Gjest bekymret Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Tok p-sprøyten den 12. og merket de første 2 ukene ikke noe særlig med bivirkninger men nå har jeg plutselig fått veldig store blødninger. Er dette normalt? Har hørt at flere sliter med blødninger over lengre tid.. :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 ja..desverre.. så er dette normalt.. jeg hadde blødninger i 6 mnd. Da begynte jeg på p-piller igjen for å stoppe det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bekymret Skrevet 28. november 2002 #3 Del Skrevet 28. november 2002 Oisann. Jeg får håpe på det beste da. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #4 Del Skrevet 28. november 2002 Ikke alle har det slik, men dessverre er det endel som får denne meget uheldige bivirkningen!!jeg var også en av dem! Men vi får krysse fingrene for at du slipper det! Blir det for plagsomt kan du jo alltids konsultere legen igjen!! Lykke til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bekymret Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Er klar over det. Jeg er bare så veldig pessimistisk av meg.. hehe... Har jo bare hatt det sånn i ca tre dager så jeg burde vel kanskje slappe av litt... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå