i butikker eller steder det ytes en eller annen form for service sier hei til hverandre Men den vanligste grunnen er kanskje at man tar feil av personen, og tror det er en mer eller mindre fjern bekjent. Endret 9 timer siden av Ullvott 2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden Noen folk sier hei til andre når de får blikkontakt. Uansett om det er en person i fellesgarasje som de ikke kjenner eller en person på butikken eller busstoppet. De er kanskje sjeldne, men unormalt vil jeg ikke si. Anonymkode: b64e6...6ae 3
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Var på et kjøpesenter i går og der hang det plakater om å gi et hei og et smil kunne gjøre dagen bedre for folk. Ser der vi bor så hilser folk på hverandre med et nikk eller hei når en går forbi hverandre osv Anonymkode: b6e01...ac7 3 3
Maleficenta Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Normalt? Anonymkode: 3dcf5...3b3 I andre land er det iallefall det 1
Hedda79 Skrevet 9 timer siden #9 Skrevet 9 timer siden Det er ikke sikkert du er så fremmed for vedkommende som du tror. Kanskje det er en tidligere bekjent du ikke husker, eller noen som har sett deg flere ganger i nabolaget. Og noen sier også bare hei for å være hyggelige eller høflige. 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #10 Skrevet 9 timer siden Jeg går en del, og flere ganger er det folk som sier hei til meg, og jeg sier hei tilbake. Og det er ikke snakk om da jeg går i skogen. Anonymkode: b5721...986 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #11 Skrevet 9 timer siden Nå blir det bryllup. Anonymkode: c5c6d...1a3 2 5
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #12 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Normalt? Anonymkode: 3dcf5...3b3 Ja kjempe normalt. Sier hei til kjente og ukjente hele tiden. Noen ytterst få særinger ser rart. Men de aller fleste blir glade og svarer bare hei tilbake. En enkel og god måte å gjøre verden littbedre på. Vi alle har behov for å bli sett. Mange er ensomme og et lite nikk og en hei gjør så mye og koster så lite. Mulig litt mer vanlig på bygd enn i by. For flest rare fjes i by Anonymkode: b502a...c40 3 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå blir det bryllup. Anonymkode: c5c6d...1a3 Dust Anonymkode: 3dcf5...3b3
Lidhun Skrevet 9 timer siden #14 Skrevet 9 timer siden Jeg sier stadig vekk hei til folk jeg ikke kjenner jeg. 😊 Noen få svarer ikke, eller ser litt rart på meg. De fleste smiler tilbake og sier hei. Og noen stopper så vi slår av en prat. På den måten har jeg fått noen nye "venner" der vi alltid slår av en prat når vi treffes, og fått mange "hilsevenner". Og mange ser jeg jo aldri igjen. Spesielt eldre er jeg veldig bevisst på å si hei til. Vet jo ikke hvor mange de treffer i løpet av dagen, så hvorfor ikke gjøre dagen litt koseligere? Og det har til nå aldri vært en eldre som ikke har smilt og sagt hei tilbake. 😊 5 4 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #15 Skrevet 9 timer siden Ja sa hei til en dame i byen en gang. Trodde jeg kjente henne fra et sted. Kom på etterhvert at hun jobber på butikken jeg handler mat i.😂 Kanskje du ligner på noen? Anonymkode: 2c6fd...82b 1
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden 🤣🤣🤣 Ja ja nå fikk jeg dagens latter. Anonymkode: d6d43...69d
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Jeg er så dårlig på ansikter så når jeg er ute sier jeg hei i øst og vest bare for å være sikker 😅 Har en jobb der jeg treffer mye mennesker og de fleste mener vist de er så unike at jeg burde huske dem - jeg kjenner jo knapt igjen egne søsken om jeg treffer dem på gata 🙈 Så kanskje var det meg du gikk forbi? Jeg smiler og hilser altså på alt og alle for sikkerhetsskyld 😂 De fleste hilser tilbake da, og ser jo ut til å sette pris på det.. Anonymkode: 9576c...744 2
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #18 Skrevet 9 timer siden Dette må du anmelde. Ring politiet. Anonymkode: f372f...de0 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Skrevet 3 timer siden Ja -helt normalt Anonymkode: 34724...5b8 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå