AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Før var det Volksvagen type 1 som du så overalt på veiene. Også kalt folkevogn "boble". Nå er det Teslaer over alt. Ok å kalle den boble eller folkevogn? Anonymkode: 9cae7...cd3
stan Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Tja, begge har vel en link til nazister. Begge er populære og gode biler til en pris mange har råd til. Særlig modell Y er jo rund som en boble. 1
Snok1 Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden stan skrev (3 minutter siden): Tja, begge har vel en link til nazister. Begge er populære og gode biler til en pris mange har råd til. Særlig modell Y er jo rund som en boble. Greit oppsummert. Saken er lukket. 1
Mardina Skrevet 47 minutter siden #4 Skrevet 47 minutter siden Folkevogn ja. Personlig skal jeg ALDRI ha Tesla. Det er ikke en bil som passer mitt behov.
AnonymBruker Skrevet 43 minutter siden #5 Skrevet 43 minutter siden Jeg vil heller si Leaf. Anonymkode: c62d8...a5c
AnonymBruker Skrevet 41 minutter siden #6 Skrevet 41 minutter siden Nå hevdes det at Musk er nazist, men det er ikke sant, Nazistene laget ordentlige biler! Anonymkode: 375e8...151
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå