Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hvis du lurer på hva den yngre garde mener med lovebombing og hvordan menn kan få til dobbeltliv og utroskap, så er det en viss sjans du er på vei inn i det nå. 

Anonymkode: 816de...2fc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort, skulle vært en god del dates før jeg hadde sagt ja til noe sånt. 

Anonymkode: 596f8...1ef

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer selvfølgelig an på hva slags type dette er og hva magefølelsen sier, men jeg er så sinnsykt lei av menn på 40+ med null initiativ at jeg tror jeg hadde blitt med om jeg hadde et godt inntrykk (på eget hotellrom, selvfølgelig). Hadde spesifisert at dette var for å bli bedre kjent, og at dersom det ikke klaffer likevel så skal det ikke være sure miner fra hverken den ene eller den andre. Betyr ikke at det ikke kunne blitt sex, jeg har det når jeg føler for det (det trenger ikke han vite 😄), men det skal ikke være hele poenget med turen.

Anonymkode: abca4...583

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde takket nei, og antageligvis mistet interessen. Dette er for mye, altfor tidlig. Virker som han er ute etter sex, siden han foreslår overnatting.

Se Trailernannen på nrk, de damene synes han virket snill og sjarmerende nok til at de sa ja til en tur.

Anonymkode: 1c28f...ce5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blitt med, men kun hvis sex kunne garanteres, selv om man ikke har kjemi 😂 

Anonymkode: d1544...cc2

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sånn hvis du lurer på hva den yngre garde mener med lovebombing og hvordan menn kan få til dobbeltliv og utroskap, så er det en viss sjans du er på vei inn i det nå. 

Anonymkode: 816de...2fc

Vedkommende har vært singel i over seks år, og er sikker på at det ikke er snakk om utroskap. Han har også fortalt eldste sønn om meg og den første daten vi hadde. Og det er ikke annen lovebomping enn du han kaller med vakre og søta... 

AnonymBruker
Skrevet
Elbk skrev (2 minutter siden):

Vedkommende har vært singel i over seks år, og er sikker på at det ikke er snakk om utroskap. Han har også fortalt eldste sønn om meg og den første daten vi hadde. Og det er ikke annen lovebomping enn du han kaller med vakre og søta... 

Blir du ikke litt urolig av dette? At han involverer barna etter noen timers treff med deg? 

Jeg får litt desperat-vibber av det..

Anonymkode: c5bb5...551

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Kommer selvfølgelig an på hva slags type dette er og hva magefølelsen sier, men jeg er så sinnsykt lei av menn på 40+ med null initiativ at jeg tror jeg hadde blitt med om jeg hadde et godt inntrykk (på eget hotellrom, selvfølgelig). Hadde spesifisert at dette var for å bli bedre kjent, og at dersom det ikke klaffer likevel så skal det ikke være sure miner fra hverken den ene eller den andre. Betyr ikke at det ikke kunne blitt sex, jeg har det når jeg føler for det (det trenger ikke han vite 😄), men det skal ikke være hele poenget med turen.

Anonymkode: abca4...583

Magefølelsen sier at dette er en mann med livet på stell. Høyt utdannet trebarnsfar, og etter bilen å dømme med god økonomi.  

Og er også lei av menn 40+ som det ikke blir noe med. Han er et forfriskende pust sånn sett! 

Har også lyst til å gi menn en sjanse, for å se hva det evt. kan bli til. 

Søren ikke enkelt 😄🤪

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blir du ikke litt urolig av dette? At han involverer barna etter noen timers treff med deg? 

Jeg får litt desperat-vibber av det..

Anonymkode: c5bb5...551

Jeg tolker det vel heller dithen at han har et godt forhold til sin 18 år gamle sønn...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså, det er jo opp til deg, det da? Hva har du lyst til?

Jeg synes det er altfor mye, kan godt knulle på andre date, men helgetur blir litt for intenst for min smak. Synes også det er spesielt å foreslå så raskt. Virker litt desperat.

Du sier han ikke lovebomber, men å kalle deg søta og vakre og sånne kjælenavn etter en date, og invitere på helgetur, kan jo virkelig passe inn under definisjonen av lovebombing. 

Men altså, har dere chattet mye og virkelig funnet tonen, så kan jeg forstå at folk omtrent blir sammen første gang de møtes.

Det er jo du som kjenner han (litt), og kjenner tonen deres.

Worst case (bortsett fra voldtekt og drap), så finner du ut etter kort tid at fuck no, jeg vil hjem. Så bare ha anlendning til å komme deg hjem igjen samme dag om så skulle være. 

Og ikke del hotellrom og kjøp at han bare skal sove.. 

Anonymkode: c8fe8...c12

AnonymBruker
Skrevet

Var han farlig ville du merket det på første date, med mindre du er like på viddene som de fleste her inne. Vi møttes på ferie med hver vår vennegjeng og på slutten av dag to booket vi tre uker sammen et annet sted bare oss to. Det er 9 år siden i sommer. Man blir kjent på en helt annen måte enn utallige kjedelige dater i typisk Ola og Kari Nordmann stil. 

Anonymkode: c9333...7a3

• Nyttig 1
Skrevet

Oppdatering fra TS; Han kom meg i forkjøpet med å lure på om jeg syntes turen kom til å bli kul eller skummel. Og han foreslo å nedskalere, så nå blir det middag i hans hjemby😊 Han virker veldig reflektert, forståelsesfull og fin. 

Selv om vi damer verken skal være naive og godtroende, skal vi heller ikke tro at alle menn er ute etter å lure oss!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Var han farlig ville du merket det på første date, med mindre du er like på viddene som de fleste her inne. Vi møttes på ferie med hver vår vennegjeng og på slutten av dag to booket vi tre uker sammen et annet sted bare oss to. Det er 9 år siden i sommer. Man blir kjent på en helt annen måte enn utallige kjedelige dater i typisk Ola og Kari Nordmann stil. 

Anonymkode: c9333...7a3

Du mener de fleste her inne er på viddene? Og selv mener du at man "kjenner" en person ut fra ett møte?

Jeg mener TS gjør veldig lurt i å ta det rolig, de har da ingen hast med dette. Synes det er smart å bli bedre kjent før man går med på helgeturer og reiser. Ser til og med at noen drar på ferie med personer de så vidt har møtt, det kan gå bra, men det kan også gå veldig dårlig.

• Liker 1
Skrevet

Hadde aldri vært aktuelt å dele rom så tidlig.

Anonymkode: 3cc0a...7e5

Skrevet
Elbk skrev (11 timer siden):

Har matchet med en mann i slutten av 40-årene og vi har møttes én gang. Syns han virker som en trivelig fyr med livet på stell. Nå har han invitert meg på helgetur til en by 5 timer unna. Har lyst til å bli med, samtidig er jeg også litt skeptisk. Hva hadde dere gjort? Vi er omtrent like gamle. 

Kjekt å ikke være en del av den ny-norske  "date-kulturen", merker jeg...  Jeg hadde kanske skjønt det om du var ett stk. "moderne ungdom", men når du er så gammel som du er nå - så forstår jeg virkelig ikke greia (jeg er nesten like fosil)...  Hva er det du egentlig er bekymret og/eller skeptisk for, egentlig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...