AnonymBruker Skrevet 12. juni #21 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var vel ikke en "nazihilsen", men han gestikulerte at han kastet hjertet ut til publikum. Bra eksempel på hvor tilbakestående, naive og lettlurte folk er, og hvor farlig massesuggesjon kan være. "Ta nazisten!" Anonymkode: 07fd1...422 Vår eget konge har gjort vesentlig værre hilsen på 17 mai 🤣 Anonymkode: 16de8...06a
stan Skrevet 12. juni #22 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var vel ikke en "nazihilsen", men han gestikulerte at han kastet hjertet ut til publikum. Bra eksempel på hvor tilbakestående, naive og lettlurte folk er, og hvor farlig massesuggesjon kan være. "Ta nazisten!" Anonymkode: 07fd1...422 Hvis man skal beskrive gestikulasjonen, så kan man si at den lignet på en nazihilsen. Kaste ut hjerte, det var noe Musk fant på i ettertid. Når man går tom for argumenter er det jo kjekt å trekke i tvil motstanderens intelligens. Det slipper jeg, takket være deg 😀 1 1
stan Skrevet 12. juni #23 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vår eget konge har gjort vesentlig værre hilsen på 17 mai 🤣 Anonymkode: 16de8...06a Kan du bevise det?
AnonymBruker Skrevet 12. juni #24 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det var vel ikke en "nazihilsen", men han gestikulerte at han kastet hjertet ut til publikum. Bra eksempel på hvor tilbakestående, naive og lettlurte folk er, og hvor farlig massesuggesjon kan være. "Ta nazisten!" Anonymkode: 07fd1...422 Ja, det er slik man viser hjerte og kjærlighet... ...til felles fascister. Denne ufyselige rikmannsgutten er helt åpenbar ikke helt klok i hodet. Man kan skille det fra eller koble det til Tesla, helt opp til den enkelte. Men man kan ikke påstå at Elon Musk "kastet hjertet ut til publikum" som om video ikke er oppfunnet ennå. Anonymkode: 4202b...b4b 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #25 Skrevet 12. juni Mardina skrev (22 timer siden): Folkevogn ja. Personlig skal jeg ALDRI ha Tesla. Det er ikke en bil som passer mitt behov. Rart, det der. Den passer bare ikke. Anonymkode: 8c5e5...7e9
newman01 Skrevet 12. juni #26 Skrevet 12. juni Mardina skrev (23 timer siden): Personlig skal jeg ALDRI ha Tesla. Det er ikke en bil som passer mitt behov. Hva når Tesla2 kommer da? Da har man liten kompaktbil (2), liten sedan (3), normal SUV (Y), stor suv (X) og stor sedan (S). Innenfor det spekteret burde det være en bil som passer... Men den har ikke kommet ennå. Stellantis, som eier Opel, er visst fortsatt involvert i snuskete kobolt hentet fra litt dårlige forhandlere i Kongo...https://www.oecdguidelines.nl/latest/news/2026/04/22/final-statement-ngos-vs-stellantis 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #27 Skrevet 12. juni stan skrev (2 timer siden): Administrerende direktør av Tesla gjorde en nazi hilsen. Det er linken. Om han er nazist vet jeg ikke, men det er vel usikkert om Ferdinand Porsche og. Men det er ikke uvanlig at veldig rike mennesker og fascister søker sammen. Nå blander du nazisme og fascisme her. Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #28 Skrevet 12. juni stan skrev (2 timer siden): Hvis man skal beskrive gestikulasjonen, så kan man si at den lignet på en nazihilsen. Kaste ut hjerte, det var noe Musk fant på i ettertid. Når man går tom for argumenter er det jo kjekt å trekke i tvil motstanderens intelligens. Det slipper jeg, takket være deg 😀 I "verste" fall var det er fascist hilsen som de gamle romerne startet stan skrev (2 timer siden): Hvis man skal beskrive gestikulasjonen, så kan man si at den lignet på en nazihilsen. Kaste ut hjerte, det var noe Musk fant på i ettertid. Når man går tom for argumenter er det jo kjekt å trekke i tvil motstanderens intelligens. Det slipper jeg, takket være deg 😀 I "verste" fall var det en Fascisthilsen (Romersk hilsen) Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #29 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): I "verste" fall var det er fascist hilsen som de gamle romerne startet I "verste" fall var det en Fascisthilsen (Romersk hilsen) Anonymkode: 