Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Før var det Volksvagen type 1 som du så overalt på veiene. Også kalt folkevogn "boble". Nå er det Teslaer over alt. 
Ok å kalle den boble eller folkevogn?

Anonymkode: 9cae7...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, begge har vel en link til nazister. Begge er populære og gode biler til en pris mange har råd til. Særlig modell Y er jo rund som en boble. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
stan skrev (3 minutter siden):

Tja, begge har vel en link til nazister. Begge er populære og gode biler til en pris mange har råd til. Særlig modell Y er jo rund som en boble. 

Greit oppsummert.

Saken er lukket.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Folkevogn ja. 

Personlig skal jeg ALDRI ha Tesla. Det er ikke en bil som passer mitt behov. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil heller si Leaf. 

Anonymkode: c62d8...a5c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå hevdes det at Musk er nazist, men det er ikke sant, Nazistene laget ordentlige biler! :)

Anonymkode: 375e8...151

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nå hevdes det at Musk er nazist, men det er ikke sant, Nazistene laget ordentlige biler! :)

Anonymkode: 375e8...151

Be nazistene stemme opp gamet! Forferdelig utvikling siste 10 årene. 

Anonymkode: 16de8...06a

Skrevet
stan skrev (9 timer siden):

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ca. 75000 Nissan LEAF registrert i Norge, mot helt vanvittige 104000 Tesla Model Y. Selv om jeg heller ville ha pekt på førstnevnte fornuftsbil som ny folkevogn, er vel TMY den sanne vinneren her. Det var måneder i Norge der 1 av 3 solgte biler var av det slaget. Nokså unikt.

Med det sagt, folk kjøper jo fortsatt de utrolig dårlige elbilene til Volkswagen og Toyota. De har blitt bedre helt i det siste, men disse går jo som varmt hvetebrød nesten uansett hva de lager.

Anonymkode: 4202b...b4b

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Før var det Volksvagen type 1 som du så overalt på veiene. Også kalt folkevogn "boble". Nå er det Teslaer over alt. 
Ok å kalle den boble eller folkevogn?

Anonymkode: 9cae7...cd3

Hvorfor skal man kalle det for navnet på en annen bil? Folkevogn er bare en oversettelse av Volkswagen. Boble stammer fra amerikanerne som kalte den bubble.

Anonymkode: bbdc9...aec

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Boble stammer fra amerikanerne som kalte den bubble.

Amerikanerne kalte den Beetle som er en direkte oversettelse av tyskernes Käfer, altså en bille.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja Tesla Y og 3 er vår tids boble og corolla

Anonymkode: 6dd13...656

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (12 timer siden):

Hvilen link til nazisme har Tesla?

AnonymBruker
Skrevet

Vindkraft batterifabrikker og datasentere

Anonymkode: 5baec...a2d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vindkraft batterifabrikker og datasentere

Anonymkode: 5baec...a2d

?

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Skjold skrev (12 timer siden):

Morsomt, men jeg verken hater eller elsker Tesla. Det er greie biler, ikke rart de er blitt mer populære enn Bobla. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvilen link til nazisme har Tesla?

Administrerende direktør av Tesla gjorde en nazi hilsen. Det er linken. Om han er nazist vet jeg ikke, men det er vel usikkert om Ferdinand Porsche og. Men det er ikke uvanlig at veldig rike mennesker og fascister søker sammen. 

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig bra sirkelrunk.

Anonymkode: 07fd1...422

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (1 minutt siden):

Administrerende direktør av Tesla gjorde en nazi hilsen. Det er linken. Om han er nazist vet jeg ikke, men det er vel usikkert om Ferdinand Porsche og. Men det er ikke uvanlig at veldig rike mennesker og fascister søker sammen. 

Det var vel ikke en "nazihilsen", men han gestikulerte at han kastet hjertet ut til publikum.

Bra eksempel på hvor tilbakestående, naive og lettlurte folk er, og hvor farlig massesuggesjon kan være.

"Ta nazisten!"

Anonymkode: 07fd1...422

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...