AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Skrevet 8. juni Jeg har akkuratt startet ett nytt selskap, og har identifisert potensielle strategier, samt fallgruver, og kjørt alt dette igjennom ett betalt AI abonnement. Og resultatet er helt hinsides bra, jeg må virkelig si at AI har kommet ganske langt på vei den korte tiden det har eksistert, selvfølgelig så må man dobbeltsjekke svarene. Men potensialet er enormt. Anonymkode: ef2c2...6ff
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:14 #2 Skrevet tirsdag kl. 21:14 Potensialet er enormt, ja. Selv bruker jeg det lite. Egentlig bare som hjelp til å formulere/omformulere tekst jeg har skrevet som jeg trenger input til å skrive bedre. Spesielt når jeg skal skrive på engelsk. Anonymkode: 8a404...010
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:25 #3 Skrevet onsdag kl. 15:25 Hver dag 6-8 timer om dagen på jobb nå. Anonymkode: c495b...8a6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:26 #4 Skrevet onsdag kl. 15:26 Potensialet er bra, men foreløpig er det crap. Litt som de første variantene av automatiske oversettelser. Anonymkode: 96c02...0a6
xHenrik Skrevet onsdag kl. 15:45 #5 Skrevet onsdag kl. 15:45 Morsomt at folk tror at kunstig intelligens kun er en språkmodell.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 15:56 #6 Skrevet onsdag kl. 15:56 Har pro versjonen av chatGPT gjennom jobb og det brukes mye, av alle. Anonymkode: f1dfe...cfa
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:29 #7 Skrevet onsdag kl. 16:29 Bruker AI til alt. Du vil bli utkonkurrert om du ikke gjør det. Selv dette innlegget er skrevet med hjelp av AI. Jeg rører ikke en finger uten at AI er involvert. Anonymkode: 354d0...dcb
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:32 #8 Skrevet onsdag kl. 16:32 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bruker AI til alt. Du vil bli utkonkurrert om du ikke gjør det. Anonymkode: 354d0...dcb Tull, kritisk tenkning er det fortsatt behov for. Ser stadig folk skrive stolt "ifølge AI så" og så limer de inn noe nonsens de umiddelbart burde sett var tull. Anonymkode: 96c02...0a6 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:39 #9 Skrevet onsdag kl. 16:39 Jeg bruker aldri AI i mitt ganske høyt utdanna yrke (de fleste har mastergrad på jobben, jeg også). KI styres og eies pr nå av drittfolk (noe jeg selvfølgelig boikotter), jeg liker ikke den sjelløse måten den skriver på, og jeg foretrekker å holde hjernen i god form ved å trene den på daglig basis. Anonymkode: e5c58...175 4 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:22 #10 Skrevet onsdag kl. 17:22 AnonymBruker skrev (På 9.6.2026 den 0.56): Jeg har akkuratt startet ett nytt selskap, og har identifisert potensielle strategier, samt fallgruver, og kjørt alt dette igjennom ett betalt AI abonnement. Og resultatet er helt hinsides bra, jeg må virkelig si at AI har kommet ganske langt på vei den korte tiden det har eksistert, selvfølgelig så må man dobbeltsjekke svarene. Men potensialet er enormt. Anonymkode: ef2c2...6ff Går fort. Claude Fable 5 (samme navn som det spillet til Microsoft, riktig nok) AI har kommet ut også, som vist nok skal være dobbelt så bra som Gemini pro 3.1 😶 Anonymkode: f56fe...cfa
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:28 #12 Skrevet onsdag kl. 17:28 jeg bruker det mye, jeg sliter en del med rettskriving og da må jeg bruke det som et vektøy uten og få slegt dritt etter seg hele tiden på forum Anonymkode: e0cd0...cac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå