Gå til innhold

Verste naboene du har hatt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke mine naboer, men jeg kjenner en som har fått en ny nabo.... Denne naboen slipper hestene sine inn på jordet hans, gang etter gang på tross av tilsnakk, og det har gått så langt at han har måttet ha lås på en grind og overvåkning på en annen grind for å få stoppet denne adferden. Naboen lar også grinder som er satt opp til beitedyr stå åpne. Vedkommende har også drevet med kursvirksomhet for "personlig utvikling og velvære" selv om de ikke virker spesielt utviklet selv. Så ikke tro på disse spirituelle influenserne på sosiale media, livene deres kan være helt katastrofe privat. Det er mer også, men jeg kan ikke si mer i fare for at de blir gjenkjent.

Anonymkode: 8061e...86a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
mamanodrama skrev (10 timer siden):

Og du tror Berta er seriøs og bruker ekte navn og situasjoner? 😆

Man kan faktisk ikke vite og er det en ekte person som nettopp har oppdaget kg må de jo få førstehjelp. 

Stakkar slekt. 

Anonymkode: 10236...2fe

Skrevet
mamanodrama skrev (10 timer siden):

Og du tror Berta er seriøs og bruker ekte navn og situasjoner? 😆

Ja, ho gjer nok dessverre det du. Dama er sprøyte pine gal.

Anonymkode: 3cfc6...c51

Skrevet

Verste naboene jeg har hatt var ifra Asia ett emner annet sted. De leide leilighet i ett kompleks fra meg og det hørtes svært godt. Jeg skjønte ikke ett ord av hva de sa, men dama var ofte veldig sint. De satt på verandaen mesteparten av tiden. Kjærringa var av den voldelige typen, hun slo løs på gubben sin så man hørte klasket hjem til med. Jeg trur gubben var sørpedriting eller rusa på noe annet.

Det var hyl, skrik og kjeft omtrent hele tiden. Flere ganger så var politiet der og lykke til med å konversere med dan Kjærringa. Det var faktisk artig å høre hvordan den smella jobba.

Etter siste besøk fra politiet, så flyttet de gudskjelov. Jeg fikk høre av andre som bodde i samme 4 mannsbolig at politiet fant hasjplanter på ett par soverom. Det forklarte jo hvorfor det alltid var fukt på de 2 vinduene og alltid dekket for.

Samtidig som dette paret bodde der, så var det ett par som hadde taranteller, slanger og skorpioner på ett soverom. Hvis jeg kjørte forbi det vindruer på kvelden og eieren var inne så kunne jeg se hyller på hyller med sånne bokser man har disse dyrene i. Min største skrekk av om ett av disse dyrene stakk av og ut, da hadde jeg flyttet av skrekk. De flyttet gudskjelov etter hvert de også.

Skrevet

Bodde i en enebolig med flere boenheter hvor halvparten var registrert som lager og kontor. I en av de ulovlige boenhetene bodde det en frekk kar på rundt 50år. Han skrudde biler og solgte de svart. Hele gårdsplassen var full av biler. Han begynte å stjele posten min, og jeg oppdaget det ikke før jeg begynte å få inkassovarsel i digital postkasse, og fikk det bekreftet da jeg ordnet meg nytt pass. Det passet dukket aldri opp i mine hender. I tillegg drakk han mye og bråka noe helt jævlig. 
Den andre naboen var ei dame som jeg mistenker drev med prostitusjon siden det var nye menn og mye stønning hele tiden. 

Anonymkode: 600cb...dbd

Skrevet

Forrige huset vi eide hadde virkelig et gammelt ektepar fra helvette. Vi bodde der totalt i 10 år hvor de trakasserte oss og baksnakket oss til alle de kom over og spredte masse løgn. Utestengte oss fra nabolagets brøyteavtale gjorde de også og når vi tegnet egen dyrere avtale med brøyteselskapet- så gikk de rundt og løy til nabolaget og sa at vi snyltet på nabolagets brøyteavtale og nektet å betale. Dette var et ektepar med 2 pottesure drittsekker som hatet hverandre og det eneste som holdt det pillråtne ekteskapet flytende var å ha felles fiender. Vi hadde aldri gjort dem noe som helst annet enn å eksistere, de hadde bare et intenst hat at huset vi bodde i- som forrige eier bygde og solgte til oss- eksisterte, for de ville ikke ha noe hus forbi innkjørselen deres.

De var de barnsligste gamle drittungene vi noensinne har vært utsatt for og vi angret virkelig på at vi kjøpte det. Jeg orket knapt å sette en fot utenfor inngangsdøren om dagene i frykt for å støte på terroristene, gikk ut med søpla etter klokken 22 på kvelden når jeg visste at de hadde lagt seg. Vi solgte det videre til en politimann og kona hans- så tviler på at de tørr å bedrive den psykiske terroren sin videre mot dem!

Evan, brenn i helvette!

Anonymkode: 0a885...15a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt noen skikkelig ille naboer, så de nåværende må være de verste. Vi er i sameie med dem som består av våre to boenheter. De bor oppe og vi bor nede. Familien deres er mor og fem barn (to er voksne).

Det som gjør oss irritert og lei er bl.a.:

- De slenger søppel fra seg ute og de plukker aldri opp etter seg. Vi ender opp med å måtte rydde. Tomgods settes på verandaen og når det er vind så blåser dette ned. I det minste tjener vi litt penger på dem. 

- De har en liten terroristhund som gneldrer hele tiden når den er ute. Denne slipper de løs i nabolaget, så det er mange naboer som er irritert fordi den kommer å gjør fra seg hos dem. De plukker aldri opp etter den hjemme heller og den har en stygg tendens til å drite rundt den ene bilen vår samt. på veien mellom husene. Vi har pratet med dem utallige ganger uten at de blir flinkere til å plukke opp. Vi har vært nødt til å plukke opp selv og legge det på trappa dem. Selv ikke da klarer de å få posene 30 meter ned til søppeldunkene. At ungene deres går i dritten hjelper heller ikke. 

- Når tenåringene er alene hjemme så har i alle fall den ene en lei tendens til å spille drit høy musikk. Selvfølgelig hører vi det ned til oss. Siden det ikke nytter å si ifra så har jeg begynt å spille tilbake. Har også hatt vibratorer teipet fast i taket. Nå er det blitt mye bedre. 

- De yngste ungene deres er grusom å være rundt. De har null respekt for andre sine eiendeler. Mor tilbyr heller ikke å erstatte noe som ødelegges av dem. Er noen i nabolaget ute med barna sine så sendes den yngste ungen ut for å leke. Opplever at mor ser sitt snitt til å få gratis barnevakt. 

Vår frustrasjon går i hovedsak ut på at hun ikke tar ansvar. Det er helt uforståelig at man kan oppføre seg slik og at man ikke tar det til seg når de fleste i nabolaget gir de beskjed om at oppførselen er uakseptabel. Samtidig driver hun på sosiale medier og fremstiller seg som en aktiv og ansvarlig voksen/forelder osv.. 

Anonymkode: 5fd45...17b

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for nedsettende/krenkende innhold om enkelte folkegrupper, samt personidentifisering

Lillemy_09,mod 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...