6dd13...656 Kom dobbelt her, beklager det Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #30 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, det er slik man viser hjerte og kjærlighet... ...til felles fascister. Denne ufyselige rikmannsgutten er helt åpenbar ikke helt klok i hodet. Man kan skille det fra eller koble det til Tesla, helt opp til den enkelte. Men man kan ikke påstå at Elon Musk "kastet hjertet ut til publikum" som om video ikke er oppfunnet ennå. Anonymkode: 4202b...b4b Man kan si veldig mye om Elon Musk, men noen rikmannsgutt var han ikke Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #31 Skrevet 12. juni Tesla er nåtidens fattigmanns merce, slik folkevognen var et på 50 og 60 tallet, ja langt ut på 70 tallet var folkevogn an bil for alle. på 80 tallet var vel Mazda 323 og 626, det nærmeste man kommer, dette var enkle solide biler (sett i forhold til tiden) til en pris mange hadde råd til. Jeg er en middels tykk, gjennomklok A4 (familie)mann, og er på min tredje Tesla, det er gode biler med meget lave driftsomkostninger, og passer godt inn i bildet som folkevogn, den dekker alle mine behov for transport, både fra og til jobb, men også lange turer i både innland og utland, lengst tur (i ett) var til Tromsø, på litt over 24 timer ink lading. Anonymkode: 375e8...151
AnonymBruker Skrevet 12. juni #32 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ja Tesla Y og 3 er vår tids boble og corolla Anonymkode: 6dd13...656 Corolla? hvorfor Corolla av alle biler?? Anonymkode: cdc05...b26
Mardina Skrevet 12. juni #33 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Rart, det der. Den passer bare ikke. Anonymkode: 8c5e5...7e9 Nei? Den gjør ikke det for meg. Hvorfor skal jeg da kjøpe Tesla? newman01 skrev (2 timer siden): Hva når Tesla2 kommer da? Da har man liten kompaktbil (2), liten sedan (3), normal SUV (Y), stor suv (X) og stor sedan (S). Innenfor det spekteret burde det være en bil som passer... Men den har ikke kommet ennå. Stellantis, som eier Opel, er visst fortsatt involvert i snuskete kobolt hentet fra litt dårlige forhandlere i Kongo...https://www.oecdguidelines.nl/latest/news/2026/04/22/final-statement-ngos-vs-stellantis Er fortsatt fornøyd med min bil, så hvorfor skal jeg da bytte? Jeg driter ikke penger heller 😄
AnonymBruker Skrevet 12. juni #34 Skrevet 12. juni Mardina skrev (2 minutter siden): Nei? Den gjør ikke det for meg. Hvorfor skal jeg da kjøpe Tesla? Er fortsatt fornøyd med min bil, så hvorfor skal jeg da bytte? Jeg driter ikke penger heller 😄 det går ikke an å bæsje penger 🙈 Anonymkode: cdc05...b26
Mardina Skrevet 12. juni #35 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (6 minutter siden): det går ikke an å bæsje penger 🙈 Anonymkode: cdc05...b26 Du skjønner utmerket godt hva jeg mener. Ikke gjør deg selv så dum 😄 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #36 Skrevet 12. juni Mardina skrev (28 minutter siden): Nei? Den gjør ikke det for meg. Hvorfor skal jeg da kjøpe Tesla? Er fortsatt fornøyd med min bil, så hvorfor skal jeg da bytte? Jeg driter ikke penger heller 😄 Nei, den passer bare ikke. Derfor kjøper du ikke Tesla. Anonymkode: 8c5e5...7e9
Snok1 Skrevet 12. juni #37 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): men han gestikulerte at han kastet hjertet ut til publikum. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Dette er den mest kreative forklaringen! 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni #38 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Corolla? hvorfor Corolla av alle biler?? Anonymkode: cdc05...b26 Corolla er en av tidenes mest solgte bilmodeller i Norge Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #39 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (47 minutter siden): det går ikke an å bæsje penger 🙈 Anonymkode: cdc05...b26 Si ikke det, bikkja mi gjorde det som valp en gang 😜 Anonymkode: 6dd13...656
AnonymBruker Skrevet 12. juni #40 Skrevet 12. juni Hva skjedde med alle de som ikke skulle kjøpe Tesla pga Musk? 😂 Anonymkode: dd209...d84
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå