Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har matchet med en mann i slutten av 40-årene og vi har møttes én gang. Syns han virker som en trivelig fyr med livet på stell. Nå har han invitert meg på helgetur til en by 5 timer unna. Har lyst til å bli med, samtidig er jeg også litt skeptisk. Hva hadde dere gjort? Vi er omtrent like gamle. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok ikke gjort det. Han kan være farlig.

Anonymkode: ff812...17c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt sjansen. Treff hverandre i nøytrale omgivelser og sjekk kjemien. Helgeturen kan dere ta seinere. 

Anonymkode: 1e161...e8b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Altfor tidlig og for intenst for et helt nytt bekjentskap. Ville ventet.

Anonymkode: ca6fd...a79

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud og kjedelig folk er, jeg ville dratt. Funker det ikke så har du ihvertfall vært på en forhåpentligvis en hyggelig tur. 

Anonymkode: a2a9d...352

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å reise på tur etter bare ett møte.

Anonymkode: fe93d...36a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri blitt med så tidlig. Han vil ha en knulletur. 

Anonymkode: b5133...a90

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare det at han foreslår det er suspekt 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ugg nei.

Hvis man ser vekk fra faremomenter, er det allikevel for tudlig og for mye. Å møtes over flere dager blir kjipt hvis kjemien ikke er der allikevel. 

Anonymkode: c5bb5...551

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha et seriøst forhold, så nei.

Hvis du bare vil ha sex, så fortsatt nei.

Anonymkode: 8c34d...84d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hadde aldri blitt med så tidlig. Han vil ha en knulletur. 

Knulletur er en mulighet, ikke et problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ugg nei.

Hvis man ser vekk fra faremomenter, er det allikevel for tudlig og for mye. Å møtes over flere dager blir kjipt hvis kjemien ikke er der allikevel. 

Dette. Har selv vært på flere fine første dates, og så har date nr 2 vist at man overhodet ikke passer sammen likevel.

Anonymkode: ae4c2...911

• Liker 1
Skrevet

Kan dere ikke treffes flere ganger først, før dere evt bestemmer å dra på tur?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte kjæresten min på nett - begge i slutten av 40-årene. Bor et stykke unna hverandre, møttes først en dag. Neste gang (to uker senere) var vi sammen 4 dager. Har et flott forhold med han nå, tipp topp mann. Vi snakket mye på FaceTime og chattet masse på snap i starten, så følte jeg kjente han godt. Noen ganger må man bare ta sjansen.

Anonymkode: fb1d2...5e0

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herregud og kjedelig folk er, jeg ville dratt. Funker det ikke så har du ihvertfall vært på en forhåpentligvis en hyggelig tur. 

Anonymkode: a2a9d...352

Ja jeg og.

Anonymkode: 7afc7...070

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (1 time siden):

Knulletur er en mulighet, ikke et problem.

Det kommer nok an på hvem man spør.

Anonymkode: c1666...e66

AnonymBruker
Skrevet

Bor dere i nærheten av hverandre ? 
Hvis dere bor i nærheten av hverandre og er på samme alder, kan dere jo møtes flere ganger først? Om dere bor langt unna hverandre er jo der og reise bort en fin mulighet . Jeg skjønner ikke problemet. Folk maser om sex, har du lyst til å ha sex da? Har dere klint? Er du tiltrukket av han? Jeg hadde blitt med om jeg likte han. Hva er det værste som kan skje? At han er en farlig seriemorder er jo en mulighet , men .. 

Anonymkode: 2f0ee...853

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det kommer nok an på hvem man spør.

Anonymkode: c1666...e66

Selvsagt. Og siden TS er i slutten av 40-årene kan man anta at evnen til å gjøre gode vurderinger og ta gode beslutninger er godt utviklet….

AnonymBruker
Skrevet
Elbk skrev (3 timer siden):

Har lyst til å bli med, samtidig er jeg også litt skeptisk.

Jeg tror det kun er en å ta opp med dette, og det er ikke den anonyme banden på KG. Ja, han kan være skummel. Men det er du bedre til å svare på enn oss. Ja, det kan være intenst så tidlig, men det har ikke vi utgangspunkt for å si noe om siden vi hverken kjenner deg eller han, og dere sammen. 

Snakk med han. Vær ærlig, si at du har lyst, men vær åpen om skepsisen. Hvordan han reagerer vil fortelle deg det du trenger. Ikke la KG argumentere deg bort fra noe som faktisk kan være fint. 

Anonymkode: 311ce...398

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg tror det kun er en å ta opp med dette, og det er ikke den anonyme banden på KG. Ja, han kan være skummel. Men det er du bedre til å svare på enn oss. Ja, det kan være intenst så tidlig, men det har ikke vi utgangspunkt for å si noe om siden vi hverken kjenner deg eller han, og dere sammen. 

Snakk med han. Vær ærlig, si at du har lyst, men vær åpen om skepsisen. Hvordan han reagerer vil fortelle deg det du trenger. Ikke la KG argumentere deg bort fra noe som faktisk kan være fint. 

Anonymkode: 311ce...398

Det er jo ikke enten eller her. Enten helgetur eller ingen kontakt .

Å bli kjent gradvis er det vanlige av en grunn. Det er best.

Hotellrom med felles toalett blir intimt og lytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...