AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #1 Skrevet 20 timer siden Jeg savner han så fryktelig. Hva skal jeg gjøre for å komme over han? Anonymkode: b8aaf...fcd 1
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Skrevet 18 timer siden Samme her ! Og jeg aner virkelig ikke 😬🙈 Anonymkode: 283c4...b6b
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #3 Skrevet 18 timer siden Hva er det du savner? Anonymkode: 46118...470
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #5 Skrevet 18 timer siden Ikke jeg. Livet er mye mer forutsigbart og stabilt uten ham. Anonymkode: 56a1c...df9
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #6 Skrevet 18 timer siden Du holder ut, og så lever du livet med aktiviteter og forpliktelser som skole/arbeid, du er sosial med familie og venner.. Over tid vil savnet bli mindre og mindre. Det er ingen annen oppskrift i korte trekk. "Alle" har gått gjennom dette, løsningen er aldri å legge seg ned å gi næring til savnet og depresjonen. Anonymkode: f8fba...a01 2
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva er det du savner? Anonymkode: 46118...470 At han holder rundt meg og bare er her. Savner samtalene med han. Å krype inntil han i sofaen etter en lang dag. Å våkne sammen, spise sammen og bare være sammen. Savner armkroken hans, å holde han i handa. Savner at han er kjæresten min. Anonymkode: b8aaf...fcd 1
FrkSolsikke Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden De fleste har kjent på det der noen ganger.. ensomt i hjertet når man har det sånt. Det er bare å lide seg gjennom det. Men det er hardt. We all know 🩷🩷 stay strong! 💪🥰🥰 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #9 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): At han holder rundt meg og bare er her. Savner samtalene med han. Å krype inntil han i sofaen etter en lang dag. Å våkne sammen, spise sammen og bare være sammen. Savner armkroken hans, å holde han i handa. Savner at han er kjæresten min. Anonymkode: b8aaf...fcd Finnes flere menn som kan gjøre akkurat det samme. Ut å finn din neste kjærlighet. Anonymkode: 99f69...3fe
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Jeg synes det er så vanskelig. Får ikke sove om natta. Tenker bare på han og savner han. Har bare lyst til å ta kontakt. Vil at han skal ha det like vondt som meg. Savner han. Anonymkode: b8aaf...fcd
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er så vanskelig. Får ikke sove om natta. Tenker bare på han og savner han. Har bare lyst til å ta kontakt. Vil at han skal ha det like vondt som meg. Savner han. Anonymkode: b8aaf...fcd Hvorfor var det slutt og er det for lenge siden? Anonymkode: 21988...45b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå