Tvist Skrevet onsdag kl. 14:02 #21 Skrevet onsdag kl. 14:02 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Minimum 800 pr dag dersom hun holder maten. 1200 om du kjøper egen mat. Jeg betaler vanligvis 1000 pr dag for 3 hunder til folk som bor her. Da dekker jeg og transport og mat. Er dyrere å sette de på kennel. Anonymkode: bbcdf...cd7 400 per dag i mat? Det er ikke mitt matbudsjett i alle fall.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:15 #22 Skrevet onsdag kl. 15:15 Hvis du ikke må stå for egen mat og drivstoff så synes jeg 500 kr dagen er mer innafor. Hvis du må stå for dette så synes jeg det begynner å grense til utnytting. Det er medisiner, tur på den ene, lufting på do flere ganger i døgnet, sosialisering, kos og generell TILSYN. Og roen hundene har med å få være hjemme er også en verdi for eier vs å måtte bruke kennel. Anonymkode: f7790...09a 1
frenchygirl Skrevet onsdag kl. 15:29 #23 Skrevet onsdag kl. 15:29 Jeg hadde sjekket hva hun måtte betale for å ha disse hundene på kennel, og så kanskje forventet 75 % av denne prisen. (Sjekket et sted som skulle ha 1200 for 3 hunder, så for deg så hadde en grei pris vært på 900 kroner dagen).
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #24 Skrevet 15 timer siden Jeg syntes ikke alder skal ha noe å si, jobben er den samme uansett hvor gammel en er. Anonymkode: 7c7d7...d59
Run Skrevet 14 timer siden #25 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 5.35): Ærlig talt, så 10 dager er 15.000 kr da, dyrere enn luksuskennel men for all del. Ts er 17 år, hundene eies av en venninne av moren, hun bor der, får sikkert av maten (litt ekstra eventuelt da), men det blir likevel en slags tjeneste og ikke fullt arbeid. Anonymkode: 29f72...eb4 Folk tenker ikke, men bare slenger ut tilfeldige tall. 1
Run Skrevet 14 timer siden #26 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg syntes ikke alder skal ha noe å si, jobben er den samme uansett hvor gammel en er. Anonymkode: 7c7d7...d59 En 17-åring bør åpenbart få mindre. 1
Brunhilde Skrevet 14 timer siden #27 Skrevet 14 timer siden Jeg syns det er interessant å se at folk mener hun skal ha inntil 1200.kroner dagen, men Ingen nevner at hun bør skatte av det hun tjener... 1
Lolleren Skrevet 14 timer siden #28 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 4.47): Synes 400kr dagen er mer enn greit nok. Anonymkode: 854f2...291 Ein får ikkje ein bensintank på ein moped for 50 kr lengre. 400kr er alt for lite!
Lolleren Skrevet 14 timer siden #29 Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 10.6.2026 den 1.50): Skal passe 3mindre hunder når mammas venninne skal bort flere ganger i sommer. Jeg er 17år og jeg bor hos henne når jeg skal passe hundene. Det er bare 1 hund som trenger tur. De 2 andre er syke, og gamle ( må også gi medisiner dag og kveld. Hun bor ca 25min med moped hjemme i dra /butikk. Langt! Jeg kan ha kjæreste og venninne på besøk , og kan forlate huset opp til flere timer ( hundene er vanne med være alene i arbeidstid) Hvor mye hadde dere betalt meg? Hun ville gi 400kr dagen.Syntes det er vanskelig å vite . Hva er « normalt? Pappa synes det var alt for billig, og mente i hverfall 800 Anonymkode: 4a2ca...0f2 Jeg ville ha sjekket hvor mye næreste hundepansjonat tar for 3 hunder. Disse syke hundene skal jo ha selskap de også, så at de er vandt med å være alene betyr jo ikke at du må være der mer enn en arbeidsdag. Du legger deg selvsagt under det pensjonat ville ha kostet. Syntes det er feil at du skal ha så lite betalt for å passe 3 hunder samt at du må kjøre til og ifra, og du bor vel hjemme? så du må ha til middag og mat ellers når du skal bo der
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #30 Skrevet 11 timer siden Tusen hjertelig takk for svar alle sammen! Jeg er jo såklart fornøyd bare jeg får noe for det, har ikke klart å få sommerjobb. Men det tar faktisk mye tid frem og tilbake + at det er langt ute på landet så jeg er ganske alene. Ikke så lett å bare stikke innom. I helgene blir jeg jo veldig begrenset, vis jeg skal finne på noe. Hadde det vært litt større fortjeneste hadde det kanskje vært mer fristende. Søkte på pensjonat , de vil ha ca3-3500 for en helg. Men personlig synes jeg at kunne være trygg over at jeg passer de ihjemmet , de kan være i sitt trygge hjem . Og at vis det skulle være noe har jeg mamma som hadde stilt opp som hun kjenner å . Mamma hadde betalt mer for den goden, ikke underbetalt. ( altså det de fleste sier til meg) og mat må jeg kjøpe selv, eller dra hjem å spise ( men blir garantert at jeg tar noe enkelt ) men koster jo penger det å . Uansett , hun tjener på å ha en som kan stille opp på dagen ! Jeg kan egentlig når som helst . Den verdien må jo være kjempe fordel . Anonymkode: 4a2ca...0f2
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #31 Skrevet 10 timer siden Brunhilde skrev (3 timer siden): Jeg syns det er interessant å se at folk mener hun skal ha inntil 1200.kroner dagen, men Ingen nevner at hun bør skatte av det hun tjener... Ingen 17 åring som tjener småpenger skatter ! Selv ikke hvitt ! Over 100 tusen så ! Anonymkode: 4a2ca...0f2
Brunhilde Skrevet 10 timer siden #32 Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen 17 åring som tjener småpenger skatter ! Selv ikke hvitt ! Over 100 tusen så ! Anonymkode: 4a2ca...0f2 Det er greit det, ts.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå