OppNed Skrevet 28. november 2002 #21 Del Skrevet 28. november 2002 Når det gjelder TV3 så går nok underholdning langt foran kunnskap, ja. Elendig kommersiell suppekanal, spør du meg. Det meste jeg ser av TV3 er når jeg i kjedsommelighet leser TV-programmet før jeg pløyer sistesiden i avisene. Synes poenget er greit, faktisk. Hvis flere boikottet slike søleshow, så ville vi kanskje blitt belønnet med et og annet TVprogram som var verd å bruke litt tid på. Vet ikke hva slags show dette er, men kan forestille meg at det går på tanketomt, puppefylt, vulgært svada... Elsker boikott, så uten å ane hva dette er så boikotter jeg også dette showet Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 28. november 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 28. november 2002 Maiken!!! Hallo, ser du ikke på simpsons? hmm... ikke rart dere er så trangsynte da. Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lionda Skrevet 28. november 2002 #23 Del Skrevet 28. november 2002 Fint om dere diskuterer SAK og ikke personer... :blunke: Lionda - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. november 2002 #24 Del Skrevet 28. november 2002 Så Simpsons for ca 7 år siden, dengangen jeg var gift med typisk mann som hentet intellekt fra tegneserie-lærdom i desperat zappe-mood. Fra bl.a TV3 Pluss at ungene har sånn nøkkelhankBart og nøkkelhank-Lisa m. saksofon i hånda som de fikk i ekstragavant gave fra BurgerKing engang vi kjørte tur fra Oslo til Tr.heim og stoppet for å laste innpå burgers i ren desperasjon pga krangling i baksete. Typisk kvinnfolk, ikke sant Går Simpsons ennå :o :o Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 29. november 2002 #25 Del Skrevet 29. november 2002 Slettet. Refererer til min anmodning om å ikke diskutere person. Lionda - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 29. november 2002 #26 Del Skrevet 29. november 2002 spørsmål til waco.. Hva i huleste er det den snoppen mellom bena dine kan, som gjør deg til et mye bedre mennesker enn oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 29. november 2002 Forfatter #27 Del Skrevet 29. november 2002 Bortsett fra at jeg kan stå å pisse navnet mitt i snø'n mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 30. november 2002 #28 Del Skrevet 30. november 2002 Huff å huff. Det er mulig du er for ung til å skjønne det Waco, men en slik egenskap skryter man ikke av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå