Gå til innhold

Anna Smith

waco

Anbefalte innlegg

Når det gjelder TV3 så går nok underholdning langt foran kunnskap, ja. Elendig kommersiell suppekanal, spør du meg. Det meste jeg ser av TV3 er når jeg i kjedsommelighet leser TV-programmet før jeg pløyer sistesiden i avisene.

Synes poenget er greit, faktisk. Hvis flere boikottet slike søleshow, så ville vi kanskje blitt belønnet med et og annet TVprogram som var verd å bruke litt tid på. Vet ikke hva slags show dette er, men kan forestille meg at det går på tanketomt, puppefylt, vulgært svada...

Elsker boikott, så uten å ane hva dette er så boikotter jeg også dette showet :wink:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Simpsons for ca 7 år siden, dengangen jeg var gift med typisk mann som hentet intellekt fra tegneserie-lærdom i desperat zappe-mood. Fra bl.a TV3 :sjarmor:

Pluss at ungene har sånn nøkkelhankBart og nøkkelhank-Lisa m. saksofon i hånda som de fikk i ekstragavant gave fra BurgerKing engang vi kjørte tur fra Oslo til Tr.heim og stoppet for å laste innpå burgers i ren desperasjon pga krangling i baksete. Typisk kvinnfolk, ikke sant :wink:

Går Simpsons ennå :o :o

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...